Ja!quote:Op donderdag 27 december 2007 08:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
vroeg!
Oepsquote:Op donderdag 27 december 2007 08:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
Maris stond om 6.00 uur ook al op. zo'n 10 minuten later kwam ze erachter dat ze een late dienst had..
Cellen zijn kut...quote:Op donderdag 27 december 2007 09:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een infectie in mn cellen heb en dus helemaal geen proef meer kan doenDus ben ik ook voor niks hier.
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Cellen zijn kut...
Gewoon allemaal doodschieten...
In ons hoekje van het forum, waar niemand ons zietquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Cynic het volgende:
lekker, ons eigen schimmeltopic!
Is dat die in Nijmegen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rotavirus
klote virus.
oei vervelendquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nijmegen? geen idee, in de krim komt ie iig wel vrij lokaal voor.
quote:Op maandag 31 december 2007 09:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Goede morgenmiddag deze laatste dag van 2007
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kutjaar, slotje!
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:22 schreef Cynic het volgende:
Ik ben er nog steeds, Mira ook denk ik
Maar dan missen Q, twister en de discipel van de oppo-foto!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:33 schreef Bosbeetle het volgende:
(zou wel leuk zijn als er een nieuw openingsplaatje gemaakt zou kunnen worden)
Ja en blavla, querk, sunbow, troel en unicornquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Maar dan missen Q, twister en de discipel van de oppo-foto!
quote:Death metal veterans INCUBATOR are back! After releasing several acclaimed albums in the Nineties, followed by a period of inactivity, the German outfit finished its brand new album
Alleen mogelijk op het platteland idd. Je kunt wel een huis kopen weber dat heeft een oud studiegenoot van mij ook gedaan in groningen. Waarschijnlijk betaal je nog minder hypotheek dan huur voor een zelfstandige woonruimtequote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:16 schreef SuperWeber het volgende:
Godverdomme...
Betaalbare zelfstandige woonruimte in Groningen e.o.
Is zo'n beetje onmogelijk
Dat klopt, daar heb ik ook aan gedacht. Ik krijg echter zo snel geen hypotheek rond, bovendien is het contract nog niet eens getekend, dus ik weet niet of dat allemaal zo snel gaat lukken. (Bovendien moet er waarschijnlijk iemand garant gaan staan en ze staan nog niet echt te dringenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen mogelijk op het platteland idd. Je kunt wel een huis kopen weber dat heeft een oud studiegenoot van mij ook gedaan in groningen. Waarschijnlijk betaal je nog minder hypotheek dan huur voor een zelfstandige woonruimte
Tis gekloot vertel mij wat Ik was 3 maand huur (voor de vasgoedhandelaar, als onderpand, en de huur zelf) kwijt voordat ik ergens in kon. (al had ik wel vrij snel wat maar duur dus)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat klopt, daar heb ik ook aan gedacht. Ik krijg echter zo snel geen hypotheek rond, bovendien is het contract nog niet eens getekend, dus ik weet niet of dat allemaal zo snel gaat lukken. (Bovendien moet er waarschijnlijk iemand garant gaan staan en ze staan nog niet echt te dringen
Daar was ik ook al verbolgen over, maar als ze dan ook nog eens ~700 euro voor 30 m2 durven te vragen is natuurlijk het hek van de dam...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tis gekloot vertel mij wat Ik was 3 maand huur (voor de vasgoedhandelaar, als onderpand, en de huur zelf) kwijt voordat ik ergens in kon. (al had ik wel vrij snel wat maar duur dus)
incl of excl (wij zitten denk ik ook op zoietsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Daar was ik ook al verbolgen over, maar als ze dan ook nog eens ~700 euro voor 30 m2 durven te vragen is natuurlijk het hek van de dam...
Incl., maar dan nog, voor 1 kamer is dat erg veel...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
incl of excl (wij zitten denk ik ook op zoiets)
oh 1 kamer ja idd. Eerlijk gezegd weet ik onze oppervlakte niet. Tja huren is eigenlijk best wel kut want je gooit het geld gewoon weg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Incl., maar dan nog, voor 1 kamer is dat erg veel...
Ik ben toch eens in overleg gegaan over kopen... Weet jij wat je klasgenoot precies voor grappen heeft uitgehaald om een huis te kopen? Hij heeft vast geen contract voor onbepaalde tijd en banken willen dat (of een intentieverklaring (wat een PhD ook niet krijgt)) wel graag zien...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oh 1 kamer ja idd. Eerlijk gezegd weet ik onze oppervlakte niet. Tja huren is eigenlijk best wel kut want je gooit het geld gewoon weg.
Nou je hebt wel een intentieverklaring of je moet in opleiding zijn voor arts of advocaatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ben toch eens in overleg gegaan over kopen... Weet jij wat je klasgenoot precies voor grappen heeft uitgehaald om een huis te kopen? Hij heeft vast geen contract voor onbepaalde tijd en banken willen dat (of een intentieverklaring (wat een PhD ook niet krijgt)) wel graag zien...
Alstjeblieftquote:Op zondag 6 januari 2008 23:38 schreef Nouk het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen natuurlijk nog! Bedankt voor je smsje BB!
Jep, volgens mij is een hypotheek van Dirk hetzelfde als een hypotheek van Jan Mulder, dus ik ga het maar eens proberen met ze...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou je hebt wel een intentieverklaring of je moet in opleiding zijn voor arts of advocaat. Garant staan kan maar voor 15% (je ouders) en dan moet je binnen 1 jaar de hele hypotheek zelf kunnen dragen. Zo werkt het tenminste bij de postbank, en bij andere grote banken. Je zou de DSB kunnen proberen, die zijn nogal wat soepeler. Moet je natuurlijk wel bedenken of je daarmee in zee wil gaan.
Ja, ik lees al wel dat de hypotheken van ze op zich wel ok zijn, het addertje zit hem onder de andere zooi die ze je erbij aan willen smeren... Ik ben benieuwd...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
DSB Gerrit Zalm is daar toch vrij hoog of nietterwijl hij in de kamer nog een stokje probeerde te steken voor lenen.nl etc (dat vrijwel allemaal bij dsb vandaan komt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |