Spotterplek startbaan Kaagbaan, de nieuwe dating variant. Je gaat heen alleen, je komt terug met vijf....gegarandeerd een zachte landing....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weer? Je bent er naartoe gegaan en weer teruggekomen?
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Ian, waarom ben je godverdomme niet in de keuken!?"
"Ik ben vrij."
"HELEMAAL NIET!1!1!1"
"Toch wel, en als je klachten hebt mag je naar Lithski."
""
Nee, je hebt het helemaal goed Gertquote:Op woensdag 26 december 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Waar komt die nu ineens vandaan?![]()
Zijn er "herinneringen opgehaald" de afgelopen dagen of zo?
Of staat WCC voor iets anders dan ik nu denk?
En ze gaat weer terug?? Vijf man is niet genoeg?!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spotterplek startbaan Kaagbaan, de nieuwe dating variant. Je gaat heen alleen, je komt terug met vijf....gegarandeerd een zachte landing....
Ik woon er 5 minuten vandaan dus dat is geen probleem. Wacht liever thuis dan daar in de regen.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weer? Je bent er naartoe gegaan en weer teruggekomen?
Misschien ruilt ze er een paar omquote:Op woensdag 26 december 2007 17:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ze gaat weer terug?? Vijf man is niet genoeg?!
Rechtop op z'n achterkant zetten, en de slingers uit de kast halen.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is net een kerstboom....
met wat fantasie
Best leuk hoor, met 4 mannen op stapquote:Op woensdag 26 december 2007 17:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
RONSELEUH!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
automagisch....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je zo kan zingen ben je automagisch een engelke![]()
![]()
Wil je ook mee NMNS?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien ruilt ze er een paar om
Doe mij maar vier vrouwenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Best leuk hoor, met 4 mannen op stap
Dat redt jij best NMNS, 4 vrouwen tegelijkquote:Op woensdag 26 december 2007 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe mij maar vier vrouwen![]()
liefst niet tegelijk
Nee sorry.....ook dat laat ik aan mijn neus voorbij gaan. Mij teveel werk!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat redt jij best NMNS, 4 vrouwen tegelijkkomop zeg, beetje kerel hoor
Amenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee sorry.....ook dat laat ik aan mijn neus voorbij gaan. Mij teveel werk!
Dan woon je toch bijna op het terrein van Schiphol zelf?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik woon er 5 minuten vandaan dus dat is geen probleem. Wacht liever thuis dan daar in de regen.
Ah, die zag z'n kans schoon om de vuile was even buiten te hangen.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je leest het goed ja, de beruchte WCC. Jappert heeft ons alles verteld over jouw vunzige verleden voordat je GM werd.![]()
Ze gaat ze eerst even thuis testen?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien ruilt ze er een paar om
Ze ziet ze wel vaker vliegen....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan woon je toch bijna op het terrein van Schiphol zelf?
Nu komt een grote onthulling, ik voel het.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan woon je toch bijna op het terrein van Schiphol zelf?
Zijn ze een beetje galant?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Best leuk hoor, met 4 mannen op stap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |