Jawel, ze liggen nu als appeflappen op de bank of in bed...........quote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef pullup het volgende:
Zozo, er zijn genoeg oliebollen gemaakt blijkbaar
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat Amanda toen trouwens ontzettend grappig vond. Want Lieke was toen maar een vies meisje met haar ontstoken ogen. Dat kwam omdat Lieke niet schoon zou zijn op zichzelf. En Lieke moest toen uit haar buurt blijven, want die ogen waren zo vies dat het waarschijnlijk wel besmettelijk zou zijn.
![]()
Karma is a bitch _O-
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja precies.
ik was er ook zeker van dat er een aanvraag voor lieke was, maar ik kon er nergens meer iets van terugvinden, niet hier, niet op VV, niet op clipser... en toen zeiden b en a vanmiddag dat ze er nog geen hadden aangevraagd en toen wist ik dus dat er niks aangevraagd was... maar ik zou zweren dat er 1 aangevraagd was voor lieke
Dat komt van de bewoners zelf.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:30 schreef Robzilla het volgende:
Wat bedoelen jullie met oliebollen?
Toch wel een beetje link lijkt me. Stel dat Jaap Huub toch wegstemt.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Brian en Amanda hem voor Lieke hadden aangevraagd. Maar dan hebben ze die waarschijjnlijk ingetrokken en verandert naar Huub?
Huub komt in ieder geval op de bank, dat hebben Jaap, Huub en Brian vanavond afgesproken.
Dan is ie weg!quote:Op woensdag 26 december 2007 23:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Toch wel een beetje link lijkt me. Stel dat Jaap Huub toch wegstemt.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 26 december 2007 23:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Toch wel een beetje link lijkt me. Stel dat Jaap Huub toch wegstemt.
Eerst brrrrian, amanda en lieke, dan mag Huub wat mij betreft vertrekken.quote:
Dan blijft Jaap alleen over met de nieuwe miljonairquote:Op woensdag 26 december 2007 23:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Eerst brrrrian, amanda en lieke, dan mag Huub wat mij betreft vertrekken.
Gezellig... En dan houden we streams op Jaap de komende 4 jaarquote:Op woensdag 26 december 2007 23:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Eerst brrrrian, amanda en lieke, dan mag Huub wat mij betreft vertrekken.
Tja, das Jaap zijn risico...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Dan blijft Jaap alleen over met de nieuwe miljonair
Zijn we eindelijk van het tentenkamp af.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezellig... En dan houden we streams op Jaap de komende 4 jaar
Als er al programma's bestaan die Frans Bauer volgen is er vast wel een markt voor.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezellig... En dan houden we streams op Jaap de komende 4 jaar
Daar heb ik geen enkele twijfel over... dan staat de COS waarschijnlijk nog vol met verzoekjes om Huub langs te laten komen...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Als er al programma's bestaan die Frans Bauer volgen is er vast wel een markt voor.
Waar je zin in hebt,om zo,n silicone zak te strelen,maar ja het is een RATquote:Op woensdag 26 december 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig is de hand nu weg![]()
[ afbeelding ]
Dreamboy
offtopic.............zegels zijn weer onderwegquote:Op woensdag 26 december 2007 23:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut, morgen vieren ze dus oud en nieuw in de kooi, en wie moet er weer ontzettend vroeg vrijdagochtend haar nest uit???
Niet echt een boeiende dag geweest in de kooi, zo te lezen.
Tis zo jammer dat het daar (en hier) helemaal niet meer gezellig is.
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus achter heeft liever dat ze daar als een dronken lor erbij zit dan zonder oog-make-up? lijkt me sterk.
maar... als ze gisteravond dr ogen had afgesminkt, en vanmiddag dat kwakje van brian niet in dr ogen had laten lopen had ze ook geen last van dr ogen gehad. nee dit is puur amanda, niemand mag iets verkeerd aan haar zien. net als onder de douche uit komen nadat ze voor het eerst in weken dr echte sprietjes heeft gewassen, en dan zonder afdrogen meteen die dampende pruik er weer opgezet. bang dat iemand dr eigen haartjes ziet. die trouwens minder beroerd zijn als die pruik die ze nu verneukt heeft..
Brrrrrian deelt het bed met amanda dus zo kieskeurig is hij niet. En een neptiet is altijd nog beter als geen tiet zal die rat wel denken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:27 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt,om zo,n silicone zak te strelen,maar ja het is een RAT
Het is 2e kerstdag, ze zijn onderbezet en dronkenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:33 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom mogen ze zoveel films kijken?
Is dat normaal?
2e kerstdag. Je denkt toch niet dat daar nu een voltallig team achter de schermen zit? Waarschijnlijk zitten er maar 2 redaktie-leden (stagiares), dus door de bewoners films te laten kijken hoeven ze niet veel te doen achter...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:33 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom mogen ze zoveel films kijken?
Is dat normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |