Zitten best leuke dingen tussen zo te zien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
Mike heeft 2 manden vol kleding gekregen van Oma Tonie.
Gewoon hetzelfde slag mensen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zag iedereen op het feest haar en Brian als het ideale stel in dat hok.......waren die dronken ofzo?
dat is toch ook zo! een mep, klap, slag en wurging op zn tijd is het teken van een perfecte relatiequote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zag iedereen op het feest haar en Brian als het ideale stel in dat hok.......waren die dronken ofzo?
Ze zijn het enige stel, dus dat is een makkelijke overwinning.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Op zich is het toch wel fijn voor ze dat het dan blijkbaar zelf zo zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Is toch ook zo. Brian is de meester Amanda accepteerd dat en doet slaafs wat haar wordt opgedragen. als hij haar wil slaan of door de douchcel heen wil rammen dan vind ze dat ook ok. Dat is toch een ideaal koppel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Snap sowieso niet dat die man als gastspeler niet meteen al bij aankomst een koffer vol heeft gekregen van de programmamakers.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
Mike heeft 2 manden vol kleding gekregen van Oma Tonie.
Iedereen na zo'n enerverende nachtquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Marrije het volgende:
Huub zn kop ziet er verlopen uit.
Misschien dat ze anders bang waren dat we niet zouden zien dat het hier om een zwerver gaat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat die man als gastspeler niet meteen al bij aankomst een koffer vol heeft gekregen van de programmamakers.
Volgens mij hebben ze zich samen de hele avond verscholen van alles.... Ik heb ze alleen een soort ere rondje zien maken met zn tweeen, als echte winnaarsquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Een mooi stil emotioneel momentje voor Mickey.
Dan heeft hij wat om over terug te denken, als hij op 2 januari weer in zijn koude bootje slaapt.
Ja maar dan hadden ze die koffer na die zogenaamde make over wel beschikbaar kunnen stellen toch.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat ze anders bang waren dat we niet zouden zien dat het hier om een zwerver gaat?
Dat is iedereen opgevallen, stelletje lafbekken die 2......dat noemen ze tv maken, me zolen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zich samen de hele avond verscholen van alles.... Ik heb ze alleen een soort ere rondje zien maken met zn tweeen, als echte winnaars
Die man hoeft niet meer op een bootje te slapen, ik mag aannemen dat hij als dank voor zijn medewerking aan het programma wel wat hulp kan verwachten na zijn vertrek.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
Een mooi stil emotioneel momentje voor Mickey.
Dan heeft hij wat om over terug te denken, als hij op 2 januari weer in zijn koude bootje slaapt.
En daarom is dat wc verhaal het enige verhaal wat Brian te vertellen heeft... omdat ze aan het schuilen waren voor al die sex drank en geile mensenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is iedereen opgevallen, stelletje lafbekken die 2......dat noemen ze tv maken, me zolen.
Misschien dat ze hem wel wat mee willen geven, maar dan als ie de villa uit is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja maar dan hadden ze die koffer na die zogenaamde make over wel beschikbaar kunnen stellen toch.
Zo iemand gun je dat toch het meest?
Brian zou hem sowieso helpenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die man hoeft niet meer op een bootje te slapen, ik mag aannemen dat hij als dank voor zijn medewerking aan het programma wel wat hulp kan verwachten na zijn vertrek.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem wel wat mee willen geven, maar dan als ie de villa uit is.
Hij heeft op zijn minst een camper verdiend vind ikquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die man hoeft niet meer op een bootje te slapen, ik mag aannemen dat hij als dank voor zijn medewerking aan het programma wel wat hulp kan verwachten na zijn vertrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |