Ja stom dat ze nooit gebruik hebben gemaakt van de meerderheid die ze hadden, ik denk dat Lieke nu liever Huub op de ontslastoel zet dan brian of Amanda.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook zo graag, en zo makkelijk, J/H/L hebben een meerderheid!
+1quote:Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Normaal word ik niet persoonlijk. Maar ik vind je een kutposter met je one liners. In bijna elke zin die je hier typt zit een negatieve klank. Jouw manier van posten zorgt er voor dat ik steeds minder trek heb hier te posten, caps en gifjes te plaatsen en de Cossen terug te lezen.
Ik wou het toch even gezegd hebben.
jeetje, wat een drama...quote:Op woensdag 26 december 2007 16:36 schreef riri het volgende:
[..]
Is niet raars aan dat een slachtoffer tegen anderen over zijn of haar stalker praat...heel normaal zelfs en zeker in zo'n huis...normaal ga je naar de politie
Ik geloof er overigens helemaal niets van dat Jaap en Huub er nu niet voor zouden zijn om Amanda of Brian op de stoel te zetten. Mocht een aanvraag voor Brian of Amanda uitblijven, kan het niet anders dan dat FEBO ook de hand in de aanvragen heeft.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
Ik wil ook een ontslagronde aanvragen
Hallo meneer de politie!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:45 schreef miesy het volgende:
[..]
jeetje, wat een drama...
het lijkt wel alsof jij lieke bent.
maar dan een zachtere versie
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo meneer de politie!
Hallo meiske, wat is er mis?
Nou, ik woon samen met mijn ex, en hij is de hele tijd in mijn buurt, ik wil aangifte doen van stalking.
Nou meid....... MUHAHAHAHAHAHA....... dat gaat em niet worden.
Who cares, ze zitten IN de kooi.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:49 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Begrijpend lezen!
Buiten de Gouden Kooi, zou je als iemand je continu lastig valt aan kunnen geven bij de Politie voor stalken.
Dit is precies wat ik bedoel. Je kunt je ook opstellen dat we het met elkaar gezellig proberen te hebben. Open anders een forum voor jezelf ipv hier een beetje dominant te lopen doen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:40 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ach gossie duik ff in de slachtofferrol, misschien krijg je zo wat voor elkaar. Heb je weer een anti Huub fan minder hier...wordt het 1 gezellig theekransclubje!
inderdaad.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Normaal word ik niet persoonlijk. Maar ik vind je een kutposter met je one liners. In bijna elke zin die je hier typt zit een negatieve klank. Jouw manier van posten zorgt er voor dat ik steeds minder trek heb hier te posten, caps en gifjes te plaatsen en de Cossen terug te lezen.
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo meneer de politie!
Hallo meiske, wat is er mis?
Nou, ik woon samen met mijn ex, en hij is de hele tijd in mijn buurt, ik wil aangifte doen van stalking.
Nou meid....... MUHAHAHAHAHAHA....... dat gaat em niet worden.
Ik kan het niet gezellig hebben met mensen die continu mij beschuldigen van een ander persoon. Dan krijgen ze de volle laag terug.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel. Je kunt je ook opstellen dat we het met elkaar gezellig proberen te hebben. Open anders een forum voor jezelf ipv hier een beetje dominant te lopen doen.
Overigens ben ik geen Huub fan maar ben voor degene die me vermaakt Als Lieke kan laten zien dat ze zich endelijk eens losmaakt van Huub en het haar lukt zich goed neer te zetten heb ik daar respekt voor. Maar wat ik tot nu toe van Lieke heb gezien is speltechnisch, voor mij, beneden peil.
Grote kansquote:Op woensdag 26 december 2007 16:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik geloof er overigens helemaal niets van dat Jaap en Huub er nu niet voor zouden zijn om Amanda of Brian op de stoel te zetten. Mocht een aanvraag voor Brian of Amanda uitblijven, kan het niet anders dan dat FEBO ook de hand in de aanvragen heeft.
+1quote:[b]Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef akveor het volgende:
voor niemand.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:56 schreef lorence1 het volgende:
Voor wie heeft Huub een ontslagronde aangevraagd?
Voor een Cosser?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
Amanda is weer bezig hem boos te maken?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:55 schreef blomst het volgende:
Brian zijn eerste ayay is al te horen.
en een diepe zucht.
Dat zuchten en ayayay zeggen doet hij steeds als zij het niet met hem eens isquote:Op woensdag 26 december 2007 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda is weer bezig hem boos te maken?
en dit dan?quote:
Netty Jr.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:00 schreef Guuskeee het volgende:
en de prijs voor meest belachelijk uitziende bewoner.... alles nep en een grote zonnebril....
AMANDAAAAA !!!!
[ afbeelding ]
ik denk dat ik wet voor wie...quote:Op woensdag 26 december 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
Het ene moment moet ik aan Michael Jackson denken, het volgende aan Brians moeder.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:00 schreef Guuskeee het volgende:
en de prijs voor meest belachelijk uitziende bewoner.... alles nep en een grote zonnebril....
AMANDAAAAA !!!!
[ afbeelding ]
Daar sluit ik mij 100% bij aan.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel. Je kunt je ook opstellen dat we het met elkaar gezellig proberen te hebben. Open anders een forum voor jezelf ipv hier een beetje dominant te lopen doen.
Overigens ben ik geen Huub fan maar ben voor degene die me vermaakt Als Lieke kan laten zien dat ze zich endelijk eens losmaakt van Huub en het haar lukt zich goed neer te zetten heb ik daar respekt voor. Maar wat ik tot nu toe van Lieke heb gezien is speltechnisch, voor mij, beneden peil.
Met alle respect maar heb je dan zelf niet het gevoel dat het aan je manier van posten ligt? Persoonlijk vind ik dat je dan veel te weinig inhoudelijk reageerd. Daarnaast hoef je ook niet op elke post te reageren die je niet bevalt. Ondertussen weten we wel dat je voor Lieke bent en tegen Huub. En het is mooi dat niet iedereen dezelfde favoriet heeft.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:53 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik kan het niet gezellig hebben met mensen die continu mij beschuldigen van een ander persoon. Dan krijgen ze de volle laag terug.
Maargoed gelukkig hebben we Huub nog in dit programma die speltechisch gezien in optima forma bezig is.Kunnen we dan beide van genieten.
Ik heb het aangepastquote:Op woensdag 26 december 2007 17:00 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en dit dan?
"Daarop ging Huub naar de private om te bellen (lees: om een ontslagronde aante vragen)."
Maar zijn moeder moet/mag wel komen?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heeft liever niet dat Nadia komt
Hij wil haar voor zichzelf!
Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:00 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en dit dan?
"Daarop ging Huub naar de private om te bellen (lees: om een ontslagronde aante vragen)."
Goed plan.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel. Je kunt je ook opstellen dat we het met elkaar gezellig proberen te hebben.
Een kleine, ietwat onduidelijke volgens mij heeft ze wel aardige memmenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Wat een mooie avatar heb je.Iemand toevallig een foto van Flens?
Hoe kan dit nou? Amanda lijkt als twee druppels waters op haar schoonmoeder!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:00 schreef Guuskeee het volgende:
AMANDAAAAA !!!!
[ afbeelding ]
Amanda is ZO dom dat ik er af-en-toe medelijden mee hebquote:Op woensdag 26 december 2007 17:14 schreef Kaleddis het volgende:
Kijk dat nou lopen met dat schaaltje kokend water
Ze zullen achter wel een flinke onderbezetting hebben, dus het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:16 schreef lorence1 het volgende:
gaan ze vanavond weer tv kijken?
Ja weer een film. Belachelijk eigenlijk dat ze zoveel films mogen zien.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:16 schreef lorence1 het volgende:
gaan ze vanavond weer tv kijken?
quote:Brian en Amanda zitten tijdens het ontbijten te speculeren over de aankomende ontslagronde. “Als Huub hem voor Lieke heeft aangevraagd, dan vragen wij hem voor Huub aan”, begint de Antilliaan. Daarna volgen alle mogelijke opties voor de gevreesde vrijdag (de ontslagronde is één dag verplaatst). Jongens, leer nou eens dat die ontslagrondes nooit lopen zoals jullie van te voren bedenken…
vind de pruik al wat stro-ig worden hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 17:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Beter deze pruik dan die balen stro die ze eerst had toch
Amanda maakt tv.quote:
het glanst iig voor geen meter, zo dof als de pestquote:Op woensdag 26 december 2007 17:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
vind de pruik al wat stro-ig worden hoor
En blijkt vervolgens NOG STEEDS het loopje van 8 noten niet te kunnen spelen dat hem bijna twee weken geleden werd geleerd.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Guuskeee het volgende:
brian vraagt ontslagronde voor huub aan
[ afbeelding ]
Hij gaat er ook met de dag enger uitzienquote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd.... maar niet voor morgen neem ik aan want het is al 12.00u geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
voor vrijdag, het is verplaatstquote:Op woensdag 26 december 2007 17:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemd.... maar niet voor morgen neem ik aan want het is al 12.00u geweest.
knipquote:Op woensdag 26 december 2007 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij gaat er ook met de dag enger uitzien
Owww okay thanks.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
voor vrijdag, het is verplaatst
Die was ik net vergeten!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan nog veel enger .
[ afbeelding ]
Doe de komende weken geen oog meer dicht nu ik weet dat de Boogy Man toch bestaat.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan nog veel enger schat.
[ afbeelding ]
Waarom quote ik mezelf?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef Guuskeee het volgende:
amanda is mooooiii verpest
[ afbeelding ]
Duidelijk dat er niemand weggestemt mag worden dus.... leek me ook al raar met een nieuwe op komst.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:43 schreef Guuskeee het volgende:
taktiesch overleg waarin besloten is huub op de bank te zetten vrijdag
[ afbeelding ]
En er is er geen voor Brian of Amanda aangevraagd? Geloofwaardig allemaal zegquote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef mazaru het volgende:
Brian vraagt een ontslagronde aan, ik was net te laat, maar ik neem aan voor Huub.
Met een beetje van haar eigen zuurgraadjes erbijquote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Starlie het volgende:
Wat is er met Amanda haar ogen dan? Heeft ze het kwakkie van Brian in haar oog gekregen?!
Maar dat heeft toch geen zin? Amanda en Brian stemmen elkaar toch niet weg. Het is toch logisch dat er voor Huub en Liek 1 is aangevraagd omdat daar kansen liggen... (alhoewel door het oliebollenakkoord gaat er niemand weg natuurlijk).quote:Op woensdag 26 december 2007 17:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
En er is er geen voor Brian of Amanda aangevraagd? Geloofwaardig allemaal zeg
Brian heeft een Crofty bom naar haar gegooid toen ze weer een keer niet luisterdequote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Starlie het volgende:
Wat is er met Amanda haar ogen dan? Heeft ze het kwakkie van Brian in haar oog gekregen?!
Lieke en Huub hadden zich heel gemakkelijk buiten deze 'gevaarzone' kunnen houden en een mooi Amanda-bash momentje kunnen creëren. Leuke nieuwtje, want zowel Brian als Amanda heeft nog nooit eerder op die stoel gezeten.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch geen zin? Amanda en Brian stemmen elkaar toch niet weg. Het is toch logisch dat er voor Huub en Liek 1 is aangevraagd omdat daar kansen liggen... (alhoewel door het oliebollenakkoord gaat er niemand weg natuurlijk).
Grappig, want Brian zei zostraks idd dat hij Huub & Lieke tegen elkaar wil uitspelen dmv zo'n ontslagronde. Dit, terwijl Jaap in het bijzijn van Huub & Hookers enkele dagen geleden ook een ontslagronde voor Huub heeft aangevraagd met juist het doel om te kijken wat Lieke zou gaan doen.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Of een oogliftquote:Op woensdag 26 december 2007 17:57 schreef Guuskeee het volgende:
ik denk altijd bij een vrouw die als het buiten donker is binnen met een zonnebril rondloopt aan: die is zat / die zit aan de drugs / die heeft een oogje dicht gekregen van manlief
ja klopt !quote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Haal ik heel netjes mijn cap weg van Brian komt hij vervolgens tig keer voorbij.
Ik snap daar ook niks van. Amanda heeft nog nooit op de stoel gezeten.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
En er is er geen voor Brian of Amanda aangevraagd? Geloofwaardig allemaal zeg
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Haal ik heel netjes mijn cap weg van Brian komt hij vervolgens tig keer voorbij.
3 films kijken vanavond.........gezelligquote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Yavido het volgende:
Brian: 'we mogen film kijken vanavond! 3, kom we gaan stemmen" tegen Amanda.
En iedereen gaat weer mee met Amanda's keuze.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Yavido het volgende:
Brian: 'we mogen film kijken vanavond! 3, kom we gaan stemmen" tegen Amanda.
Als jullie nu niet heel gauw ophouden beequeen zo te pesten, ga ik mijn lijkfoto van Natasia opzoekenquote:
Nee vriendjes van Klaas Bruinsma schiet dan de redactie tegen de muurquote:Op woensdag 26 december 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niks van. Amanda heeft nog nooit op de stoel gezeten.
Die draait helemaal door als het gebeurt.
Juist niet denk ik, omdat Amanda 100% dekking (ook tussen de lakens) heeft van Brian. Da's net zoiets als destijds Huub op de stoel met de volledige dekking van Sylvia.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Da's toch niet waar? Ik kan me herinneren dat Brian een keer perfect gebashed is.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke en Huub hadden zich heel gemakkelijk buiten deze 'gevaarzone' kunnen houden en een mooi Amanda-bash monentje kunnen creëren. Leuke nieuwtje, want zowel Brian als Amanda heeft nog nooit eerder op die stoel gezeten.
Ehhh....zijn niet ALLE foto's van Natasja lijkfoto's ??????quote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jullie nu niet heel gauw ophouden beequeen zo te pesten, ga ik mijn lijkfoto van Natasia opzoeken
Kindje van God hè, die mogen ze niet beige.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bash Amana en je krijgt rat over de rooie. Brian heeft volgens mij ook nog nooit op die plek gezeten, of wel?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's toch waar? Ik kan me herinneren dat Brian een keer perfect gebashed is.
Van mij mag je.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jullie nu niet heel gauw ophouden beequeen zo te pesten, ga ik mijn lijkfoto van Natasia opzoeken
Het is de laatste maanden of Huub of Lieke geweest die op de stoel zaten. Dat wordt een beetje eentonig.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Juist niet denk ik, omdat Amanda 100% dekking (ook tussen de lakens) heeft van Brian. Da's net zoiets als destijds Huub op de stoel met de volledige dekking van Sylvia.
Als dat zou kunnen. Van deze krijg je gegarandeerd nachtmerries. Kappen dusquote:Op woensdag 26 december 2007 18:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ehhh....zijn niet ALLE foto's van Natasja lijkfoto's ??????
Oh wat fantastisch, ik kreeg er zo langzamerhand echt een punthoofd van. Bedankt voor het melden.quote:
Daar zijn ze lekker op tijd achter.quote:
OTquote:
[amanda-modus]quote:Op woensdag 26 december 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kindje van God hè, die mogen ze niet beige.
Edit: oeps, verkeerd topic.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:08 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
Ja ik zag het ook in de FB: [FB # 17] Wie zuigt er het meest?
Het was ook niet leuk of grappig...
Huub en Jaap denken dat Amanda en Brian samen te sterk zijn.Wat dus heel dom van hun is.Een weekje Brian en Amanda pesten en ze slaan op tilt.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is de laatste maanden of Huub of Lieke geweest die op de stoel zaten. Dat wordt een beetje eentonig.
Amanda heeft er nog nooit opgestaan, volgens mij is er zelfs nog nooit een ontslagronde voor haar aangevraagd.
Er gaat toch weer niemand uit, waarom dan niet eens verandering van spijs en lellebel onder vuur leggen.
Brian heeft er geloof ik 1 keer op gezetenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bash Amana en je krijgt rat over de rooie. Brian heeft volgens mij ook nog nooit op die plek gezeten, of wel?
Ze is wel degene die het meeste succes boekt met die modus, zelfs bij het hokjequote:Op woensdag 26 december 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
[amanda-modus]
Ik wil het!
Ik wil het!!
Ik wilt het!!!
[/amanda-modus]
quote:
Kunnen we ons weer bezighouden met Bier en Tietuh... Champagne en hoeruh....quote:Op woensdag 26 december 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had er na dagen gezeik ook al een kattebelletje aan besteed. Wat een opluchting. Het werd hier bij tijden steeds grimmiger.
En filmquote:Op woensdag 26 december 2007 18:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Kunnen we ons weer bezighouden met Bier en Tietuh... Champagne en hoeruh....![]()
Als ik dat vroeger thuis probeerde, kreeg ik een loeier, of een poeier, maar zeker niet mijn zinquote:Op woensdag 26 december 2007 18:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze is wel degene die het meeste succes boekt met die modus, zelfs bij het hokje
ik hoop het... maar er staat nu al een film aan om 18:15 en ze hebben nog niet gegeten.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En filmMaar is dat van die 3 films geen misverstand n.a.v. een typfout?
Typfout? geen idee, ik hoorde herhaaldeijk op de streams (ja ik heb zequote:Op woensdag 26 december 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En filmMaar is dat van die 3 films geen misverstand n.a.v. een typfout?
Ik hoefde dat thuis ook echt niet te proberenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik dat vroeger thuis probeerde, kreeg ik een loeier, of een poeier, maar zeker niet mijn zin![]()
waar is trouwens jouw avatar gebleven? Ik zie al een paar dagen alleen maar een kruisje
ik zie je ava al weken niet meerquote:Op woensdag 26 december 2007 18:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoefde dat thuis ook echt niet te proberen
Geen idee wat met mijn ava is, ik zie hem gewoon.
Kijk eens even bij de eigenschappen van "het kruisje"quote:Op woensdag 26 december 2007 18:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik zie je ava al weken niet meer
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kijk eens even bij de eigenschappen van "het kruisje"
ja weet ik maar ik vond die zwarte leuker dan "geen"quote:Op woensdag 26 december 2007 18:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kijk eens even bij de eigenschappen van "het kruisje"
Misschien staat die nog in het geheugen. Ik zie ditquote:Op woensdag 26 december 2007 18:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoefde dat thuis ook echt niet te proberen
Geen idee wat met mijn ava is, ik zie hem gewoon.
Saai? Nou dat valt toch wel mee? Word alleen maar een beetje moe van dat geruzie tussen Huub en Lieke. Ben benieuwd of die nieuwe miljonair wel met Lieke kan opschieten anders is het einde Lieke en hebben we voor niets maanden naar dat gezever moeten luisteren.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:24 schreef Kaleddis het volgende:
Was het overigens nou vorig jaar ook zo oersaai tijdens de kerst ? Kan het me niet meer herinneren.
Nouja, gisterenavond 2 films, vanavond 3 films. Kan het niet echt flitsend noemenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Saai? Nou dat valt toch wel mee? Wordt alleen maar een beetje moe van dat geruzie tussen Huub en Lieke. Ben benieuwd of die nieuwe miljonair wel met Lieke kan opschieten anders is het einde Lieke en hebben we voor niets maanden naar dat gezever moeten luisteren.
welke nieuwe miljonair?? er zitten al veel te lang veel te veel gastspelers in het huis (luc en zeur, mikey is ok en is er nog maar net), en nix en nada zijn al bijna een maand weg? zo lang kan het toch niet duren voordat ze een nieuwe miljonair hebben gevonden. afgezien van het feit dat ze echt niet gaan zoeken nadat er een miljonair vertrekt, ze hebben er vast wel een paar in back-up staan.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Saai? Nou dat valt toch wel mee? Word alleen maar een beetje moe van dat geruzie tussen Huub en Lieke. Ben benieuwd of die nieuwe miljonair wel met Lieke kan opschieten anders is het einde Lieke en hebben we voor niets maanden naar dat gezever moeten luisteren.
Nee da's waar.... voor die films zouden ze iets anders moeten bedenken... want dat maakt het wel een beetje saai. Maar ze moeten zich natuurlijk ook kunnen ontspannen.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nouja, gisterenavond 2 films, vanavond 3 films. Kan het niet echt flitsend noemen
Die nieuwe miljonair komt denk ik het nieuwe jaar erin. Kan ook zijn dat ie morgen of vrijdag erin komt, vanwege de TV wat achterloopt op de streams (dus morgen eindjaarsfeestje voor 31 december tv uitzendingen). Past wel in de lijn zoals DGK op TV wordt uitgezonden: nieuw jaar, nieuwe miljonair, zoiets?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
komt er nog een nieuwe of is er iets anders aan de hand?? einde dgk?
Wat ik begrijp is dat Dennis gediskwalificeerd is en dus vervangen zou mogen worden. Een achterbaxe streek van de febo. Ik denk ook dat we daarop zitten wachten want anders hadden we as vrijdag geen schijnontslagronde gehad.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
welke nieuwe miljonair?? er zitten al veel te lang veel te veel gastspelers in het huis (luc en zeur, mikey is ok en is er nog maar net), en nix en nada zijn al bijna een maand weg? zo lang kan het toch niet duren voordat ze een nieuwe miljonair hebben gevonden. afgezien van het feit dat ze echt niet gaan zoeken nadat er een miljonair vertrekt, ze hebben er vast wel een paar in back-up staan.
komt er nog een nieuwe of is er iets anders aan de hand?? einde dgk?
Vooral Amanda en Brian hebben dat heel hard nodig. Met al die middagdutjes, badsessies en kaviaarmaskertjesquote:Op woensdag 26 december 2007 18:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee da's waar.... voor die films zouden ze iets anders moeten bedenken... want dat maakt het wel een beetje saai. Maar ze moeten zich natuurlijk ook kunnen ontspannen.
en wat is de reden om een maand te wachten met de nieuwe miljonair? zodat ie er in het nieuwe jaar in kan? vreemde reden lijkt mij...quote:Op woensdag 26 december 2007 18:34 schreef Yavido het volgende:
[..]
Die nieuwe miljonair komt denk ik het nieuwe jaar erin. Kan ook zijn dat ie morgen of vrijdag erin komt, vanwege de TV wat achterloopt op de streams (dus morgen eindjaarsfeestje voor 31 december tv uitzendingen). Past wel in de lijn zoals DGK op TV wordt uitgezonden: nieuw jaar, nieuwe miljonair, zoiets?
Ik hoorde Huub gisteren ook iets vaags zeggen over dat Natasia bijv ook 10 maanden credits had... maar dat ze die er niet in kunnen zetten omdat die te agressief zou zijn geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:34 schreef Yavido het volgende:
[..]
Die nieuwe miljonair komt denk ik het nieuwe jaar erin. Kan ook zijn dat ie morgen of vrijdag erin komt, vanwege de TV wat achterloopt op de streams (dus morgen eindjaarsfeestje voor 31 december tv uitzendingen). Past wel in de lijn zoals DGK op TV wordt uitgezonden: nieuw jaar, nieuwe miljonair, zoiets?
Ik denk eerder dat de redactie wil ontspannen. Die zitten waarschijnlijk met een minimale bezetting en willen geen problemen.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee da's waar.... voor die films zouden ze iets anders moeten bedenken... want dat maakt het wel een beetje saai. Maar ze moeten zich natuurlijk ook kunnen ontspannen.
Die zijn waarschijnlijk allemaal lam van het kerstdiner, en willen een tukje doen na de koffiequote:Op woensdag 26 december 2007 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de redactie wil ontspannen. Die zitten waarschijnlijk met een minimale bezetting en willen geen problemen.
Ik denk dat je dit los moet zien van de reden. Je moet een beetje kijken naar hoe het programma is opgezet, met name de reguliere TV uitzendingen op RTL5. Het zou best passen in die lijn om met een nieuw jaar met een nieuw miljonair te beginnen. Dus morgen of overmorgen zou goed kunnen (vanwege morgen de opnames zijn voor de uitzending van 31 december). Maargoed, het blijft speculeren.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en wat is de reden om een maand te wachten met de nieuwe miljonair? zodat ie er in het nieuwe jaar in kan? vreemde reden lijkt mij...
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:55 schreef akveor het volgende:
Zeer interessante discussie weer.... Huub verdenkt Lieke dat ze post van hem heeft gelezen..
Hee d'r ogen zijn niet meer ontstoken!quote:Op woensdag 26 december 2007 18:54 schreef Guuskeee het volgende:
snollie heeft dr zonnebril omhoog gedaan...
[ afbeelding ]
ik verveel me
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:54 schreef Guuskeee het volgende:
snollie heeft dr zonnebril omhoog gedaan...
[ afbeelding ]
ik verveel me
Ja, nog 2,5quote:Op woensdag 26 december 2007 19:12 schreef lorence1 het volgende:
komen er straks nog films?
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:11 schreef mazaru het volgende:
Yeahhhhhhhhhh Mikey!!!
Applaus voor zijn lef!!
Zou hij ook over water kunnen lopen?quote:Op woensdag 26 december 2007 19:13 schreef mazaru het volgende:
Mikey rende in de lengte over de vijver, over flinterdun ijs.
En hij haalde droog de overkant
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou hij ook over water kunnen lopen?
Volgens mij deed hij dat als ik naar dat filmpje kijk!quote:Op woensdag 26 december 2007 19:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou hij ook over water kunnen lopen?
Ja, en pro Lieke mag ook en anti en pro Brian etc. wat maakt het allemaal uit voor of tegen wie iemand is.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
effe serieus, Lieke bij de aivd
tja vind ik dus écht wat voor haar, sneaky bitch, voor mij is het nu zeker dat ze zo nep is als wat,
ze zou echt zó bij de nsb kunnen
![]()
en ja sorry ik ben anti Lieke, mag ik?
Dat is toch niks raars...erg mag best een beetje gerotzooid worden onder een filmpje, toch.quote:
Met z'n 7-en op de bank? Wel als je 13 bent, op deze leeftijd is het ietwat wanstaltig.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is toch niks raars...erg mag best een beetje gerotzooid worden onder een filmpje, toch.![]()
Momenteel zit hij trouwens in het bloesje.
Ach...liever zo dan dat Jaap met z'n stinkvoeten zit te spelen.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Met z'n 7-en op de bank? Wel als je 13 bent, op deze leeftijd is het ietwat wanstaltig.
Dat is ook te ranzig voor woorden.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...liever zo dan dat Jaap met z'n stinkvoeten zit te spelen.![]()
Ze zijn daar verplicht om zich dagelijks op te maken dus als zij ontstoken ogen heeft waardoor ze geen oogmakeup kan gebruiken lijkt het me nogal wiedes dat ze een bril draagtquote:Op woensdag 26 december 2007 20:34 schreef Guuskeee het volgende:
en snollie gewoon als een achterijke met die bril op blijven zitten... wat denkt ze daar mee te bereiken?
dus achter heeft liever dat ze daar als een dronken lor erbij zit dan zonder oog-make-up? lijkt me sterk.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze zijn daar verplicht om zich dagelijks op te maken dus als zij ontstoken ogen heeft waardoor ze geen oogmakeup kan gebruiken lijkt het me nogal wiedes dat ze een bril draagt
Juist, alles voor televisie.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus achter heeft liever dat ze daar als een dronken lor erbij zit dan zonder oog-make-up? lijkt me sterk.
maar... als ze gisteravond dr ogen had afgesminkt, en vanmiddag dat kwakje van brian niet in dr ogen had laten lopen had ze ook geen last van dr ogen gehad. nee dit is puur amanda, niemand mag iets verkeerd aan haar zien. net als onder de douche uit komen nadat ze voor het eerst in weken dr echte sprietjes heeft gewassen, en dan zonder afdrogen meteen die dampende pruik er weer opgezet. bang dat iemand dr eigen haartjes ziet. die trouwens minder beroerd zijn als die pruik die ze nu verneukt heeft..
en als lieke huub eruit stemt is het exit huub want jaap heeft hem aangevraagd en kan daarom niet meer wijzigen dacht ikquote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Grappig, want Brian zei zostraks idd dat hij Huub & Lieke tegen elkaar wil uitspelen dmv zo'n ontslagronde. Dit, terwijl Jaap in het bijzijn van Huub & Hookers enkele dagen geleden ook een ontslagronde voor Huub heeft aangevraagd met juist het doel om te kijken wat Lieke zou gaan doen.
Brian & Huub spelen zonder dat ze het weten van elkaar hetzelfde spelletje
Dat zou dan een nieuwe regel zijn.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:00 schreef grazygirl het volgende:
[..]
en als lieke huub eruit stemt is het exit huub want jaap heeft hem aangevraagd en kan daarom niet meer wijzigen dacht ik
Vreemde logicaquote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Juist, alles voor televisie.
En als de redactie commentaar had gehad op die bril dan had ze hem nu niet op gehad dus als zij zich er niet druk om maken waarom jij dan wel.
oke ik dacht dat maar dan zat ik dus helemaal verkeerd pfieuwwww valt me alweer meequote:Op woensdag 26 december 2007 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou dan een nieuwe regel zijn.
Ook al heeft Jaap hem aangevraagd, hij is daarom niet verplicht om hem er uit te stemmen.
Jij ook Zalig Kerstfeest.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mijn logica, heb je er wat op tegen?
- de redactie is bang voor kleine boze amanda.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Juist, alles voor televisie.
En als de redactie commentaar had gehad op die bril dan had ze hem nu niet op gehad dus als zij zich er niet druk om maken waarom jij dan wel.
Kan me nog herinneren dat Amanda een keer een truitje aantrok wat eruit zag als een theedoek, stond meteen op het plasma dat ze zich moest omkleden. De make up is ook verplicht. Dus ik denk dat ze zelf niet willen dat Amanda daar zichtbaar met soepogen rondloopt.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
- de redactie is bang voor kleine boze amanda.
- ik ben hier om op de miljonairs te zeiken
daarom
okee, klaarquote:Op woensdag 26 december 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat Amanda een keer een truitje aantrok wat eruit zag als een theedoek, stond meteen op het plasma dat ze zich moest omkleden. De make up is ook verplicht. Dus ik denk dat ze zelf niet willen dat Amanda daar zichtbaar met soepogen rondloopt.
Ik denk eerder dat ze Amanda niet boos willen maken. Lieke mocht ook zonder make-up met soepogen rondlopen.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat Amanda een keer een truitje aantrok wat eruit zag als een theedoek, stond meteen op het plasma dat ze zich moest omkleden. De make up is ook verplicht. Dus ik denk dat ze zelf niet willen dat Amanda daar zichtbaar met soepogen rondloopt.
Wat Amanda toen trouwens ontzettend grappig vond. Want Lieke was toen maar een vies meisje met haar ontstoken ogen. Dat kwam omdat Lieke niet schoon zou zijn op zichzelf. En Lieke moest toen uit haar buurt blijven, want die ogen waren zo vies dat het waarschijnlijk wel besmettelijk zou zijn.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze Amanda niet boos willen maken. Lieke mocht ook zonder make-up met soepogen rondlopen.
Dan zullen het toch wel die Bruinsma-connecties zijn waarvoor ze allemaal in hun broek schijtenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze Amanda niet boos willen maken. Lieke mocht ook zonder make-up met soepogen rondlopen.
Je zou het haast gaan denkenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan zullen het toch wel die Bruinsma-connecties zijn waarvoor ze allemaal in hun broek schijten
een strontvlieg?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan denken
Ik zou wel eens een dag een vlieg op de muur willen zijn in dat hokje.
Keer op keer!quote:
wat dus gewoon mogelijk is is dit:quote:Op woensdag 26 december 2007 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan denken
Ik zou wel eens een dag een vlieg op de muur willen zijn in dat hokje.
En niemand heeft dat nog gedaan na meer dan een jaar gouden kooi?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wat dus gewoon mogelijk is is dit:
- koop een radio-scanner
- rij met je auto naar eemnes en ga zo dicht mogelijk in de buurt van het huis staan, voor de poort, in de straat, op de golfbaan, gewoon ergens.
- laat je scanner scannen.
- luister als er een signaal gevonden is of het een microfoon is (geen radiozender of iets), en zo ja, luister van wie de microfoon is en sla deze frequentie op.
- scan net zo lang totdat je alle microfoons van alle miljonairs hebt.
- wacht nu net zo lang totdat er 1 van de miljonairs naar hat hokje moet. aangezien ze daar de microfoon niet af hoeven te doen, of uit te zetten kun je dus het hele gesprek volgen, en indien gewenst opnemen.
lijkt me zeer interessant... en 100% mogelijk...
Haar eerste rijles dusquote:Op woensdag 26 december 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
Hebben we al gezien dat madam een een soepoog heeft? Ik geloof in complotten! Ze loopt vandaag met die bril om een excuus te hebben om morgen naar het ziekenhuis (familie) te gaan!
Het was even zoeken, maar kijk eens wat ik hier nog heb!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:41 schreef Guuskeee het volgende:
hier heb je er 1 voor 50 euro:
Hoelaat ben je in Eemnes?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar kijk eens wat ik hier nog heb!![]()
[ afbeelding ]
yeeeeeeee !!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar kijk eens wat ik hier nog heb!![]()
[ afbeelding ]
Hahaha ik ben wel fanatiek, maar niet zo fanatiek hoorquote:
Mijn plan is om lekker achterover te blijven zitten, met een toastje zalm en een wijntje.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
yeeeeeeee !!!!![]()
![]()
![]()
nou de proef op de som gaan stellen... ik zou me kapot lachen als ik daar voor de poort stond mee te luisteren!
wat zijn je plannen?
verdomd goed plan!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha ik ben wel fanatiek, maar niet zo fanatiek hoor
[..]
Mijn plan is om lekker achterover te blijven zitten, met een toastje zalm en een wijntje.
En de verwarming op 22 graden![]()
Voor Huub en voor Liekequote:Op woensdag 26 december 2007 22:09 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg het even niet duidelijk. voor wie is er nou allemaal ontslagronde aangevraagd?
voor huub door jaap en huub, en voor huub (2de x) door brianquote:Op woensdag 26 december 2007 22:09 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg het even niet duidelijk. voor wie is er nou allemaal ontslagronde aangevraagd?
bedankt, huub voor zichzelf? waarom niet voor b of a ?!?!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
voor huub door jaap en huub, en voor huub (2de x) door brian
2e, hierna Ratatouille, leukste film die ze vandaag gaan zien!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:15 schreef Kaleddis het volgende:
Is dit ondertussen de 2e of de 3e film ?
kijken wat liekes reactie zal zijn bij de ontslagrondequote:Op woensdag 26 december 2007 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
bedankt, huub voor zichzelf? waarom niet voor b of a ?!?!
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
2e, hierna Ratatouille, leukste film die ze vandaag gaan zien!
Oh ik dacht dat Brian en Amanda hem voor Lieke hadden aangevraagd. Maar dan hebben ze die waarschijjnlijk ingetrokken en verandert naar Huub?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
niemand voor lieke bleek vanmiddag. of hebben ze dat vandaag nog gedaan?
ja precies.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Brian en Amanda hem voor Lieke hadden aangevraagd. Maar dan hebben ze die waarschijjnlijk ingetrokken en verandert naar Huub?
Huub komt in ieder geval op de bank, dat hebben Jaap, Huub en Brian vanavond afgesproken.
Ik deel dat gevoel hoor, weet ook niet meer waar en wanneer, maar ik heb nog steeds het idee dat Amanda een ontslagronde voor Lieke heeft aangevraagd.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja precies.
ik was er ook zeker van dat er een aanvraag voor lieke was, maar ik kon er nergens meer iets van terugvinden, niet hier, niet op VV, niet op clipser... en toen zeiden b en a vanmiddag dat ze er nog geen hadden aangevraagd en toen wist ik dus dat er niks aangevraagd was... maar ik zou zweren dat er 1 aangevraagd was voor lieke
a glitch in the matrixquote:Op woensdag 26 december 2007 22:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik deel dat gevoel hoor, weet ook niet meer waar en wanneer, maar ik heb nog steeds het idee dat Amanda een ontslagronde voor Lieke heeft aangevraagd.
Ze zijn ook al 7 uur uit bed, 't valt ook allemaal niet mee.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:35 schreef Dark het volgende:
De Koebatsen gaan weer in bed naar de film kijken, ze zijn ten slotte op vakantie..........
Jawel, ze liggen nu als appeflappen op de bank of in bed...........quote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef pullup het volgende:
Zozo, er zijn genoeg oliebollen gemaakt blijkbaar
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat Amanda toen trouwens ontzettend grappig vond. Want Lieke was toen maar een vies meisje met haar ontstoken ogen. Dat kwam omdat Lieke niet schoon zou zijn op zichzelf. En Lieke moest toen uit haar buurt blijven, want die ogen waren zo vies dat het waarschijnlijk wel besmettelijk zou zijn.
![]()
Karma is a bitch _O-
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja precies.
ik was er ook zeker van dat er een aanvraag voor lieke was, maar ik kon er nergens meer iets van terugvinden, niet hier, niet op VV, niet op clipser... en toen zeiden b en a vanmiddag dat ze er nog geen hadden aangevraagd en toen wist ik dus dat er niks aangevraagd was... maar ik zou zweren dat er 1 aangevraagd was voor lieke
Dat komt van de bewoners zelf.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:30 schreef Robzilla het volgende:
Wat bedoelen jullie met oliebollen?
Toch wel een beetje link lijkt me. Stel dat Jaap Huub toch wegstemt.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Brian en Amanda hem voor Lieke hadden aangevraagd. Maar dan hebben ze die waarschijjnlijk ingetrokken en verandert naar Huub?
Huub komt in ieder geval op de bank, dat hebben Jaap, Huub en Brian vanavond afgesproken.
Dan is ie weg!quote:Op woensdag 26 december 2007 23:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Toch wel een beetje link lijkt me. Stel dat Jaap Huub toch wegstemt.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 26 december 2007 23:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Toch wel een beetje link lijkt me. Stel dat Jaap Huub toch wegstemt.
Eerst brrrrian, amanda en lieke, dan mag Huub wat mij betreft vertrekken.quote:
Dan blijft Jaap alleen over met de nieuwe miljonairquote:Op woensdag 26 december 2007 23:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Eerst brrrrian, amanda en lieke, dan mag Huub wat mij betreft vertrekken.
Gezellig... En dan houden we streams op Jaap de komende 4 jaarquote:Op woensdag 26 december 2007 23:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Eerst brrrrian, amanda en lieke, dan mag Huub wat mij betreft vertrekken.
Tja, das Jaap zijn risico...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Dan blijft Jaap alleen over met de nieuwe miljonair
Zijn we eindelijk van het tentenkamp af.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezellig... En dan houden we streams op Jaap de komende 4 jaar
Als er al programma's bestaan die Frans Bauer volgen is er vast wel een markt voor.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezellig... En dan houden we streams op Jaap de komende 4 jaar
Daar heb ik geen enkele twijfel over... dan staat de COS waarschijnlijk nog vol met verzoekjes om Huub langs te laten komen...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Als er al programma's bestaan die Frans Bauer volgen is er vast wel een markt voor.
Waar je zin in hebt,om zo,n silicone zak te strelen,maar ja het is een RATquote:Op woensdag 26 december 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig is de hand nu weg![]()
[ afbeelding ]
Dreamboy
offtopic.............zegels zijn weer onderwegquote:Op woensdag 26 december 2007 23:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut, morgen vieren ze dus oud en nieuw in de kooi, en wie moet er weer ontzettend vroeg vrijdagochtend haar nest uit???
Niet echt een boeiende dag geweest in de kooi, zo te lezen.
Tis zo jammer dat het daar (en hier) helemaal niet meer gezellig is.
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus achter heeft liever dat ze daar als een dronken lor erbij zit dan zonder oog-make-up? lijkt me sterk.
maar... als ze gisteravond dr ogen had afgesminkt, en vanmiddag dat kwakje van brian niet in dr ogen had laten lopen had ze ook geen last van dr ogen gehad. nee dit is puur amanda, niemand mag iets verkeerd aan haar zien. net als onder de douche uit komen nadat ze voor het eerst in weken dr echte sprietjes heeft gewassen, en dan zonder afdrogen meteen die dampende pruik er weer opgezet. bang dat iemand dr eigen haartjes ziet. die trouwens minder beroerd zijn als die pruik die ze nu verneukt heeft..
Brrrrrian deelt het bed met amanda dus zo kieskeurig is hij niet. En een neptiet is altijd nog beter als geen tiet zal die rat wel denken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:27 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt,om zo,n silicone zak te strelen,maar ja het is een RAT
Het is 2e kerstdag, ze zijn onderbezet en dronkenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:33 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom mogen ze zoveel films kijken?
Is dat normaal?
2e kerstdag. Je denkt toch niet dat daar nu een voltallig team achter de schermen zit? Waarschijnlijk zitten er maar 2 redaktie-leden (stagiares), dus door de bewoners films te laten kijken hoeven ze niet veel te doen achter...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:33 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom mogen ze zoveel films kijken?
Is dat normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |