Als jullie nu niet heel gauw ophouden beequeen zo te pesten, ga ik mijn lijkfoto van Natasia opzoekenquote:
Nee vriendjes van Klaas Bruinsma schiet dan de redactie tegen de muurquote:Op woensdag 26 december 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niks van. Amanda heeft nog nooit op de stoel gezeten.
Die draait helemaal door als het gebeurt.
Juist niet denk ik, omdat Amanda 100% dekking (ook tussen de lakens) heeft van Brian. Da's net zoiets als destijds Huub op de stoel met de volledige dekking van Sylvia.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Da's toch niet waar? Ik kan me herinneren dat Brian een keer perfect gebashed is.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke en Huub hadden zich heel gemakkelijk buiten deze 'gevaarzone' kunnen houden en een mooi Amanda-bash monentje kunnen creëren. Leuke nieuwtje, want zowel Brian als Amanda heeft nog nooit eerder op die stoel gezeten.
Ehhh....zijn niet ALLE foto's van Natasja lijkfoto's ??????quote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jullie nu niet heel gauw ophouden beequeen zo te pesten, ga ik mijn lijkfoto van Natasia opzoeken
Kindje van God hè, die mogen ze niet beige.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bash Amana en je krijgt rat over de rooie. Brian heeft volgens mij ook nog nooit op die plek gezeten, of wel?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's toch waar? Ik kan me herinneren dat Brian een keer perfect gebashed is.
Van mij mag je.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jullie nu niet heel gauw ophouden beequeen zo te pesten, ga ik mijn lijkfoto van Natasia opzoeken
Het is de laatste maanden of Huub of Lieke geweest die op de stoel zaten. Dat wordt een beetje eentonig.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Juist niet denk ik, omdat Amanda 100% dekking (ook tussen de lakens) heeft van Brian. Da's net zoiets als destijds Huub op de stoel met de volledige dekking van Sylvia.
Als dat zou kunnen. Van deze krijg je gegarandeerd nachtmerries. Kappen dusquote:Op woensdag 26 december 2007 18:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ehhh....zijn niet ALLE foto's van Natasja lijkfoto's ??????
Oh wat fantastisch, ik kreeg er zo langzamerhand echt een punthoofd van. Bedankt voor het melden.quote:
Daar zijn ze lekker op tijd achter.quote:
OTquote:
[amanda-modus]quote:Op woensdag 26 december 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kindje van God hè, die mogen ze niet beige.
Edit: oeps, verkeerd topic.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:08 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
Ja ik zag het ook in de FB: [FB # 17] Wie zuigt er het meest?
Het was ook niet leuk of grappig...
Huub en Jaap denken dat Amanda en Brian samen te sterk zijn.Wat dus heel dom van hun is.Een weekje Brian en Amanda pesten en ze slaan op tilt.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is de laatste maanden of Huub of Lieke geweest die op de stoel zaten. Dat wordt een beetje eentonig.
Amanda heeft er nog nooit opgestaan, volgens mij is er zelfs nog nooit een ontslagronde voor haar aangevraagd.
Er gaat toch weer niemand uit, waarom dan niet eens verandering van spijs en lellebel onder vuur leggen.
Brian heeft er geloof ik 1 keer op gezetenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bash Amana en je krijgt rat over de rooie. Brian heeft volgens mij ook nog nooit op die plek gezeten, of wel?
Ze is wel degene die het meeste succes boekt met die modus, zelfs bij het hokjequote:Op woensdag 26 december 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
[amanda-modus]
Ik wil het!
Ik wil het!!
Ik wilt het!!!
[/amanda-modus]
quote:
Kunnen we ons weer bezighouden met Bier en Tietuh... Champagne en hoeruh....quote:Op woensdag 26 december 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had er na dagen gezeik ook al een kattebelletje aan besteed. Wat een opluchting. Het werd hier bij tijden steeds grimmiger.
En filmquote:Op woensdag 26 december 2007 18:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Kunnen we ons weer bezighouden met Bier en Tietuh... Champagne en hoeruh....![]()
Als ik dat vroeger thuis probeerde, kreeg ik een loeier, of een poeier, maar zeker niet mijn zinquote:Op woensdag 26 december 2007 18:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze is wel degene die het meeste succes boekt met die modus, zelfs bij het hokje
ik hoop het... maar er staat nu al een film aan om 18:15 en ze hebben nog niet gegeten.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En filmMaar is dat van die 3 films geen misverstand n.a.v. een typfout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |