Ja stom dat ze nooit gebruik hebben gemaakt van de meerderheid die ze hadden, ik denk dat Lieke nu liever Huub op de ontslastoel zet dan brian of Amanda.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook zo graag, en zo makkelijk, J/H/L hebben een meerderheid!
+1quote:Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Normaal word ik niet persoonlijk. Maar ik vind je een kutposter met je one liners. In bijna elke zin die je hier typt zit een negatieve klank. Jouw manier van posten zorgt er voor dat ik steeds minder trek heb hier te posten, caps en gifjes te plaatsen en de Cossen terug te lezen.
Ik wou het toch even gezegd hebben.
jeetje, wat een drama...quote:Op woensdag 26 december 2007 16:36 schreef riri het volgende:
[..]
Is niet raars aan dat een slachtoffer tegen anderen over zijn of haar stalker praat...heel normaal zelfs en zeker in zo'n huis...normaal ga je naar de politie
Ik geloof er overigens helemaal niets van dat Jaap en Huub er nu niet voor zouden zijn om Amanda of Brian op de stoel te zetten. Mocht een aanvraag voor Brian of Amanda uitblijven, kan het niet anders dan dat FEBO ook de hand in de aanvragen heeft.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
Ik wil ook een ontslagronde aanvragen
Hallo meneer de politie!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:45 schreef miesy het volgende:
[..]
jeetje, wat een drama...
het lijkt wel alsof jij lieke bent.
maar dan een zachtere versie
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo meneer de politie!
Hallo meiske, wat is er mis?
Nou, ik woon samen met mijn ex, en hij is de hele tijd in mijn buurt, ik wil aangifte doen van stalking.
Nou meid....... MUHAHAHAHAHAHA....... dat gaat em niet worden.
Who cares, ze zitten IN de kooi.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:49 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Begrijpend lezen!
Buiten de Gouden Kooi, zou je als iemand je continu lastig valt aan kunnen geven bij de Politie voor stalken.
Dit is precies wat ik bedoel. Je kunt je ook opstellen dat we het met elkaar gezellig proberen te hebben. Open anders een forum voor jezelf ipv hier een beetje dominant te lopen doen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:40 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ach gossie duik ff in de slachtofferrol, misschien krijg je zo wat voor elkaar. Heb je weer een anti Huub fan minder hier...wordt het 1 gezellig theekransclubje!
inderdaad.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Normaal word ik niet persoonlijk. Maar ik vind je een kutposter met je one liners. In bijna elke zin die je hier typt zit een negatieve klank. Jouw manier van posten zorgt er voor dat ik steeds minder trek heb hier te posten, caps en gifjes te plaatsen en de Cossen terug te lezen.
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo meneer de politie!
Hallo meiske, wat is er mis?
Nou, ik woon samen met mijn ex, en hij is de hele tijd in mijn buurt, ik wil aangifte doen van stalking.
Nou meid....... MUHAHAHAHAHAHA....... dat gaat em niet worden.
Ik kan het niet gezellig hebben met mensen die continu mij beschuldigen van een ander persoon. Dan krijgen ze de volle laag terug.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel. Je kunt je ook opstellen dat we het met elkaar gezellig proberen te hebben. Open anders een forum voor jezelf ipv hier een beetje dominant te lopen doen.
Overigens ben ik geen Huub fan maar ben voor degene die me vermaakt Als Lieke kan laten zien dat ze zich endelijk eens losmaakt van Huub en het haar lukt zich goed neer te zetten heb ik daar respekt voor. Maar wat ik tot nu toe van Lieke heb gezien is speltechnisch, voor mij, beneden peil.
Grote kansquote:Op woensdag 26 december 2007 16:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik geloof er overigens helemaal niets van dat Jaap en Huub er nu niet voor zouden zijn om Amanda of Brian op de stoel te zetten. Mocht een aanvraag voor Brian of Amanda uitblijven, kan het niet anders dan dat FEBO ook de hand in de aanvragen heeft.
+1quote:[b]Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef akveor het volgende:
voor niemand.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:56 schreef lorence1 het volgende:
Voor wie heeft Huub een ontslagronde aangevraagd?
Voor een Cosser?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
Amanda is weer bezig hem boos te maken?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:55 schreef blomst het volgende:
Brian zijn eerste ayay is al te horen.
en een diepe zucht.
Dat zuchten en ayayay zeggen doet hij steeds als zij het niet met hem eens isquote:Op woensdag 26 december 2007 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda is weer bezig hem boos te maken?
en dit dan?quote:
Netty Jr.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:00 schreef Guuskeee het volgende:
en de prijs voor meest belachelijk uitziende bewoner.... alles nep en een grote zonnebril....
AMANDAAAAA !!!!
[ afbeelding ]
ik denk dat ik wet voor wie...quote:Op woensdag 26 december 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
Het ene moment moet ik aan Michael Jackson denken, het volgende aan Brians moeder.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:00 schreef Guuskeee het volgende:
en de prijs voor meest belachelijk uitziende bewoner.... alles nep en een grote zonnebril....
AMANDAAAAA !!!!
[ afbeelding ]
Daar sluit ik mij 100% bij aan.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel. Je kunt je ook opstellen dat we het met elkaar gezellig proberen te hebben. Open anders een forum voor jezelf ipv hier een beetje dominant te lopen doen.
Overigens ben ik geen Huub fan maar ben voor degene die me vermaakt Als Lieke kan laten zien dat ze zich endelijk eens losmaakt van Huub en het haar lukt zich goed neer te zetten heb ik daar respekt voor. Maar wat ik tot nu toe van Lieke heb gezien is speltechnisch, voor mij, beneden peil.
Met alle respect maar heb je dan zelf niet het gevoel dat het aan je manier van posten ligt? Persoonlijk vind ik dat je dan veel te weinig inhoudelijk reageerd. Daarnaast hoef je ook niet op elke post te reageren die je niet bevalt. Ondertussen weten we wel dat je voor Lieke bent en tegen Huub. En het is mooi dat niet iedereen dezelfde favoriet heeft.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:53 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik kan het niet gezellig hebben met mensen die continu mij beschuldigen van een ander persoon. Dan krijgen ze de volle laag terug.
Maargoed gelukkig hebben we Huub nog in dit programma die speltechisch gezien in optima forma bezig is.Kunnen we dan beide van genieten.
Ik heb het aangepastquote:Op woensdag 26 december 2007 17:00 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en dit dan?
"Daarop ging Huub naar de private om te bellen (lees: om een ontslagronde aante vragen)."
Maar zijn moeder moet/mag wel komen?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heeft liever niet dat Nadia komt
Hij wil haar voor zichzelf!
Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:00 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en dit dan?
"Daarop ging Huub naar de private om te bellen (lees: om een ontslagronde aante vragen)."
Goed plan.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel. Je kunt je ook opstellen dat we het met elkaar gezellig proberen te hebben.
Een kleine, ietwat onduidelijke volgens mij heeft ze wel aardige memmenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Wat een mooie avatar heb je.Iemand toevallig een foto van Flens?
Hoe kan dit nou? Amanda lijkt als twee druppels waters op haar schoonmoeder!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:00 schreef Guuskeee het volgende:
AMANDAAAAA !!!!
[ afbeelding ]
Amanda is ZO dom dat ik er af-en-toe medelijden mee hebquote:Op woensdag 26 december 2007 17:14 schreef Kaleddis het volgende:
Kijk dat nou lopen met dat schaaltje kokend water
Ze zullen achter wel een flinke onderbezetting hebben, dus het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:16 schreef lorence1 het volgende:
gaan ze vanavond weer tv kijken?
Ja weer een film. Belachelijk eigenlijk dat ze zoveel films mogen zien.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:16 schreef lorence1 het volgende:
gaan ze vanavond weer tv kijken?
quote:Brian en Amanda zitten tijdens het ontbijten te speculeren over de aankomende ontslagronde. “Als Huub hem voor Lieke heeft aangevraagd, dan vragen wij hem voor Huub aan”, begint de Antilliaan. Daarna volgen alle mogelijke opties voor de gevreesde vrijdag (de ontslagronde is één dag verplaatst). Jongens, leer nou eens dat die ontslagrondes nooit lopen zoals jullie van te voren bedenken…
vind de pruik al wat stro-ig worden hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 17:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Beter deze pruik dan die balen stro die ze eerst had toch
Amanda maakt tv.quote:
het glanst iig voor geen meter, zo dof als de pestquote:Op woensdag 26 december 2007 17:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
vind de pruik al wat stro-ig worden hoor
En blijkt vervolgens NOG STEEDS het loopje van 8 noten niet te kunnen spelen dat hem bijna twee weken geleden werd geleerd.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Guuskeee het volgende:
brian vraagt ontslagronde voor huub aan
[ afbeelding ]
Hij gaat er ook met de dag enger uitzienquote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd.... maar niet voor morgen neem ik aan want het is al 12.00u geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
voor vrijdag, het is verplaatstquote:Op woensdag 26 december 2007 17:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemd.... maar niet voor morgen neem ik aan want het is al 12.00u geweest.
knipquote:Op woensdag 26 december 2007 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij gaat er ook met de dag enger uitzien
Owww okay thanks.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
voor vrijdag, het is verplaatst
Die was ik net vergeten!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan nog veel enger .
[ afbeelding ]
Doe de komende weken geen oog meer dicht nu ik weet dat de Boogy Man toch bestaat.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan nog veel enger schat.
[ afbeelding ]
Waarom quote ik mezelf?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef Guuskeee het volgende:
amanda is mooooiii verpest
[ afbeelding ]
Duidelijk dat er niemand weggestemt mag worden dus.... leek me ook al raar met een nieuwe op komst.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:43 schreef Guuskeee het volgende:
taktiesch overleg waarin besloten is huub op de bank te zetten vrijdag
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |