quote:
Volgende keer beterquote:
quote:
Kut je kent mequote:Op woensdag 26 december 2007 05:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
ik zie je al kruipend voor je lappie...op zoek naar de juiste letters
![]()
Nah is zo'n van Oekel grapjequote:
Dat zou wel kut zijnquote:Op woensdag 26 december 2007 05:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je me nog één keer kut noemt ga ik klagen bij Gert!
quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 05:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer voor jou, maar voor je fans...
Die mogen ook wel de gordijnen inquote:Op woensdag 26 december 2007 05:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer voor jou, maar voor je fans...
Hoe triest is het als je nog een fles hebt staanquote:Op woensdag 26 december 2007 05:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij gaat ook nog vrolijk verder?????
Mag leien dat ze zelf wat voor de ramen hebben hangenquote:Op woensdag 26 december 2007 05:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mogen ook wel de gordijnen inHeb ik die
Im your biggest fan....quote:Op woensdag 26 december 2007 05:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mogen ook wel de gordijnen inHeb ik die
Is dat triest?quote:Op woensdag 26 december 2007 05:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe triest is het als je nog een fles hebt staan
Nou ja ik heb een fan (tilator) En zwaaid vaak naar mequote:Op woensdag 26 december 2007 05:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag leien dat ze zelf wat voor de ramen hebben hangen
Ach, je leeft maar één keerquote:Op woensdag 26 december 2007 05:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is dat triest?Zolang jij 10 km in een half uur fietst valt dat reuze mee..
quote:Op woensdag 26 december 2007 05:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik heb een fan (tilator) En zwaaid vaak naar me
quote:Op woensdag 26 december 2007 05:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik heb een fan (tilator) En zwaaid vaak naar me
Das prachtig !!! Thanksquote:Op woensdag 26 december 2007 05:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Im your biggest fan....
Stan
http://uk.youtube.com/watch?v=YhhugemQi9I
quote:Op woensdag 26 december 2007 05:32 schreef Lobasca het volgende:
Pfff...moet ik toch nog de wekker zetten. Have a nice day and night!!!![]()
Laters Bascy !!quote:Op woensdag 26 december 2007 05:32 schreef Lobasca het volgende:
Pfff...moet ik toch nog de wekker zetten. Have a nice day and night!!!![]()
* HiDiHo drukt ook nog een keer op playquote:Op woensdag 26 december 2007 05:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Laters Bascy !!
En alle Zit ff naar Enimen (Stan te genieten)![]()
Thanks die was een beetje op de achtergrond geraakt. Maar super mooi, lekker nummer. En ik tief ook maar es opquote:Op woensdag 26 december 2007 05:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo drukt ook nog een keer op play![]()
Vlug dan, voordat alles op is.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mogguh, ik ga rennen naar m'n kerstontbijt
.
Zo, dat heb je snel gedaan.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was lekker, en nog niet op
.
Goedemorgen meneer Neemmijnietserieus.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen Talitha en PietjePuk007
Zo te zien 1e K-dag goed doorgekomen. Wat gaat u doen op deze 2e?quote:Op woensdag 26 december 2007 10:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Neemmijnietserieus.
Levensbeschouwing ende filosofie..quote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo te zien 1e K-dag goed doorgekomen. Wat gaat u doen op deze 2e?
Een meer zinvolle dagbesteding valt dan ook niet te bedenken!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Levensbeschouwing ende filosofie..![]()
Uiteraard...deze sterveling geniet immer van zijn welverdiende rust.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een meer zinvolle dagbesteding valt dan ook niet te bedenken!
Goedemorgen heer Jappie.....genoten van uw nachtrust?
"Zou je God aanbidden" is een discussie die ik, zonder dat ik er echt een punt achter heb kunnen zetten, achter mij gelaten heb. Tot die tijd voel ik mijzelf God en aanbid dientengevolge mijzelf (in voor en tegenspoed)quote:Op woensdag 26 december 2007 11:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard...deze sterveling geniet immer van zijn welverdiende rust.![]()
Mocht je geintresseerd zijn in een leuke filosofische beschouwing op de vroege 2e kerstochtend dan moet je de link ergens onderaan in dit topic Zou je God aanbidden? maar eens lezen. Een absolute aanrader.
Kerstbezoek is weg, huis is weer op orde. Alleen de afwas staat er nog. Die ga ik vandaag dan maar doen..... of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo te zien 1e K-dag goed doorgekomen. Wat gaat u doen op deze 2e?
Daar gaat het niet om lullo...het topic zelf is niet hetgeen ik hier aan uw voeten leg...het is die link onderin de 1e page van dat topic. Vonnut alleen wat bout om hem zo van de schenker te stelen zonder te verwijzen naar waar en van wie hij vandaan kwam.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Zou je God aanbidden" is een discussie die ik, zonder dat ik er echt een punt achter heb kunnen zetten, achter mij gelaten heb. Tot die tijd voel ik mijzelf God en aanbid dientengevolge mijzelf (in voor en tegenspoed)
Voor het geval u nog steeds niet echt wakker bent: http://nl.youtube.com/watch?v=zvzUdM29_uA
Ik voeg mij aan uw zijde!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n vrije dag! Da's de beste tijd om helemaal niets te doen.![]()
Was het maar waarquote:Op woensdag 26 december 2007 11:21 schreef Talitha het volgende:
Heerlijk zo'n vrije dag! Da's de beste tijd om helemaal niets te doen.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
De rest van uw statement kunt u gevoeglijk vergeten daar ik reeds god ben.
Niet willen behoren tot "de rest" aanvaard ik uw afscheid niet....quote:Op woensdag 26 december 2007 11:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was het maar waar...gottago ...verplichtingen in de familie contreien.
![]()
Bye for now lieve Litha en rest van de fokkertjes..![]()
Dat linkje ga ik nog eens op mijn gemak doorlezen.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard...deze sterveling geniet immer van zijn welverdiende rust.![]()
Mocht je geintresseerd zijn in een leuke filosofische beschouwing op de vroege 2e kerstochtend dan moet je de link ergens onderaan in dit topic Zou je God aanbidden? maar eens lezen. Een absolute aanrader.
Voor u maak ik eenmalig een uitzondering...dag dag beste brave zooiensteker..maak er wat moois van.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet willen behoren tot "de rest" aanvaard ik uw afscheid niet....
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was het maar waar...gottago ...verplichtingen in de familie contreien.
![]()
Bye for now lieve Litha en rest van de fokkertjes..![]()
Gezellig, wat gaan we doen?quote:Op woensdag 26 december 2007 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik voeg mij aan uw zijde!
http://nl.youtube.com/watch?v=J2YxNx46yTM
Áls er al een god bestaat, dan is het uiteraard een vrouw.quote:
Laat het een vruchtbaar samenzijn zijn vandaag Jappiequote:Op woensdag 26 december 2007 11:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor u maak ik eenmalig een uitzondering...dag dag beste brave zooiensteker..maak er wat moois van.![]()
Het, hij of zij......zolang het mij niet wakker houdt, niet plaagt, enkel voor wat plezier zorgt, dan is het mij om het even.....quote:Op woensdag 26 december 2007 11:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Áls er al een god bestaat, dan is het uiteraard een vrouw.
Hmm.... dat is me te nietszeggend NMNS.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik opteer, zoals eerder overeengekomen, voor niets...
Dat is NMNS ten voeten uit.....immers, wat meer kan hij uitbrengen, daar waar alles al uitgesproken is.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmm.... dat is me te nietszeggend NMNS.
En dat zegt dan weer een heleboel.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is NMNS ten voeten uit.....immers, wat meer kan hij uitbrengen, daar waar alles al uitgesproken is.
http://nl.youtube.com/watch?v=1fhyOtZeG4w
Is het niet zo dat juist dat, wat niet gezegd wordt, meer zegt dan al dat uitgesproken is?quote:Op woensdag 26 december 2007 11:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dat zegt dan weer een heleboel.![]()
![]()
Maar als we helemaal niets gaan doen, mogen we dan nog wel hier posten?
http://www.youtube.com/watch?v=SEER0gO-p0wquote:Op woensdag 26 december 2007 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het niet zo dat juist dat, wat niet gezegd wordt, meer zegt dan al dat uitgesproken is?
Los van bovenstaande, ik ga vandaag verder met DVD's bekijken, aanvang: 14:00 uur.
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=SEER0gO-p0w
Goedemiddag meneer NMNS. Moet u geen kerst vieren?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag Veulen...
Ik vier iedere dag Kerst, iedere dag mijn verjaardag, iedere dag oud & nieuw, iedere dag pinksteren, pasen, bevrijdingsdag, etc.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goedemiddag meneer NMNS. Moet u geen kerst vieren?
Nitin Sawhney is een veelzijdig artiest. Kan je aanraden eens een CD van hem te beluisteren.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
, kende ik niet......
that's my boy!quote:Op woensdag 26 december 2007 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Middag, net alweer fanatiek gedaan op de tennisbaan
.
Vaker gezien deze, maar hij blijft mooiquote:Op woensdag 26 december 2007 12:40 schreef Talitha het volgende:
Middag Veulen.Speciaal voor jou een kudde paardjes
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=OWIVi_Oa4as
Hi there!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:04 schreef -Blurk- het volgende:
Goedemiddag!
http://www.youtube.com/watch?v=1Tkmf8YGNHA
Pietjequote:Op woensdag 26 december 2007 13:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal ik de rust dan maar bruut verstoren voor we allemaal in slaap sukkelen
http://nl.youtube.com/watch?v=jRYDetbwegs
Nou, ik hoor liever Metallica, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vinden jullie hiervan dan?
http://nl.youtube.com/watch?v=lLOcDfeMvp8
Kan je hierop los gaan of is 't teringherrie?
Had je toch bijna je oksels gestyled Pietjequote:Op woensdag 26 december 2007 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even een slechte anekdote.
Gister na 't ontbijt met m'n slaperige kop ff aankleden enzo om naar familie te gaan. Ik pak de deo, op, ff nieuwe pakken. Damn wat zit er een vreemde dop op dat ding, eerst ff proberen. Komt er een wit goedje uit, ik kijk op de fles "styling mousse", oeps
. Godzijdank eerst ff uitgeprobeerd voordat ik zelf helemaal onder zit
. Nu alleen een stukje vloer
. Die flessen zien er ook allemaal hetzelfde uit
.
Jullie nog slechte dingen meegemaakt? Schaam je vooral niet, doe ik ook niet
.
Oorspronkelijk gebouwd om componenten voor ruimteprogramma's te vervoeren. Indrukwekkend hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:57 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.aerospaceweb.o(...)m/an225/an225_16.jpg
Om even een idee te krijgen hoe groot dat ding is, en wat hij allemaal kan vervoeren. Zal ook wel flink herrie maken denk ik.
Kan 250000kg vracht vervoeren!
Alleen jij weet het te waarderen Disanaquote:Op woensdag 26 december 2007 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oorspronkelijk gebouwd om componenten voor ruimteprogramma's te vervoeren. Indrukwekkend hoor.
Je klinkt bijna opgeluchtquote:Op woensdag 26 december 2007 14:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Alleen jij weet het te waarderen Disana
Ën Pietje
Iemand moppert al dat het al aardig donker is als ie landt (16.40)quote:Op woensdag 26 december 2007 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is een apart topic over.
Vliegtuigspotters: Rennen naar Schiphol vandaag!
Ja, ik ga met mijn buurman kijken straks, ben alleen bang dat het al donker is om die tijd, nou ja, het is wel goed verlicht daar bij de Zwanenburgbaan, dus íets zullen we wel zien, en zéker horen. Ik zal proberen een paar foto's te maken, maar ben bang dat dat niet zo goed gaat lukken. Er zijn altijd spotters daar, maar nu is het waarschijnlijk topdrukte. Schijnt dat er nu al mensen naartoe gaan om een goed plekje te bemachtigen. Je hebt hier hele spottersclubs en die zijn helemaal over hun toeren hiervan.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Je klinkt bijna opgeluchtJa natuurlijk, ik merkte dat je onder de indruk was, dus ik ging even kijken en sloeg de pagina met info ook even open. Ga je ernaar kijken? Er zullen wel veel spotters zijn.
Ook al lukken ze niet, die foto's, dan nog lijkt het me leuk tussen al die enthousiastelingen in te staan en een beetje van de sfeer te proeven.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik ga met mijn buurman kijken straks, ben alleen bang dat het al donker is om die tijd, nou ja, het is wel goed verlicht daar bij de Zwanenburgbaan, dus íets zullen we wel zien, en zéker horen. Ik zal proberen een paar foto's te maken, maar ben bang dat dat niet zo goed gaat lukken. Er zijn altijd spotters daar, maar nu is het waarschijnlijk topdrukte. Schijnt dat er nu al mensen naartoe gaan om een goed plekje te bemachtigen. Je hebt hier hele spottersclubs en die zijn helemaal over hun toeren hiervan.
Nou, stel je daar maar niet teveel van voor Pietje, die foto's van mij zijn meestal slecht, maar ik zal mijn best doen en een paar mensen ter plekke interviewen en een verslagje makenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh een razende reporter ter plaatse.
Ja, een reportage over de reportage is ook leuk. De foto's van 't vliegtuig komen op internet vaak wel terugquote:Op woensdag 26 december 2007 14:15 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, stel je daar maar niet teveel van voor Pietje, die foto's van mij zijn meestal slecht, maar ik zal mijn best doen en een paar mensen ter plekke interviewen en een verslagje maken
De kans dat het idd donker is of begint te worden is dus vrij groot (ik lees net ook dat ie nog later landt?) dus dan wel ff de flits van je camera uitzettenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, stel je daar maar niet teveel van voor Pietje, die foto's van mij zijn meestal slecht, maar ik zal mijn best doen en een paar mensen ter plekke interviewen en een verslagje maken
Ja, het lijkt mij ook erg leuk, eigenlijk heel gek, zit hier altijd in het vliegtuiglawaai, maar dit is toch net weer een beetje anders.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook al lukken ze niet, die foto's, dan nog lijkt het me leuk tussen al die enthousiastelingen in te staan en een beetje van de sfeer te proeven.
O, bedankt voor de tip Leandra, flits uit, nou, wie weet lukt het dan wel, en anders vraag ik wel een paar foto's van Hans de buurman om hier neer te zetten.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kans dat het idd donker is of begint te worden is dus vrij groot (ik lees net ook dat ie nog later landt?) dus dan wel ff de flits van je camera uitzetten
(Niet dat flits op zo'n afstand überhaupt zin heeft, maar met flits wordt het helemaal niets)
Dag Pietje, veel plezier bij je vriendenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben weg, bij vrienden kerst vieren. Veel plezier Blurkie, we zien de razende reportage wel verschijnen
.
![]()
Ik zou zelf niet graag in die contreien wonen vanwege het geluid. Wij hebben hier de traumahelicopters die naar het UMCG vliegen, die gaan soms al zo laag dat je ramen ervan bewegen. Maar ja, die Russen, die draaien hun hand niet om voor een beetje stevig geronkquote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook erg leuk, eigenlijk heel gek, zit hier altijd in het vliegtuiglawaai, maar dit is toch net weer een beetje anders.
En die Russische vliegtuigen maken over het algemeen de meeste herrie, als ze 'snachts vliegen hoor je ze luid en duidelijk starten ( heel lang) en als ze over komen moet je je vingers in je oren steken, wat een kabaal.
Het tijdstip is weer veranderd, nu wordt het 17.45 uurquote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kans dat het idd donker is of begint te worden is dus vrij groot (ik lees net ook dat ie nog later landt?) dus dan wel ff de flits van je camera uitzetten
(Niet dat flits op zo'n afstand überhaupt zin heeft, maar met flits wordt het helemaal niets)
Het is al heel wat dat-ie überhaupt nog steeds komt.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het tijdstip is weer veranderd, nu wordt het 17.45 uur
Ach, als je hier woont weet je niet beter, op sommige tijdstippen komt er elke 3 minuten een vliegtuig over. Hier werken ook heel veel mensen op Schiphol, dus het hoort erbij, al zou ik niet graag in Zwanenburg wonen, daar is het toch het ergste. Waar ik woon gaat het nog wel.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet graag in die contreien wonen vanwege het geluid. Wij hebben hier de traumahelicopters die naar het UMCG vliegen, die gaan soms al zo laag dat je ramen ervan bewegen. Maar ja, die Russen, die draaien hun hand niet om voor een beetje stevig geronk
Hoi Gertquote:Op woensdag 26 december 2007 14:35 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
[..]
Het is al heel wat dat-ie überhaupt nog steeds komt.
Het ding zou een tijd terug ook een keer in Eindhoven landen.
Heel gedoe en rumoer op internet van allerlei enthousiastelingen, vielen de Russen niet binnen.![]()
Maar wel gaaf ja, zo'n bak oostblok-grafherrie.
Hoi B.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Gert![]()
![]()
Het is inderdaad oostblok-herrie, en dan hebben we het nog niet eens over de stank die daar vanaf komt. Laat de milieu-politie het maar niet horen
Dat mag je wel teringherrie noemen, wat een mooi filmpje Gert!quote:Op woensdag 26 december 2007 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi B.![]()
Ja, best een herrie. En dan kun je 'm hier nog zachter zetten.![]()
Hoi G. te D.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi B.![]()
Ja, best een herrie. En dan kun je 'm hier nog zachter zetten.![]()
Je bent wel op tijd terug voor Karaoke-night hoop ik?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat mag je wel teringherrie noemen, wat een mooi filmpje Gert!
Denk dat ik die vanuit mijn tuin ook wel kan horen eventueel.
Maar ga toch maar erheen, is toch mooi om zoiets mee te maken.
Maar natuurlijk Talitha!quote:Op woensdag 26 december 2007 15:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent wel op tijd terug voor Karaoke-night hoop ik? [ afbeelding ]
Ja, na twee nachten weer thuis.quote:
Pfff.. jij vindt dit 6-motorige beest ook best sexy volgens mij.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:01 schreef -Blurk- het volgende:
http://dearcomputer.nl/gir/?q=AN-225&s=7&b=Rip+Google%21
Laatste keer hoor, kunnen we het nu weer over seks en andere dingen hebben
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff.. jij vindt dit 6-motorige beest ook best sexy volgens mij.
Ik ben momenteel te F. maar straks weer in E.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, na twee nachten weer thuis.![]()
U hebt zich op het internet begeven vanuit de plaats E.?
Gisteravond naar de sing-along-versie van The sound of music gekeken?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar natuurlijk Talitha!Heb al flink geoefend ook.
Nee, naar de originele, ook leuk weer. Jij wel?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gisteravond naar de sing-along-versie van The sound of music gekeken?
En dan effe zo'n Antonov er overheen laten vliegen.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:12 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1NCOPLEJOl0
Maar zo kan het ook, ook indrukwekkend.
Schei uit Gert, dat trek ik nietquote:Op woensdag 26 december 2007 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan effe zo'n Antonov er overheen laten vliegen.
Nope, ik moest het bezoek entertainen.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, naar de originele, ook leuk weer. Jij wel?
Maar ben je een beetje bij stem voor vanavond?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, ik moest het bezoek entertainen.
Ik sjing as un nagtegaaltjuh.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar ben je een beetje bij stem voor vanavond?
Deze misschien een heel klein beetje?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
OMFG EEN KERSTLIED DAT IK WÉL TOF VIND!!1?!?!!?~?!?~?~!?!?![]()
![]()
Nein.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Deze misschien een heel klein beetje?
http://www.youtube.com/watch?v=wZpWrCl0irQ
Ja, prachtigquote:Op woensdag 26 december 2007 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein.
Enkel deze:
http://nl.youtube.com/watch?v=cZ-8jYpa1-o
FAAAAAAAAAAALL ON YOUR KNEEEEEEEEEEEEES!
AND HEEEEEEEEAAAAAR THE ANGEL VOICEEEEUUUUUUS!!1!!1
OOOOOOH NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT DIVIIIIIIIIIINE!11!!!1!
Zo goed zing ik helemaal niet hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein.
Enkel deze:
http://nl.youtube.com/watch?v=cZ-8jYpa1-o
FAAAAAAAAAAALL ON YOUR KNEEEEEEEEEEEEES!
AND HEEEEEEEEAAAAAR THE ANGEL VOICEEEEUUUUUUS!!1!!1
OOOOOOH NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT DIVIIIIIIIIIINE!11!!!1!
Aha, dus als een lelijke kerel het gezongen had, was je niet zo enthousiast op de knieën gegaan?quote:
Jaja, we zullen het vanavond wel merken Talitha!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo goed zing ik helemaal niet hoor.
Heb je het nou over de WCC?!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...dat wél, zal je bij de heren zeker punten op gaan leveren
Laters Blurk. Op tijd duiken hè?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jaja, we zullen het vanavond wel merken Talitha!
Ik ga jullie verlaten, even kijken hoe een herriemakend, luchtvervuilend Russisch monster hier op Schiphol landt, hoop dat ik iets kan zien, horen zal wel lukken.
Later
Tuurlijk welquote:Op woensdag 26 december 2007 16:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Aha, dus als een lelijke kerel het gezongen had, was je niet zo enthousiast op de knieën gegaan?
Moet jij geen gasten voeren?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Alleen heb ik daar nog geen mooie versie van gevonden.
Ik gun jou wel meer dan een moment rust.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gun jij mij geen moment rust?
Ik ben al vanaf half negen vanochtend bezig.
Dat gaat helpenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik gun jou wel meer dan een moment rust.Neem de avond vrij!
![]()
En als ze klagen, dan stuur je ze maar naar mij.
Huh? Waar komt die nu ineens vandaan?quote:
Zwoegertje, vind je die van Celine niet mooier?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gun jij mij geen moment rust?
Ik ben al vanaf half negen vanochtend bezig.
Ben je ook zo benieuwd naar de kleur?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:22 schreef -Blurk- het volgende:
Ben ik nog even, het vliegtuig komt pas kwart over zeven, dus kan nog rustig wat eten en dan gaan we het weer proberen, we zijn nu al met 5 man, gezellig!
Nee man, heb je mijn linkje gezien!?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zwoegertje, vind je die van Celine niet mooier?
http://nl.youtube.com/watch?v=7Jr-2eyRtV4
Je leest het goed ja, de beruchte WCC. Jappert heeft ons alles verteld over jouw vunzige verleden voordat je GM werd.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Waar komt die nu ineens vandaan?![]()
Zijn er "herinneringen opgehaald" de afgelopen dagen of zo?
Of staat WCC voor iets anders dan ik nu denk?
Gezien en in orde bevonden.....beveel aan om in dit geval voor 't zingen de kerk te verlaten!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, heb je mijn linkje gezien!?
4 engeltjes en nog 1 backup engeltje met viool![]()
![]()
![]()
![]()
"Ian, waarom ben je godverdomme niet in de keuken!?quote:
Weer? Je bent er naartoe gegaan en weer teruggekomen?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:22 schreef -Blurk- het volgende:
Ben ik nog even, het vliegtuig komt pas kwart over zeven, dus kan nog rustig wat eten en dan gaan we het weer proberen, we zijn nu al met 5 man, gezellig!
En hoeveel lampjes hij heeft...quote:Op woensdag 26 december 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je ook zo benieuwd naar de kleur?
Ik ben geen engeltje.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, heb je mijn linkje gezien!?
4 engeltjes en nog 1 backup engeltje met viool![]()
![]()
![]()
![]()
Spotterplek startbaan Kaagbaan, de nieuwe dating variant. Je gaat heen alleen, je komt terug met vijf....gegarandeerd een zachte landing....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weer? Je bent er naartoe gegaan en weer teruggekomen?
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Ian, waarom ben je godverdomme niet in de keuken!?"
"Ik ben vrij."
"HELEMAAL NIET!1!1!1"
"Toch wel, en als je klachten hebt mag je naar Lithski."
""
Nee, je hebt het helemaal goed Gertquote:Op woensdag 26 december 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Waar komt die nu ineens vandaan?![]()
Zijn er "herinneringen opgehaald" de afgelopen dagen of zo?
Of staat WCC voor iets anders dan ik nu denk?
En ze gaat weer terug?? Vijf man is niet genoeg?!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spotterplek startbaan Kaagbaan, de nieuwe dating variant. Je gaat heen alleen, je komt terug met vijf....gegarandeerd een zachte landing....
Ik woon er 5 minuten vandaan dus dat is geen probleem. Wacht liever thuis dan daar in de regen.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weer? Je bent er naartoe gegaan en weer teruggekomen?
Misschien ruilt ze er een paar omquote:Op woensdag 26 december 2007 17:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ze gaat weer terug?? Vijf man is niet genoeg?!
Rechtop op z'n achterkant zetten, en de slingers uit de kast halen.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is net een kerstboom....
met wat fantasie
Best leuk hoor, met 4 mannen op stapquote:Op woensdag 26 december 2007 17:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
RONSELEUH!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
automagisch....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je zo kan zingen ben je automagisch een engelke![]()
![]()
Wil je ook mee NMNS?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien ruilt ze er een paar om
Doe mij maar vier vrouwenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Best leuk hoor, met 4 mannen op stap
Dat redt jij best NMNS, 4 vrouwen tegelijkquote:Op woensdag 26 december 2007 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe mij maar vier vrouwen![]()
liefst niet tegelijk
Nee sorry.....ook dat laat ik aan mijn neus voorbij gaan. Mij teveel werk!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat redt jij best NMNS, 4 vrouwen tegelijkkomop zeg, beetje kerel hoor
Amenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee sorry.....ook dat laat ik aan mijn neus voorbij gaan. Mij teveel werk!
Dan woon je toch bijna op het terrein van Schiphol zelf?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik woon er 5 minuten vandaan dus dat is geen probleem. Wacht liever thuis dan daar in de regen.
Ah, die zag z'n kans schoon om de vuile was even buiten te hangen.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je leest het goed ja, de beruchte WCC. Jappert heeft ons alles verteld over jouw vunzige verleden voordat je GM werd.![]()
Ze gaat ze eerst even thuis testen?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien ruilt ze er een paar om
Ze ziet ze wel vaker vliegen....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan woon je toch bijna op het terrein van Schiphol zelf?
Nu komt een grote onthulling, ik voel het.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan woon je toch bijna op het terrein van Schiphol zelf?
Zijn ze een beetje galant?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Best leuk hoor, met 4 mannen op stap
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze gaat ze eerst even thuis testen?![]()
....al die vragen van mij zijn te vermoeiend voor je, ik weet hetquote:Op woensdag 26 december 2007 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee lieverd.....je stelt vast teveel vragen.....ik wacht tot je de antwoorden kunt geven...
Denk het, jij hebt toch die linkjes gegeven?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze gaat ze eerst even thuis testen?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze ziet ze wel vaker vliegen....
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
EY LOOP NMNS NIE ZO TE SLOAN OF JE KRIJG MEMIJ VAN DOEN JIOAH!|?
Says who?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk een beurt nodig.
Een rel-beurt natuurlijk hè, dat jullie niet denken dat ik een beetje smerig zit te doen hier.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ze is helemaal niet nat van de regen....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, die zag z'n kans schoon om de vuile was even buiten te hangen.
Als je Lobasca na probeert te doen, vergeet dan niet dat de eerste letter altijd een kleine letter is.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
FIJNE KERST GERT DAJE MAAR LEKKER VET MAG WORDE VAN AL DAT VRETUH!
Wtf, ik doe een simpele kamperbreezer na.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je Lobasca na probeert te doen, vergeet dan niet dat de eerste letter altijd een kleine letter is.
zO MOEILIJK IS DAT TOCH NIET ANALE CAMABERDT STOUWERT. :R
Geeft niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:53 schreef Talitha het volgende:
[..]Jappert heeft niets gezegd over vuile was!
![]()
Ik weet niet of ik je nu nog serieus kan nemen als mod.
Moest toch even lachen om dat "citroentheezakje" al wilde ik het nietquote:Op woensdag 26 december 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, ik doe een simpele kamperbreezer na.
Als ik Lobébé na wil doen begin ik wel over namen en rugnummers, citroentheezakje.
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het, jij hebt toch die linkjes gegeven?
Dat was een codewoord.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Moest toch even lachen om dat "citroentheezakje" al wilde ik het niet
O, OK, dan leek het alleen maar heel erg op de stijl van iemand die hier vaak post, maar was ze het toch niet. Dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, ik doe een simpele kamperbreezer na.
Als ik Lobébé na wil doen begin ik wel over namen en rugnummers, citroentheezakje.
Uhuh, NMNS en Ian zijn nog te lui om hun eigen bierglas op te tillen.quote:
Jong, ik kijk wel uit.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
O, OK, dan leek het alleen maar heel erg op de stijl van iemand die hier vaak post, maar was ze het toch niet. Dat kan natuurlijk.
Ik ga weer aan het werk.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh, NMNS en Ian zijn nog te lui om hun eigen bierglas op te tillen.
Fucking willekeur hier.....'t is toch bizarquote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong, ik kijk wel uit.
Iedereen die ook maar iets over Lobébé post verdwijnt 4 maanden uit de SC en duikt daarna op onderaan in een lange rij banmeldingen in MED.
Ik weet heus wel hoe jullie te werk gaan.
Het is nooit te laat om je verhaal te doen. Vertel eens?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niet.![]()
Overigens was de uitvoering veel meer voor alle leeftijden dan de titel doet vermoeden, maar dit komt zeker te laat., na de lastercampagne van die puzzelnicht.
Je moest es weten wat en wie ik allemaal op zit te beuren......quote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh, NMNS en Ian zijn nog te lui om hun eigen bierglas op te tillen.
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong, ik kijk wel uit.
Iedereen die ook maar iets over Lobébé post verdwijnt 4 maanden uit de SC en duikt daarna op onderaan in een lange rij banmeldingen in MED.
Ik weet heus wel hoe jullie te werk gaan.
Die die brallende Duitsers de groeten van NMNS...quote:
Nah, misschien is het verhaal van Jappie juist wel beter, achteraf, dan de brave werkelijkheid.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om je verhaal te doen. Vertel eens?
Ik eet even snel wat, vanwege dat steeds later komende vliegtuig uit Rusland. Volgende mededeling zal wel zijn dat ze bij nader inzien toch maar niet hier landenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat doet NMNS dan nog hier?![]()
Maar goed, wat staat er op het menu bij jullie? Braadworst in de vorm van een hertengewei gevlochten?![]()
![]()
O, die linkjes!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die testlinkjes natuurlijk.....
OK, that's it. Waar is Yvonne.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je erop zit te loeren dat je mij een ban kunt geven, smerige gore teringlijert....
Geeft niet joh, dan maak ik die halve beurt wel af. Oei, dat zou jammer zijn zeg.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik eet even snel wat, vanwege dat steeds later komende vliegtuig uit Rusland. Volgende mededeling zal wel zijn dat ze bij nader inzien toch maar niet hier landen
Oe, dan mag jij je verhaal doen na Gert.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moest es weten wat en wie ik allemaal op zit te beuren......
Ik geloof er niets van!quote:Op woensdag 26 december 2007 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, misschien is het verhaal van Jappie juist wel beter, achteraf, dan de brave werkelijkheid.
PM die linkjes maar.......als je even tijd kunt vinden natuurlijk...quote:Op woensdag 26 december 2007 18:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
O, die linkjes!Jij wilde er nog wel een paar hebben toch?
Maar je moet weer naar de zaal terug lees ik.
Het was gewoon een "variant" op een Wet T-shirt verkiezing.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van!![]()
Ah toe, vertel nou Gertje...
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PM die linkjes maar.......als je even tijd kunt vinden natuurlijk...
NMNS is nogal lui, die wil alles voorgeschoteld krijgen, geen vragen beantwoorden, kortom een luilak.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je leest maar gewoon terug, net als alle anderen SC-verslaafden.
![]()
Ik post ze wel tijdens je volgende pauze.
Oooooohhhh.... dat was wel teleurstellend voor de jury zeker?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was gewoon een "variant" op een Wet T-shirt verkiezing.![]()
Uiteindelijk bots je dan tegen policy-grenzen aan, maar ziedaar de oplossing: zwemmende vrouwen.
Was jij één van de zwemmende vrouwen?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:25 schreef Calimero_31 het volgende:
de WCC...............das nog is een blast from the past!!!![]()
Jappie!!!
Nee, een goeie vriendin van mij, Gerda, welquote:Op woensdag 26 december 2007 18:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was jij één van de zwemmende vrouwen?
Morguh Heidi.
Uh... nat van de incontinentieluier ja, die eens per week werd verschoond.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:39 schreef Calimero_31 het volgende:
Had Gerda nou de WCC gewonnen?![]()
Dat was een lekker wijf! En nat!
Zeg! Cali kan dat wel af zonder zwembad.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was jij één van de zwemmende vrouwen?
Dag schatjequote:Op woensdag 26 december 2007 18:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg! Cali kan dat wel af zonder zwembad.
Hmm, ik heb weleens een man met geile kaplaarzen gezien.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:43 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Nee, een goeie vriendin van mij, Gerda, wel![]()
Die liep in een paar geile kaplaarzen rond.
Dat zal best, maar dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg! Cali kan dat wel af zonder zwembad.
[soft modus] Hmm jawel, maar ben blij dat het over is en ik weer bij je in de buurt ben.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:49 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Dag schatjeFijne kerst gehad?
Jij deed de puntentelling zeker.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:52 schreef Calimero_31 het volgende:
Oh.....deze kwam ik ook nog tegen![]()
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 20 februari 2003 16:15 schreef Calimero_31 het volgende:
Sorry Gert........er is een ongelukje met je hond gebeurt.....
[afbeelding]
Cali vs Gert: 124 - 124.
--------------------------------------------------------------------------------
Welk lijstje?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat vroeg ik niet.
Ben ik soms nr. 2 op je lijstje?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij deed de puntentelling zeker.![]()
Nóg beschaafd, voor jouw doen.
Gortdroog nu zeker.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:03 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Nee, DDT hield de stand bij....![]()
Dat lijstje waar NMNS op nr. 1 staat.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Welk lijstje?
Wil je meedoen met de nog te organiseren UNCENSORED WCC?
En, hoe smaakte je gefonduede moeder?quote:
Lekker hoor komt net de krantenbezorger voor zijn fooi. Heb ik aleen maar een briefje van 50. Maar hij kon wel wisselen. Nu heb ik 45 euro aan muntenquote:
Heb je een kauwgomballenautomaat in de buurt?quote:Op woensdag 26 december 2007 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker hoor komt net de krantenbezorger voor zijn fooi. Heb ik aleen maar een briefje van 50. Maar hij kon wel wisselen. Nu heb ik 45 euro aan munten![]()
![]()
Past maar net in de knip
Ja naast mequote:Op woensdag 26 december 2007 19:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je een kauwgomballenautomaat in de buurt?
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je een kauwgomballenautomaat in de buurt?
edit: owh wacht.... er stond al een hele pot onder je kerstboom geloof ik?
Jawel , beetje laat dat wel. Maar was ook weer es lekker vroeg erin deze ochtendquote:Op woensdag 26 december 2007 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey muizemop......kraaloogjes open?
Overduidelijk......quote:Op woensdag 26 december 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat lijstje waar NMNS op nr. 1 staat.![]()
Was je erg teut?quote:Op woensdag 26 december 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel , beetje laat dat wel. Maar was ook weer es lekker vroeg erin deze ochtend
Uhhh.. dacht van niet maar ben wel onderuit gegaan.quote:
Die hebben net het kerstdiner op ( Blikvoer ;- )quote:Op woensdag 26 december 2007 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen vraag ik mij af hoe de twee katten het gehad hebben........
Familietraditie.....kun jij ook niets aan doen.....quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Familietraditie.....kun jij ook niets aan doen.....![]()
ffies eten in de magnetron en dan op naar de volgende film.....'t gaat goed hier!
Hahahahaquote:Op woensdag 26 december 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zit Blurk met een x aantal mannen naar boven te staren. Op zoek naar een vreemde vogel, niet beseffend dat ze er tussenin staat.
Valt me alweer mee dat je mij geen vreemde vogel noemt NMNSquote:Op woensdag 26 december 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zit Blurk met een x aantal mannen naar boven te staren. Op zoek naar een vreemde vogel, niet beseffend dat ze er tussenin staat.
Wat voor kleur had hij nu?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Valt me alweer mee dat je mij geen vreemde vogel noemt NMNS
Wit schatquote:Op woensdag 26 december 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat voor kleur had hij nu?
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wit schat
En niet alleen NU, het schijnt dat hij morgen ook wit is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |