maar je ziet, ik krijg dus alleen maar lieke-fans die me gelijk geven, en geen huub-fans die kwaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er momenteel maar 4 personen op FOK momenteel, beetje lastig om dat NU te testen
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
maar je ziet, ik krijg dus alleen maar lieke-fans die me gelijk geven, en geen huub-fans die kwaad
worden... I rest my case
Zitten best leuke dingen tussen zo te zien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
Mike heeft 2 manden vol kleding gekregen van Oma Tonie.
Gewoon hetzelfde slag mensen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zag iedereen op het feest haar en Brian als het ideale stel in dat hok.......waren die dronken ofzo?
dat is toch ook zo! een mep, klap, slag en wurging op zn tijd is het teken van een perfecte relatiequote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zag iedereen op het feest haar en Brian als het ideale stel in dat hok.......waren die dronken ofzo?
Ze zijn het enige stel, dus dat is een makkelijke overwinning.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Op zich is het toch wel fijn voor ze dat het dan blijkbaar zelf zo zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Is toch ook zo. Brian is de meester Amanda accepteerd dat en doet slaafs wat haar wordt opgedragen. als hij haar wil slaan of door de douchcel heen wil rammen dan vind ze dat ook ok. Dat is toch een ideaal koppel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Snap sowieso niet dat die man als gastspeler niet meteen al bij aankomst een koffer vol heeft gekregen van de programmamakers.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
Mike heeft 2 manden vol kleding gekregen van Oma Tonie.
Iedereen na zo'n enerverende nachtquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Marrije het volgende:
Huub zn kop ziet er verlopen uit.
Misschien dat ze anders bang waren dat we niet zouden zien dat het hier om een zwerver gaat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat die man als gastspeler niet meteen al bij aankomst een koffer vol heeft gekregen van de programmamakers.
Volgens mij hebben ze zich samen de hele avond verscholen van alles.... Ik heb ze alleen een soort ere rondje zien maken met zn tweeen, als echte winnaarsquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Een mooi stil emotioneel momentje voor Mickey.
Dan heeft hij wat om over terug te denken, als hij op 2 januari weer in zijn koude bootje slaapt.
Ja maar dan hadden ze die koffer na die zogenaamde make over wel beschikbaar kunnen stellen toch.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat ze anders bang waren dat we niet zouden zien dat het hier om een zwerver gaat?
Dat is iedereen opgevallen, stelletje lafbekken die 2......dat noemen ze tv maken, me zolen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zich samen de hele avond verscholen van alles.... Ik heb ze alleen een soort ere rondje zien maken met zn tweeen, als echte winnaars
Die man hoeft niet meer op een bootje te slapen, ik mag aannemen dat hij als dank voor zijn medewerking aan het programma wel wat hulp kan verwachten na zijn vertrek.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dan heeft hij wat om over terug te denken, als hij op 2 januari weer in zijn koude bootje slaapt.
En daarom is dat wc verhaal het enige verhaal wat Brian te vertellen heeft... omdat ze aan het schuilen waren voor al die sex drank en geile mensenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is iedereen opgevallen, stelletje lafbekken die 2......dat noemen ze tv maken, me zolen.
Misschien dat ze hem wel wat mee willen geven, maar dan als ie de villa uit is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja maar dan hadden ze die koffer na die zogenaamde make over wel beschikbaar kunnen stellen toch.
Zo iemand gun je dat toch het meest?
Brian zou hem sowieso helpenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die man hoeft niet meer op een bootje te slapen, ik mag aannemen dat hij als dank voor zijn medewerking aan het programma wel wat hulp kan verwachten na zijn vertrek.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem wel wat mee willen geven, maar dan als ie de villa uit is.
Hij heeft op zijn minst een camper verdiend vind ikquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die man hoeft niet meer op een bootje te slapen, ik mag aannemen dat hij als dank voor zijn medewerking aan het programma wel wat hulp kan verwachten na zijn vertrek.
Nou van mijn part!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:03 schreef Py het volgende:
[..]
Hij heeft op zijn minst een camper verdiend vind ik
Ik ook....ze kunnen het echt niet maken om hem gewoon weer op straat te zetten. Beetje gebruiken voor nobele kerstbeelden en dan niets voor hem doen. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik hoop een goed gevulde koffer met kleding en schoenen, een baan, rijlessen en een ingericht huur woninkje
Is die man niet net zozeer zwerver als die zwerver destijds in BB?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ie net zo buiten zijn bed zit te pissen als hoe hij dat blijkbaar gewend is op zijn bootje dan ben ik bang dat deze echt wel van de straat komt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is die man niet net zozeer zwerver als die zwerver destijds in BB?
Ondertussen spelen ze het slimmer en relaxter dan dat hele zooitje bij elkaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is iedereen opgevallen, stelletje lafbekken die 2......dat noemen ze tv maken, me zolen.
Uitgenast en gehaaid zijn de woorden die op hun van toepassing zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ondertussen spelen ze het slimmer en relaxter dan dat hele zooitje bij elkaar
Ik gun ze de villa wel hoor, als is het alleen maar omdat ik het verdomde knap vind dat zulk volk zo slim kan zijn.
Ze spelen niets ze doen wat achter hen opdraagt te doen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gun ze de villa wel hoor, als is het alleen maar omdat ik het verdomde knap vind dat zulk volk zo slim kan zijn.
Dat is wel makkelijk praten zo van achter onze pc'tjesquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:12 schreef marky het volgende:
Niemand in NL hoeft dakloos te zijn. Het is vaak eigen schuld of keuze. Iedereen kan naar een woningbouwvereniging gaan en binnen een redelijke termijn een huis toegewezen krijgen. De gemeente zal hem dan helpen met huursubsidie en met bijzondere bijstand kan zijn huisje nog een stukje worden ingericht ook. Als hij dan netjes leeft hoeft hij niet weer op straat komen te staan. Hij krijgt iedere maand zijn bijstand en als hij daarvoor af en toe wat werkt kan hij dit totaan zijn aow volhouden. Zo leven er velen in NL. Dat hij nu op een bootje slaapt is een eigen keuze zo heeft hij aan niemand iets te verantwoorden. Is hij daarom zielig? Ik vind van niet.
Te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:12 schreef marky het volgende:
Niemand in NL hoeft dakloos te zijn. Het is vaak eigen schuld of keuze. Iedereen kan naar een woningbouwvereniging gaan en binnen een redelijke termijn een huis toegewezen krijgen. De gemeente zal hem dan helpen met huursubsidie en met bijzondere bijstand kan zijn huisje nog een stukje worden ingericht ook. Als hij dan netjes leeft hoeft hij niet weer op straat komen te staan. Hij krijgt iedere maand zijn bijstand en als hij daarvoor af en toe wat werkt kan hij dit totaan zijn aow volhouden. Zo leven er velen in NL. Dat hij nu op een bootje slaapt is een eigen keuze zo heeft hij aan niemand iets te verantwoorden. Is hij daarom zielig? Ik vind van niet.
Bespaar me je 'wijsheden'quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ze spelen niets ze doen wat achter hen opdraagt te doen.
Speltechnisch zeer efficient bezig idd. Ik gun het Amanda.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Slim spelen????? Ze doen geen moer de hele dag behalve hun ochtend en nachtritueel, gajes is het, niks meer en niks minder. Met dank aan het manipulerende kutwijf Flens.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Miky knikt instemmendquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda: Thuis doe je veel meer: Shoppen, boodschappen doen, uit eten gaan, nagels....
Dat weten we nu onderhand welquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
het manipulerende kutwijf Flens.
Dat er mensen zijn die meer begleiding nodig hebben is waar maar ook daarvoor moeten ze naar de overheid die kan ze daarbij helpen. Veel willen dat niet omdat ze dan niet meer zelf volledig over hun geld kunnen beschikken. De gemeente zorgt er dan voor dat alle lasten betaald worden uit de uitkering. Ze krijgen dan alleen nog maar geld voor boodschappen. Vele willen dat niet dan is het risico om in de problemen te komen ook groter. Dus weer het gevolg van een eige keuze.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Te kort door de bocht.
Sommige mensen hebben wat meer begeleiding cq sturing nodig dan de ander.
Je kent deze mensen niet, hebt de kloten verstand van televisie maken en kunt het desondanks NIET laten om bij elke post hetzelfde gelal het scherm op te knallen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slim spelen????? Ze doen geen moer de hele dag behalve hun ochtend en nachtritueel, gajes is het, niks meer en niks minder. Met dank aan het manipulerende kutwijf Flens.
Zolang achter hen de hand boven het hoofd houdt hebben ze niets te vrezen. Wanneer Huub en Jaap los mogen gaan op dit stelletje dan is het heel snel einde verhaal.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:17 schreef Py het volgende:
[..]
Speltechnisch zeer efficient bezig idd. Ik gun het Amanda.
Ik geloof niet altijd alles wat Jaap zegt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:19 schreef Rotterdammert het volgende:
Volgens Jaap mag er pas in januari weer iets gebeuren en is er een afspraak dat Brian Lieke er tot maart inhoud.
achter houd iedereen wel eens de hand boven het hoofdquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:24 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang achter hen de hand boven het hoofd houdt hebben ze niets te vrezen. Wanneer Huub en Jaap los mogen gaan op dit stelletje dan is het heel snel einde verhaal.
Hier geven we commentaar op streams, niet op users, dank je.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Je kent deze mensen niet, hebt de kloten verstand van televisie maken en kunt het desondanks NIET laten om bij elke post hetzelfde gelal het scherm op te knallen.
Neem een chill-pil ofzo.
Mij hoef je het allemaal niet uit te leggen en ik denk dat de meeste streamers het ook al weten, punt is dat sommige mensen een te afzonderlijk leven zijn gaan lijden en een helpende hand goed kunnen gebruiken. De een is nu eenmaal wat passiever dan de ander, de een laat zich uit het water trekken en de ander zwemt zelf naar de kant.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:21 schreef marky het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die meer begleiding nodig hebben is waar maar ook daarvoor moeten ze naar de overheid die kan ze daarbij helpen. Veel willen dat niet omdat ze dan niet meer zelf volledig over hun geld kunnen beschikken. De gemeente zorgt er dan voor dat alle lasten betaald worden uit de uitkering. Ze krijgen dan alleen nog maar geld voor boodschappen. Vele willen dat niet dan is het risico om in de problemen te komen ook groter. Dus weer het gevolg van een eige keuze.
Scherven brengen geluk dus hij sloopt daar alles wat van glas isquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
Brian en glas gaan echt niet samen, nu sloopt hij weer de glazen op het kookeiland.
Sinds de Chill zen is volgens Piet Piraat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:28 schreef Deisyy het volgende:![]()
Zo te lezen heb ik een flink hoerenfeest gemist vannacht![]()
Gezellie me zijn allen in het kantoor, sinds wanneer staat daar eigenlijk een piano?
Of achter hen zo structureel de hand boven het hoofd houdt, weet ik niet. Sommige dingen iig wel. Met name mbt huiskameragressie van Brianquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:24 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang achter hen de hand boven het hoofd houdt hebben ze niets te vrezen. Wanneer Huub en Jaap los mogen gaan op dit stelletje dan is het heel snel einde verhaal.
ja heel irritantquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Smurfin het volgende:
Mooi, voor dat Huub de kans krijgt, pakt Jaap snel de award over en pakt z'n momentje
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:26 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
achter houd iedereen wel eens de hand boven het hoofd
En een piano is natuurlijk niet zenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sinds de Chill zen is volgens Piet Piraat.
heb je het leuk gehad?
Haha, ik vond het irritant van Jaap maar beter inderdaad dan dat Huub de award wel even in ontvangst neemt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Smurfin het volgende:
Mooi, voor dat Huub de kans krijgt, pakt Jaap snel de award over en pakt z'n momentje
dan zullen ze ook wel minder centen krijgen, anders zouden jaap en huub er toch allang wat van gezegd hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:33 schreef marky het volgende:
[..]
Huub, Lieke en Jaap moeten veel meer doen voor hun centen dan B en A.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ik vond het irritant van Jaap maar beter inderdaad dan dat Huub de award wel even in ontvangst neemt.
Typisch irritant Jaap-gedrag, Huub zei nog tegen de Spits-meneer, dat de meeste mensen zich wel in de bewoners van de kooi herkennen, behalve in Jaap dan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ik vond het irritant van Jaap maar beter inderdaad dan dat Huub de award wel even in ontvangst neemt.
In Huub wel dan? 'K heb zelf een puberzoon, hoop niet dat hij ooit dit gedrag gaat vertonen zegquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Typisch irritant Jaap-gedrag, Huub zei nog tegen de Spits-meneer, dat de meeste mensen zich wel in de bewoners van de kooi herkennen, behalve in Jaap dan.
Huub dronk lange tijd niet of zelden en dit is nu weer meer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Marrije het volgende:
Huub zn kop ziet er verlopen uit.
Dat zegt Netty ook over Brian en we weten wat dat inhoudt, geen ene moer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:39 schreef Smurfin het volgende:
[..]
In Huub wel dan? 'K heb zelf een puberzoon, hoop niet dat hij ooit dit gedrag gaat vertonen zeg![]()
Ik heb hem respect voor vrouwen bijgebracht...hoop ik![]()
Klopt hoor, die respectloosheid.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:39 schreef Smurfin het volgende:
[..]
In Huub wel dan? 'K heb zelf een puberzoon, hoop niet dat hij ooit dit gedrag gaat vertonen zeg![]()
Ik heb hem respect voor vrouwen bijgebracht...hoop ik![]()
of: "haal die doucheslang van mn nek"quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt hoor, die respectloosheid.
Maar de chickies kunnen zelf ook zeggen: 'Doe's normaal!' of ' Haal je tong daar weg'
Of "Nee, ik wil niet dat je je lul in mijn mond stopt".quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt hoor, die respectloosheid.
Maar de chickies kunnen zelf ook zeggen: 'Doe's normaal!' of ' Haal je tong daar weg'
ze heet Kati (zonder 'e'), laat even een krabbeltje achter op d'r hyves http://o-kati-o.hyves.nl/quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of "Nee, ik wil niet dat je je lul in mijn mond stopt".
Dat kind van gisteravond (weet niet hoe ze heet0 kan toch niet meer over straat?
Meest spraakmakende televisieprogramma??quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef Guuskeee het volgende:
wat voor award is het eigenlijk? ff gemist
Volgens mij de meest spraakmakende real-life soap van msn.nlquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meest spraakmakende televisieprogramma??
Beste RLS volgens een enquete in de Spits.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef Guuskeee het volgende:
wat voor award is het eigenlijk? ff gemist
Ach er zijn zat vrouwen waar een heel dorp overheen gaat alleen zien we dat niet dan gaan we er ook gewoon mee om in het dagelijks leven. Sex is niet vies. En vies kan soms best lekker zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kind van gisteravond (weet niet hoe ze heet0 kan toch niet meer over straat?
Mee eens, maar iemand die beweert zo goed te zijn, veel ouder en verantwoordelijker (z'n eigen zelfkennis) had haar hier voor moeten behoeden,quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Peter6000 dat slapen mag niet meer in het bootje van de brandweer en politie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een zelfoverschatting...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef riri het volgende:
Ik persoonlijk weet heel goed waarom Huub doet zoals hij doet...
.................................
Sex is helemaal niet viesquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ach er zijn zat vrouwen waar een heel dorp overheen gaat alleen zien we dat niet dan gaan we er ook gewoon mee om in het dagelijks leven. Sex is niet vies. En vies kan soms best lekker zijn.
Ik vind het nogal een verschil of je dat voor de camera doet of niet. Maar kniesoor die daarop letquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ach er zijn zat vrouwen waar een heel dorp overheen gaat alleen zien we dat niet dan gaan we er ook gewoon mee om in het dagelijks leven. Sex is niet vies. En vies kan soms best lekker zijn.
Omg, die krabbel van Pimp!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ze heet Kati (zonder 'e'), laat even een krabbeltje achter op d'r hyves http://o-kati-o.hyves.nl/
of bekijk de fantastiesche () krabbels die er nu al staan (moet in kunnen loggen op hyves)
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Hier geven we commentaar op streams, niet op users, dank je.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
of: "haal die doucheslang van mn nek"
Die heeft zich hier speciaal voor aangemeld, nul vtrienden, dus durft het niet onder zijn eigen naam.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef riri het volgende:
[..]
Het is heel normaal dat iemand die voortdurend gestalkt wordt over zijn of haar stalker praat
Dat stalken is één van de naarste dingen die een mens kan overkomen....niets raars aan dat je het daar over hebt
Hoeft ie in elk geval niet op straat te slapenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter6000 dat slapen mag niet meer in het bootje van de brandweer en politie.
Er ligt al aan bekeuringen voor 650 euro, dat geld heeft hij niet,
dus zal volgens Mike (heet eigenlijk Michel)
hij binnenkort een paar nachtjes in de gevangenis moeten logeren.
Dan ben je wel een hele stoere ventquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Die heeft zich hier speciaal voor aangemeld, nul vtrienden, dus durft het niet onder zijn eigen naam.
hij is al Hyver sinds 16-12-2007 (staat in zn profiel)quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Die heeft zich hier speciaal voor aangemeld, nul vtrienden, dus durft het niet onder zijn eigen naam.
Het verschil is dus nu dat je het weet maar wat veranderd dat? volgens mij niets. So what.... ze liet zich graag pakken door Huub. Wat geeft het? We leven in 2007 als we nu nog moeilijk gaan doen over hoe meisjes zich gedragen... als het mijn eigen dochter zou zijn zou ik het niet leuk vinden dat ze het doet maar verder dan dat gaat het ook niet. Ze zijn vrij om te doen en te laten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verschil of je dat voor de camera doet of niet. Maar kniesoor die daarop let
o, al 12 dagenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hij is al Hyver sinds 16-12-2007 (staat in zn profiel)
Eerst maar eens haar theorie halen, ze heeft nog geen enkele keer in haar theorieboek gekeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:56 schreef blomst het volgende:
nagelstylistediploma is het nu al, Amanda kan snel.
Ik ben een bietspruim, Py wil je alsjeblieft nog 1 keer helpen om die mooie cap vanquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:21 schreef Py het volgende:
Kunnen alle zure pruimen die alleen maar gal kunnen posten, oprotten?
bedankt voor de medewerking
Het verschil is dus dat iedereen, maar dan ook iedereen het heeft kunnen zien. Ik vind dat niet normaal, maar eh, nogmaals: kniesoor die daarop letquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Het verschil is dus nu dat je het weet maar wat verandert dat? volgens mij niets. So what.... ze liet zich graag pakken door Huub. Wat geeft het? We leven in 2007 als we nu nog moeilijk gaan doen over hoe meisjes zich gedragen... als het mijn eigen dochter zou zijn zou ik het niet leuk vinden dat ze het doet maar verder dan dat gaat het ook niet. Ze zijn vrij om te doen en te laten.
Hoezo goed praten? Ik hoef niks goed te praten..je denkt toch niet dat ik me ook maar iets aantrek van alle stront die Huub-haters ( dat is inclusief Lieke, Brian en Amanda) rond strooien?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Juist, en al die streamers die alles maar goedpraten wat Huub doet, die moeten zich net als dat ventje kapot schamen.
Die vinden ook alles normaal, wat dan ook weer veel over die streamers zegt.
Vraag me af hoe die thuis zijn en praten ( schreeuwen )
Ik vrees dat die ook een beetje de weg kwijt zijn door het dag en nacht volgen van hun idool.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub dronk lange tijd niet of zelden en dit is nu weer meer.
@Py, Sorry, maar kun je mij nog een keer helpen door die caps van
Mike en hond van 14:25 en 14:30 uur in het topic: Mike en hond Dilama te plaatsen?
En zo is dat, zonder Huub geen DGK.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:01 schreef Katewalker het volgende:
Ik ben vóór Huubén.....................................................
............... we zijn met velen...![]()
![]()
Brengt mij op de vraag of er nog voor iemand anders ontslagronde is aangevraagd?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zo is dat, zonder Huub geen DGK.![]()
![]()
Jaja, was al bezig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben een bietspruim, Py wil je alsjeblieft nog 1 keer helpen om die mooie cap van
hond Dilana en Mike van 15:25 en 15:30 uur te plaatsen in het topic van Mike en Hond Dilama?![]()
alleen voor huubquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brengt mij op de vraag of er nog voor iemand anders ontslagronde is aangevraagd?
Dat is echtquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:04 schreef Py het volgende:
![]()
[Zwerver wordt miljonair? ] Mike en hond Dilana
Nope, alleen voor Huub.quote:
Zal wel storm lopen in die disco's....iedereen loopt toch gillend weg als hij mixt?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
Is toch niet te geloven? Brian wil dj worden en zou meerdere aanbiedingen gekregen hebben om te draaien.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat is echt![]()
Nee, niet ongeduldig![]()
ik dacht dat je de vorige post niet had terug gelezen,
want ik had het erbij aangevuld. Hartelijk bedankt.
Wij wel ja, daarom kan ik me niet voorstellen dat anderen het niet horen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal wel storm lopen in die disco's....iedereen loopt toch gillend weg als hij mixt?
Lachwekkend gewoon, hij weet echt niet waar hij over praat. Dat hij zichzelf goed vindt draaien zegt al genoeg..quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
Is toch niet te geloven? Brian wil dj worden en zou meerdere aanbiedingen gekregen hebben om te draaien.
Mooi dat er hier altijd mensen zijn die schrijven dat hij zo naast zijn schoenen loopt. Volgens mij neemt die jongen zichzelf lang niet zo serieus als dat mensen hier op het forum hem wel nemen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, alleen voor Huub.
Huub is echt weer Huub in het interview: Ik kan eigenlijk niks en over 6 maanden is dat hele BN'er gedoe ook weer voorbij.
nee daar is nergens over gesproken en dit word door niemand beaamd, alleen door bwian zelf.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Weer dat verhaal dat Brian een zwerver in dat hok wilde. Ik hoorde dat echt voor de eerste keer nadat Mike binnenkwam.
Heeft iemand anders op FOK dat misschien gehoord?
Ik geef Brian niet gauw gelijk, maar dat heeft hij inderdaad maanden geleden gezegd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Weer dat verhaal dat Brian een zwerver in dat hok wilde. Ik hoorde dat echt voor de eerste keer nadat Mike binnenkwam.
Dat plan is volgens mij in Brian's brain ontsproten toen Miky al in de kooi wasquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
okeej, ik heb m klaargezetquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:16 schreef Py het volgende:
Ik maak niet de volgende COS
ga eerst douchen
[ afbeelding ]
Ooow dat zou kunnen. Dus hij claimt nu mikey omdat hij zoiets maanden geleden gezegd heeft. Is er iemand die brian de laatste tijd (pre-mikey) heeft horen spreken over actief lobby-en voor een zwerver?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geef Brian niet gauw gelijk, maar dat heeft hij inderdaad maanden geleden gezegd.
Van de chemotherapie?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik word echt gek van dat "hij wilt" en "Lieke haar moeder"
Het was erg komisch uit de mond van Natasia Slabek maar ik krijg onderhand
het gevoel dat ik op NoLife aan het lezen ben.
Kijk daar is Lieke. Haar moeder loopt er ook bij
Daar ligt haar van Liekes moeder.
Of is dat het haar van Huub zijn vader haar moeder.
Wilt jullie daar mee stoppen.
(niet op letten, gewoon stukje frustratie gebeuren dat ik even de vrije loop liet)
(Lassen)quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:22 schreef mootie het volgende:
Mikey wil graag lassen of metaal ophalen.
Hij zou niet lang in de Kooi kunnen zitten, te beperkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |