quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef Guuskeee het volgende:
amanda is mooooiii verpest
[ afbeelding ]
Duidelijk dat er niemand weggestemt mag worden dus.... leek me ook al raar met een nieuwe op komst.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:43 schreef Guuskeee het volgende:
taktiesch overleg waarin besloten is huub op de bank te zetten vrijdag
[ afbeelding ]
En er is er geen voor Brian of Amanda aangevraagd? Geloofwaardig allemaal zegquote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef mazaru het volgende:
Brian vraagt een ontslagronde aan, ik was net te laat, maar ik neem aan voor Huub.
Met een beetje van haar eigen zuurgraadjes erbijquote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Starlie het volgende:
Wat is er met Amanda haar ogen dan? Heeft ze het kwakkie van Brian in haar oog gekregen?!
Maar dat heeft toch geen zin? Amanda en Brian stemmen elkaar toch niet weg. Het is toch logisch dat er voor Huub en Liek 1 is aangevraagd omdat daar kansen liggen... (alhoewel door het oliebollenakkoord gaat er niemand weg natuurlijk).quote:Op woensdag 26 december 2007 17:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
En er is er geen voor Brian of Amanda aangevraagd? Geloofwaardig allemaal zeg
Brian heeft een Crofty bom naar haar gegooid toen ze weer een keer niet luisterdequote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Starlie het volgende:
Wat is er met Amanda haar ogen dan? Heeft ze het kwakkie van Brian in haar oog gekregen?!
Lieke en Huub hadden zich heel gemakkelijk buiten deze 'gevaarzone' kunnen houden en een mooi Amanda-bash momentje kunnen creëren. Leuke nieuwtje, want zowel Brian als Amanda heeft nog nooit eerder op die stoel gezeten.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch geen zin? Amanda en Brian stemmen elkaar toch niet weg. Het is toch logisch dat er voor Huub en Liek 1 is aangevraagd omdat daar kansen liggen... (alhoewel door het oliebollenakkoord gaat er niemand weg natuurlijk).
Grappig, want Brian zei zostraks idd dat hij Huub & Lieke tegen elkaar wil uitspelen dmv zo'n ontslagronde. Dit, terwijl Jaap in het bijzijn van Huub & Hookers enkele dagen geleden ook een ontslagronde voor Huub heeft aangevraagd met juist het doel om te kijken wat Lieke zou gaan doen.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Guuskeee het volgende:
brian vraagt ontslagronde voor huub aan
[ afbeelding ]
Of een oogliftquote:Op woensdag 26 december 2007 17:57 schreef Guuskeee het volgende:
ik denk altijd bij een vrouw die als het buiten donker is binnen met een zonnebril rondloopt aan: die is zat / die zit aan de drugs / die heeft een oogje dicht gekregen van manlief
ja klopt !quote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Haal ik heel netjes mijn cap weg van Brian komt hij vervolgens tig keer voorbij.
Ik snap daar ook niks van. Amanda heeft nog nooit op de stoel gezeten.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
En er is er geen voor Brian of Amanda aangevraagd? Geloofwaardig allemaal zeg
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Haal ik heel netjes mijn cap weg van Brian komt hij vervolgens tig keer voorbij.
3 films kijken vanavond.........gezelligquote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Yavido het volgende:
Brian: 'we mogen film kijken vanavond! 3, kom we gaan stemmen" tegen Amanda.
En iedereen gaat weer mee met Amanda's keuze.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Yavido het volgende:
Brian: 'we mogen film kijken vanavond! 3, kom we gaan stemmen" tegen Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |