Dat is toch niks raars...erg mag best een beetje gerotzooid worden onder een filmpje, toch.quote:
Met z'n 7-en op de bank? Wel als je 13 bent, op deze leeftijd is het ietwat wanstaltig.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is toch niks raars...erg mag best een beetje gerotzooid worden onder een filmpje, toch.![]()
Momenteel zit hij trouwens in het bloesje.
Ach...liever zo dan dat Jaap met z'n stinkvoeten zit te spelen.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Met z'n 7-en op de bank? Wel als je 13 bent, op deze leeftijd is het ietwat wanstaltig.
Dat is ook te ranzig voor woorden.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...liever zo dan dat Jaap met z'n stinkvoeten zit te spelen.![]()
Ze zijn daar verplicht om zich dagelijks op te maken dus als zij ontstoken ogen heeft waardoor ze geen oogmakeup kan gebruiken lijkt het me nogal wiedes dat ze een bril draagtquote:Op woensdag 26 december 2007 20:34 schreef Guuskeee het volgende:
en snollie gewoon als een achterijke met die bril op blijven zitten... wat denkt ze daar mee te bereiken?
dus achter heeft liever dat ze daar als een dronken lor erbij zit dan zonder oog-make-up? lijkt me sterk.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze zijn daar verplicht om zich dagelijks op te maken dus als zij ontstoken ogen heeft waardoor ze geen oogmakeup kan gebruiken lijkt het me nogal wiedes dat ze een bril draagt
Juist, alles voor televisie.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dus achter heeft liever dat ze daar als een dronken lor erbij zit dan zonder oog-make-up? lijkt me sterk.
maar... als ze gisteravond dr ogen had afgesminkt, en vanmiddag dat kwakje van brian niet in dr ogen had laten lopen had ze ook geen last van dr ogen gehad. nee dit is puur amanda, niemand mag iets verkeerd aan haar zien. net als onder de douche uit komen nadat ze voor het eerst in weken dr echte sprietjes heeft gewassen, en dan zonder afdrogen meteen die dampende pruik er weer opgezet. bang dat iemand dr eigen haartjes ziet. die trouwens minder beroerd zijn als die pruik die ze nu verneukt heeft..
en als lieke huub eruit stemt is het exit huub want jaap heeft hem aangevraagd en kan daarom niet meer wijzigen dacht ikquote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Grappig, want Brian zei zostraks idd dat hij Huub & Lieke tegen elkaar wil uitspelen dmv zo'n ontslagronde. Dit, terwijl Jaap in het bijzijn van Huub & Hookers enkele dagen geleden ook een ontslagronde voor Huub heeft aangevraagd met juist het doel om te kijken wat Lieke zou gaan doen.
Brian & Huub spelen zonder dat ze het weten van elkaar hetzelfde spelletje
Dat zou dan een nieuwe regel zijn.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:00 schreef grazygirl het volgende:
[..]
en als lieke huub eruit stemt is het exit huub want jaap heeft hem aangevraagd en kan daarom niet meer wijzigen dacht ik
Vreemde logicaquote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Juist, alles voor televisie.
En als de redactie commentaar had gehad op die bril dan had ze hem nu niet op gehad dus als zij zich er niet druk om maken waarom jij dan wel.
oke ik dacht dat maar dan zat ik dus helemaal verkeerd pfieuwwww valt me alweer meequote:Op woensdag 26 december 2007 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou dan een nieuwe regel zijn.
Ook al heeft Jaap hem aangevraagd, hij is daarom niet verplicht om hem er uit te stemmen.
Jij ook Zalig Kerstfeest.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mijn logica, heb je er wat op tegen?
- de redactie is bang voor kleine boze amanda.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Juist, alles voor televisie.
En als de redactie commentaar had gehad op die bril dan had ze hem nu niet op gehad dus als zij zich er niet druk om maken waarom jij dan wel.
Kan me nog herinneren dat Amanda een keer een truitje aantrok wat eruit zag als een theedoek, stond meteen op het plasma dat ze zich moest omkleden. De make up is ook verplicht. Dus ik denk dat ze zelf niet willen dat Amanda daar zichtbaar met soepogen rondloopt.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
- de redactie is bang voor kleine boze amanda.
- ik ben hier om op de miljonairs te zeiken
daarom
okee, klaarquote:Op woensdag 26 december 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat Amanda een keer een truitje aantrok wat eruit zag als een theedoek, stond meteen op het plasma dat ze zich moest omkleden. De make up is ook verplicht. Dus ik denk dat ze zelf niet willen dat Amanda daar zichtbaar met soepogen rondloopt.
Ik denk eerder dat ze Amanda niet boos willen maken. Lieke mocht ook zonder make-up met soepogen rondlopen.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat Amanda een keer een truitje aantrok wat eruit zag als een theedoek, stond meteen op het plasma dat ze zich moest omkleden. De make up is ook verplicht. Dus ik denk dat ze zelf niet willen dat Amanda daar zichtbaar met soepogen rondloopt.
Wat Amanda toen trouwens ontzettend grappig vond. Want Lieke was toen maar een vies meisje met haar ontstoken ogen. Dat kwam omdat Lieke niet schoon zou zijn op zichzelf. En Lieke moest toen uit haar buurt blijven, want die ogen waren zo vies dat het waarschijnlijk wel besmettelijk zou zijn.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze Amanda niet boos willen maken. Lieke mocht ook zonder make-up met soepogen rondlopen.
Dan zullen het toch wel die Bruinsma-connecties zijn waarvoor ze allemaal in hun broek schijtenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze Amanda niet boos willen maken. Lieke mocht ook zonder make-up met soepogen rondlopen.
Je zou het haast gaan denkenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan zullen het toch wel die Bruinsma-connecties zijn waarvoor ze allemaal in hun broek schijten
een strontvlieg?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan denken
Ik zou wel eens een dag een vlieg op de muur willen zijn in dat hokje.
Keer op keer!quote:
wat dus gewoon mogelijk is is dit:quote:Op woensdag 26 december 2007 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan denken
Ik zou wel eens een dag een vlieg op de muur willen zijn in dat hokje.
En niemand heeft dat nog gedaan na meer dan een jaar gouden kooi?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wat dus gewoon mogelijk is is dit:
- koop een radio-scanner
- rij met je auto naar eemnes en ga zo dicht mogelijk in de buurt van het huis staan, voor de poort, in de straat, op de golfbaan, gewoon ergens.
- laat je scanner scannen.
- luister als er een signaal gevonden is of het een microfoon is (geen radiozender of iets), en zo ja, luister van wie de microfoon is en sla deze frequentie op.
- scan net zo lang totdat je alle microfoons van alle miljonairs hebt.
- wacht nu net zo lang totdat er 1 van de miljonairs naar hat hokje moet. aangezien ze daar de microfoon niet af hoeven te doen, of uit te zetten kun je dus het hele gesprek volgen, en indien gewenst opnemen.
lijkt me zeer interessant... en 100% mogelijk...
Haar eerste rijles dusquote:Op woensdag 26 december 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
Hebben we al gezien dat madam een een soepoog heeft? Ik geloof in complotten! Ze loopt vandaag met die bril om een excuus te hebben om morgen naar het ziekenhuis (familie) te gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |