Geen enkele melding dat Brian en Amanda zichzelf doelbewust op de achtergrond hielden omdat ze de verleiding niet aan durfden te gaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie is weer lekker bezig.![]()
13:48 - Lieve trouwe Brian
Ze zei tijdens het gesprek met dr moeder dat dit bezoekje haar echt goed deed.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:16 schreef Py het volgende:
Valt wel mee trouwens met de aangeslagenheid van Lieke na moeders bezoek. Ze zit al weer middenin de anecdotes van vannacht.
dat blijkt wel uit de populariteits poll jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geen enkele melding dat Brian en Amanda zichzelf doelbewust op de achtergrond hielden omdat ze de verleiding niet aan durfden te gaan![]()
En de tv kijkertjes zullen het allemaal geloven en Saint Brian massaal als hun verlosser aanbidden
Het lijkt er meer op dat jij nogal haatdragend bent.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ow ja dat was ik vergeten, ze is ziek. altijd als ik ziek ben gedraag ik me ook altijd onbeschoft als ik bij mensen op bezoek ben.
ja is zeker fijn voor lieke dat ze dr moeder ff kon spreken. ik hoop dat ze er een beetje ontspannener van geworden is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zei tijdens het gesprek met dr moeder dat dit bezoekje haar echt goed deed.
Jawel moeder Lieke zegt, moet ik niet even gedag zeggen, nee zegt Lieke ik wil niet dat Huub......zo ging het ongeveer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:06 schreef Varen het volgende:
Mama Lieke wil geen gedag zeggen aan de rest
Wel, vergeleken met Nowlife is zelfs de Telegraaf een objectieve kwaliteits krantquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:16 schreef droomkoningin het volgende:
het begint hier steeds meer op vol en nowlife te lijken, ik dacht dat de mensen hier nog wel redelijk objectief waren...
Het hoogtepunt van Brian tijdens dat feest, iets anders heeft ie niet te vertellen. Dus waarschijnlijk moeten we dat verhaal nog 100 keer aan gaan horen de komende tijd...quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Brian verteld over 3 meiden die hem volgden naar het toilet en zijn lul wilden zien. Uiteindelijk heeft hij in de bosjes moeten plassen.
Dat heeft hij vast en zeker verkeerd begrepen, ze wilden Brian "de lul "zien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Brian verteld over 3 meiden die hem volgden naar het toilet en zijn lul wilden zien. Uiteindelijk heeft hij in de bosjes moeten plassen.
ik heb meer het gevoel dat het een Lieke-groep is, en een niet-Lieke-groep. 3 weken geleden kon je nog gewoon commentaar op Lieke hebben zonder 5 reply's waarin ik me moet verantwoorden. Ik heb commentaar op IEDEREEN, maar alleen als ik commentaar op Lieke heb krijg ik een reeks klagers achter me aan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wel, vergeleken met Nowlife is zelfs de Telegraaf een objectieve kwaliteits krantZo erg is het hier nog niet. Maar het is wel vreemd hoe snel dingen hier veranderen. In 3 weken tijd is het hele subforum verandert in een Huub-groep en een Lieke-groep. Brian/Amanda-fans zie je hier nauwelijks nog.
Tijd om weer eens een Popi-poll te houden, das al weer een tijdje geleden...
Die poll zegt niets want we weten niet WIE er allemaal stemmen en HOEVEEL er gestemd wordt. Als er per maand maar 100 sms-jes verstuurd worden dan is dat nou niet echt representatief. Als de inzet van de poll veranderd, bijvoorbeeld de persoon met de laagste stemmen moet het huis uit, dan zal je een veel grotere groep krijgen die bereid is om te gaan sms-en.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:19 schreef Guuskeee het volgende:
dat blijkt wel uit de populariteits poll ja
Nou kinky nacht hoor Brain. Ondertussen zoent Huub een dozijn meisjes en hangt z'n lul in de mond van een ander terwijl jij in de bosjes moest pissenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Schrijf maar eens iets negatiefs over Huub om te kijken hoeveel commentaar je zal krijgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:24 schreef Guuskeee het volgende:
maar alleen als ik commentaar op Lieke heb krijg ik een reeks klagers achter me aan.
En tijdens de tv uitzending zullen we waarschijnlijk beelden te zien krijgen dat Brian helemaal uit z`n dak ging....5 minuten voor het einde van het feestquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:28 schreef Frasier het volgende:
Nou kinky nacht hoor Brain. Ondertussen zoent Huub een dozijn meisjes en hangt z'n lul in de mond van een ander terwijl jij in de bosjes moest pissen
Ach lekker belangrijk. Ik zou me als Huub zijnde in iedergeval weer lekker voldaan voelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En tijdens de tv uitzending zullen we waarschijnlijk beelden te zien krijgen dat Brian helemaal uit z`n dak ging....5 minuten voor het einde van het feest
dat is dus niet zo want dat doe ik vaak genoeg... maar ik zal eens testen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Schrijf maar eens iets negatiefs over Huub om te kijken hoeveel commentaar je zal krijgen
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat is ds niet zo... maar ik zal eens testen...
huub is een irritante alcoholistische kutkabouter, die alleen maar zn lul achterna loopt en een ego heeft zo groot als tokio.
Das toch niet negatief? Das de waarheid!quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat is dus niet zo want dat doe ik vaak genoeg... maar ik zal eens testen...
huub is een irritante alcoholistische kutkabouter, die alleen maar zn lul achterna loopt en een ego heeft zo groot als tokio.
Volgens mij zitten er momenteel maar 4 personen op FOK momenteel, beetje lastig om dat NU te testenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:31 schreef Guuskeee het volgende:
dat is dus niet zo want dat doe ik vaak genoeg... maar ik zal eens testen...
Ik vind haar meteen al wat relaxter, nu nog volhouden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja is zeker fijn voor lieke dat ze dr moeder ff kon spreken. ik hoop dat ze er een beetje ontspannener van geworden is.
maar je ziet, ik krijg dus alleen maar lieke-fans die me gelijk geven, en geen huub-fans die kwaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er momenteel maar 4 personen op FOK momenteel, beetje lastig om dat NU te testen
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
maar je ziet, ik krijg dus alleen maar lieke-fans die me gelijk geven, en geen huub-fans die kwaad
worden... I rest my case
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |