Ik vind het nogal een verschil of je dat voor de camera doet of niet. Maar kniesoor die daarop letquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ach er zijn zat vrouwen waar een heel dorp overheen gaat alleen zien we dat niet dan gaan we er ook gewoon mee om in het dagelijks leven. Sex is niet vies. En vies kan soms best lekker zijn.
Omg, die krabbel van Pimp!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ze heet Kati (zonder 'e'), laat even een krabbeltje achter op d'r hyves http://o-kati-o.hyves.nl/
of bekijk de fantastiesche () krabbels die er nu al staan (moet in kunnen loggen op hyves)
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Hier geven we commentaar op streams, niet op users, dank je.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
of: "haal die doucheslang van mn nek"
Die heeft zich hier speciaal voor aangemeld, nul vtrienden, dus durft het niet onder zijn eigen naam.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef riri het volgende:
[..]
Het is heel normaal dat iemand die voortdurend gestalkt wordt over zijn of haar stalker praat
Dat stalken is één van de naarste dingen die een mens kan overkomen....niets raars aan dat je het daar over hebt
Hoeft ie in elk geval niet op straat te slapenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter6000 dat slapen mag niet meer in het bootje van de brandweer en politie.
Er ligt al aan bekeuringen voor 650 euro, dat geld heeft hij niet,
dus zal volgens Mike (heet eigenlijk Michel)
hij binnenkort een paar nachtjes in de gevangenis moeten logeren.
Dan ben je wel een hele stoere ventquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Die heeft zich hier speciaal voor aangemeld, nul vtrienden, dus durft het niet onder zijn eigen naam.
hij is al Hyver sinds 16-12-2007 (staat in zn profiel)quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Die heeft zich hier speciaal voor aangemeld, nul vtrienden, dus durft het niet onder zijn eigen naam.
Het verschil is dus nu dat je het weet maar wat veranderd dat? volgens mij niets. So what.... ze liet zich graag pakken door Huub. Wat geeft het? We leven in 2007 als we nu nog moeilijk gaan doen over hoe meisjes zich gedragen... als het mijn eigen dochter zou zijn zou ik het niet leuk vinden dat ze het doet maar verder dan dat gaat het ook niet. Ze zijn vrij om te doen en te laten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verschil of je dat voor de camera doet of niet. Maar kniesoor die daarop let
o, al 12 dagenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hij is al Hyver sinds 16-12-2007 (staat in zn profiel)
Eerst maar eens haar theorie halen, ze heeft nog geen enkele keer in haar theorieboek gekeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:56 schreef blomst het volgende:
nagelstylistediploma is het nu al, Amanda kan snel.
Ik ben een bietspruim, Py wil je alsjeblieft nog 1 keer helpen om die mooie cap vanquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:21 schreef Py het volgende:
Kunnen alle zure pruimen die alleen maar gal kunnen posten, oprotten?
bedankt voor de medewerking
Het verschil is dus dat iedereen, maar dan ook iedereen het heeft kunnen zien. Ik vind dat niet normaal, maar eh, nogmaals: kniesoor die daarop letquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Het verschil is dus nu dat je het weet maar wat verandert dat? volgens mij niets. So what.... ze liet zich graag pakken door Huub. Wat geeft het? We leven in 2007 als we nu nog moeilijk gaan doen over hoe meisjes zich gedragen... als het mijn eigen dochter zou zijn zou ik het niet leuk vinden dat ze het doet maar verder dan dat gaat het ook niet. Ze zijn vrij om te doen en te laten.
Hoezo goed praten? Ik hoef niks goed te praten..je denkt toch niet dat ik me ook maar iets aantrek van alle stront die Huub-haters ( dat is inclusief Lieke, Brian en Amanda) rond strooien?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Juist, en al die streamers die alles maar goedpraten wat Huub doet, die moeten zich net als dat ventje kapot schamen.
Die vinden ook alles normaal, wat dan ook weer veel over die streamers zegt.
Vraag me af hoe die thuis zijn en praten ( schreeuwen )
Ik vrees dat die ook een beetje de weg kwijt zijn door het dag en nacht volgen van hun idool.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub dronk lange tijd niet of zelden en dit is nu weer meer.
@Py, Sorry, maar kun je mij nog een keer helpen door die caps van
Mike en hond van 14:25 en 14:30 uur in het topic: Mike en hond Dilama te plaatsen?
En zo is dat, zonder Huub geen DGK.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:01 schreef Katewalker het volgende:
Ik ben vóór Huubén.....................................................
............... we zijn met velen...![]()
![]()
Brengt mij op de vraag of er nog voor iemand anders ontslagronde is aangevraagd?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zo is dat, zonder Huub geen DGK.![]()
![]()
Jaja, was al bezig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben een bietspruim, Py wil je alsjeblieft nog 1 keer helpen om die mooie cap van
hond Dilana en Mike van 15:25 en 15:30 uur te plaatsen in het topic van Mike en Hond Dilama?![]()
alleen voor huubquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brengt mij op de vraag of er nog voor iemand anders ontslagronde is aangevraagd?
Dat is echtquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:04 schreef Py het volgende:
![]()
[Zwerver wordt miljonair? ] Mike en hond Dilana
Nope, alleen voor Huub.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |