Het was even zoeken, maar kijk eens wat ik hier nog heb!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:41 schreef Guuskeee het volgende:
hier heb je er 1 voor 50 euro:
Hoelaat ben je in Eemnes?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar kijk eens wat ik hier nog heb!![]()
[ afbeelding ]
yeeeeeeee !!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar kijk eens wat ik hier nog heb!![]()
[ afbeelding ]
Hahaha ik ben wel fanatiek, maar niet zo fanatiek hoorquote:
Mijn plan is om lekker achterover te blijven zitten, met een toastje zalm en een wijntje.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
yeeeeeeee !!!!![]()
![]()
![]()
nou de proef op de som gaan stellen... ik zou me kapot lachen als ik daar voor de poort stond mee te luisteren!
wat zijn je plannen?
verdomd goed plan!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha ik ben wel fanatiek, maar niet zo fanatiek hoor
[..]
Mijn plan is om lekker achterover te blijven zitten, met een toastje zalm en een wijntje.
En de verwarming op 22 graden![]()
Voor Huub en voor Liekequote:Op woensdag 26 december 2007 22:09 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg het even niet duidelijk. voor wie is er nou allemaal ontslagronde aangevraagd?
voor huub door jaap en huub, en voor huub (2de x) door brianquote:Op woensdag 26 december 2007 22:09 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg het even niet duidelijk. voor wie is er nou allemaal ontslagronde aangevraagd?
bedankt, huub voor zichzelf? waarom niet voor b of a ?!?!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
voor huub door jaap en huub, en voor huub (2de x) door brian
2e, hierna Ratatouille, leukste film die ze vandaag gaan zien!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:15 schreef Kaleddis het volgende:
Is dit ondertussen de 2e of de 3e film ?
kijken wat liekes reactie zal zijn bij de ontslagrondequote:Op woensdag 26 december 2007 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
bedankt, huub voor zichzelf? waarom niet voor b of a ?!?!
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
2e, hierna Ratatouille, leukste film die ze vandaag gaan zien!
Oh ik dacht dat Brian en Amanda hem voor Lieke hadden aangevraagd. Maar dan hebben ze die waarschijjnlijk ingetrokken en verandert naar Huub?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
niemand voor lieke bleek vanmiddag. of hebben ze dat vandaag nog gedaan?
ja precies.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Brian en Amanda hem voor Lieke hadden aangevraagd. Maar dan hebben ze die waarschijjnlijk ingetrokken en verandert naar Huub?
Huub komt in ieder geval op de bank, dat hebben Jaap, Huub en Brian vanavond afgesproken.
Ik deel dat gevoel hoor, weet ook niet meer waar en wanneer, maar ik heb nog steeds het idee dat Amanda een ontslagronde voor Lieke heeft aangevraagd.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja precies.
ik was er ook zeker van dat er een aanvraag voor lieke was, maar ik kon er nergens meer iets van terugvinden, niet hier, niet op VV, niet op clipser... en toen zeiden b en a vanmiddag dat ze er nog geen hadden aangevraagd en toen wist ik dus dat er niks aangevraagd was... maar ik zou zweren dat er 1 aangevraagd was voor lieke
a glitch in the matrixquote:Op woensdag 26 december 2007 22:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik deel dat gevoel hoor, weet ook niet meer waar en wanneer, maar ik heb nog steeds het idee dat Amanda een ontslagronde voor Lieke heeft aangevraagd.
Ze zijn ook al 7 uur uit bed, 't valt ook allemaal niet mee.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:35 schreef Dark het volgende:
De Koebatsen gaan weer in bed naar de film kijken, ze zijn ten slotte op vakantie..........
Jawel, ze liggen nu als appeflappen op de bank of in bed...........quote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef pullup het volgende:
Zozo, er zijn genoeg oliebollen gemaakt blijkbaar
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat Amanda toen trouwens ontzettend grappig vond. Want Lieke was toen maar een vies meisje met haar ontstoken ogen. Dat kwam omdat Lieke niet schoon zou zijn op zichzelf. En Lieke moest toen uit haar buurt blijven, want die ogen waren zo vies dat het waarschijnlijk wel besmettelijk zou zijn.
![]()
Karma is a bitch _O-
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja precies.
ik was er ook zeker van dat er een aanvraag voor lieke was, maar ik kon er nergens meer iets van terugvinden, niet hier, niet op VV, niet op clipser... en toen zeiden b en a vanmiddag dat ze er nog geen hadden aangevraagd en toen wist ik dus dat er niks aangevraagd was... maar ik zou zweren dat er 1 aangevraagd was voor lieke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |