quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze gaat ze eerst even thuis testen?![]()
....al die vragen van mij zijn te vermoeiend voor je, ik weet hetquote:Op woensdag 26 december 2007 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee lieverd.....je stelt vast teveel vragen.....ik wacht tot je de antwoorden kunt geven...
Denk het, jij hebt toch die linkjes gegeven?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze gaat ze eerst even thuis testen?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze ziet ze wel vaker vliegen....
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
EY LOOP NMNS NIE ZO TE SLOAN OF JE KRIJG MEMIJ VAN DOEN JIOAH!|?
Says who?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk een beurt nodig.
Een rel-beurt natuurlijk hè, dat jullie niet denken dat ik een beetje smerig zit te doen hier.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ze is helemaal niet nat van de regen....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, die zag z'n kans schoon om de vuile was even buiten te hangen.
Als je Lobasca na probeert te doen, vergeet dan niet dat de eerste letter altijd een kleine letter is.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
FIJNE KERST GERT DAJE MAAR LEKKER VET MAG WORDE VAN AL DAT VRETUH!
Wtf, ik doe een simpele kamperbreezer na.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je Lobasca na probeert te doen, vergeet dan niet dat de eerste letter altijd een kleine letter is.
zO MOEILIJK IS DAT TOCH NIET ANALE CAMABERDT STOUWERT. :R
Geeft niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:53 schreef Talitha het volgende:
[..]Jappert heeft niets gezegd over vuile was!
![]()
Ik weet niet of ik je nu nog serieus kan nemen als mod.
Moest toch even lachen om dat "citroentheezakje" al wilde ik het nietquote:Op woensdag 26 december 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, ik doe een simpele kamperbreezer na.
Als ik Lobébé na wil doen begin ik wel over namen en rugnummers, citroentheezakje.
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het, jij hebt toch die linkjes gegeven?
Dat was een codewoord.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Moest toch even lachen om dat "citroentheezakje" al wilde ik het niet
O, OK, dan leek het alleen maar heel erg op de stijl van iemand die hier vaak post, maar was ze het toch niet. Dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, ik doe een simpele kamperbreezer na.
Als ik Lobébé na wil doen begin ik wel over namen en rugnummers, citroentheezakje.
Uhuh, NMNS en Ian zijn nog te lui om hun eigen bierglas op te tillen.quote:
Jong, ik kijk wel uit.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
O, OK, dan leek het alleen maar heel erg op de stijl van iemand die hier vaak post, maar was ze het toch niet. Dat kan natuurlijk.
Ik ga weer aan het werk.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh, NMNS en Ian zijn nog te lui om hun eigen bierglas op te tillen.
Fucking willekeur hier.....'t is toch bizarquote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong, ik kijk wel uit.
Iedereen die ook maar iets over Lobébé post verdwijnt 4 maanden uit de SC en duikt daarna op onderaan in een lange rij banmeldingen in MED.
Ik weet heus wel hoe jullie te werk gaan.
Het is nooit te laat om je verhaal te doen. Vertel eens?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niet.![]()
Overigens was de uitvoering veel meer voor alle leeftijden dan de titel doet vermoeden, maar dit komt zeker te laat., na de lastercampagne van die puzzelnicht.
Je moest es weten wat en wie ik allemaal op zit te beuren......quote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh, NMNS en Ian zijn nog te lui om hun eigen bierglas op te tillen.
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong, ik kijk wel uit.
Iedereen die ook maar iets over Lobébé post verdwijnt 4 maanden uit de SC en duikt daarna op onderaan in een lange rij banmeldingen in MED.
Ik weet heus wel hoe jullie te werk gaan.
Die die brallende Duitsers de groeten van NMNS...quote:
Nah, misschien is het verhaal van Jappie juist wel beter, achteraf, dan de brave werkelijkheid.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om je verhaal te doen. Vertel eens?
Ik eet even snel wat, vanwege dat steeds later komende vliegtuig uit Rusland. Volgende mededeling zal wel zijn dat ze bij nader inzien toch maar niet hier landenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat doet NMNS dan nog hier?![]()
Maar goed, wat staat er op het menu bij jullie? Braadworst in de vorm van een hertengewei gevlochten?![]()
![]()
O, die linkjes!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die testlinkjes natuurlijk.....
OK, that's it. Waar is Yvonne.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je erop zit te loeren dat je mij een ban kunt geven, smerige gore teringlijert....
Geeft niet joh, dan maak ik die halve beurt wel af. Oei, dat zou jammer zijn zeg.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik eet even snel wat, vanwege dat steeds later komende vliegtuig uit Rusland. Volgende mededeling zal wel zijn dat ze bij nader inzien toch maar niet hier landen
Oe, dan mag jij je verhaal doen na Gert.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moest es weten wat en wie ik allemaal op zit te beuren......
Ik geloof er niets van!quote:Op woensdag 26 december 2007 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, misschien is het verhaal van Jappie juist wel beter, achteraf, dan de brave werkelijkheid.
PM die linkjes maar.......als je even tijd kunt vinden natuurlijk...quote:Op woensdag 26 december 2007 18:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
O, die linkjes!Jij wilde er nog wel een paar hebben toch?
Maar je moet weer naar de zaal terug lees ik.
Het was gewoon een "variant" op een Wet T-shirt verkiezing.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van!![]()
Ah toe, vertel nou Gertje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |