Denk ik wel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:38 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang is mamma Lieke daar? Een uur?
Ik hoop het. Voor het eerst hoop ik echt dat Huub eruit vliegt.quote:
Jaap zou wel gek zijn. En achter ook. Huub weg is Kooi weg. Of Amanda en Brian moeten plots besluiten mee te spelenquote:
Amanda heeft geen griepje vandaag?quote:
Na 12 uur hoorde ik Brian ineens tegen Amanda zeggen dat hij het nu aandurfte om wat te drinken want dat het wel safe zou zijn. Ze sloegen toen een paar shotjes achterover en Brian ging ineens tof doen. Ik vond het duidelijk dat hij ineen ook even tv wilde maken. Vervolgens heb ik ze niet echt meer gezienquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:40 schreef Guuskeee het volgende:
ik kan me eigenlijk geen beelden van b en a van gisteravond herinneren... er moest toch 2 uur beeldmateriaal gemaakt worden, wat hebben b en a bijgedragen?
Als je nu eens probeert om ook over andere te posten en daar een echt mening over te hebben dan is het misschien nog eens interessant om dit soort posts te lezen. Jammer dat ze alleen maar gaan over Huub enb vooral over wat Huub allemaal fout doet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef riri het volgende:
Ik persoonlijk weet heel goed waarom Huub doet zoals hij doet...hij weet dat Lieke sterk is....door het gedrag van haar voortdurend aan te vallen willen hij haar op haar knieën krijgen...hij wil de macht...hij wil de macht over iedereen in die villa.....
De alleenheerser Huub die het liefst anderen onderdrukt ......maar het werkt niet Huub.
Mensen gaan zien dat die dictatortrekjes in je echte karakter zitten
Het enige waarom ik het hoop is omdat het programma dan snel over isquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Voor het eerst hoop ik echt dat Huub eruit vliegt.
Ik lees ze ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als je nu eens probeert om ook over andere te posten en daar een echt mening over te hebben dan is het misschien nog eens interessant om dit soort posts te lezen. Jammer dat ze alleen maar gaan over Huub enb vooral over wat Huub allemaal fout doet.
En jij blijft hem er maar op wijzen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als je nu eens probeert om ook over andere te posten en daar een echt mening over te hebben dan is het misschien nog eens interessant om dit soort posts te lezen. Jammer dat ze alleen maar gaan over Huub enb vooral over wat Huub allemaal fout doet.
Jepquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij blijft hem er maar op wijzen.
Ow had marky met de strontemmer gerammeldquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij blijft hem er maar op wijzen.
Het is zo nederlands. Oh we zijn zo correct. Heb je gezien wat die heeft gedaan... nou dat kan toch niet... echt gewoon te smerig... ik moest er gewoon twee keer naar kijken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Grappig wel als je bedenkt hoeveel Cossers hier Huub weg willen hebben die stiekum wel met kwijl aan hun lippen naar zijn escapades zitten te kijken
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Voor het eerst hoop ik echt dat Huub eruit vliegt.
Ja, van die types die vooraan in de kerk zitten maar ondertussen hun kleindochter naaien als ze de kans krijgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef marky het volgende:
[..]
Het is zo nederlands. Oh we zijn zo correct. Heb je gezien wat die heeft gedaan... nou dat kan toch niet... echt gewoon te smerig... ik moest er gewoon twee keer naar kijken.
Nee, dat hebben we gemerkt, ze liegt de hele boel aan elkaar en alles onder het mom van zo eerlijk zijn .quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:51 schreef Varen het volgende:
Lieke hoeft niet te liegen, of dingen achter te houden, ze heeft niks te verbergen.
Lieke geniet van de leuke dingen, daar wordt ze gelukkig van. Er zijn meer plussen dan minnen
oo ja, vooraan in de kerk, die pastoors en zoquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja, van die types die vooraan in de kerk zitten maar ondertussen hun kleindochter naaien als ze de kans krijgen
Het is een zooi trailertrash bij elkaar daar dus dat wij naar ze kijken is inderdaad wel beschamend want dat zal best wel impliceren dat wij streamers net zo zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Juist, en al die streamers die alles maar goedpraten wat Huub doet, die moeten zich net als dat ventje kapot schamen.
Die vinden ook alles normaal, wat dan ook weer veel over die streamers zegt.
Vraag me af hoe die thuis zijn en praten ( schreeuwen )
Ik vrees dat die ook een beetje de weg kwijt zijn door het dag en nacht volgen van hun idool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |