quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze gaat ze eerst even thuis testen?![]()
....al die vragen van mij zijn te vermoeiend voor je, ik weet hetquote:Op woensdag 26 december 2007 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee lieverd.....je stelt vast teveel vragen.....ik wacht tot je de antwoorden kunt geven...
Denk het, jij hebt toch die linkjes gegeven?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze gaat ze eerst even thuis testen?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze ziet ze wel vaker vliegen....
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
EY LOOP NMNS NIE ZO TE SLOAN OF JE KRIJG MEMIJ VAN DOEN JIOAH!|?
Says who?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk een beurt nodig.
Een rel-beurt natuurlijk hè, dat jullie niet denken dat ik een beetje smerig zit te doen hier.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ze is helemaal niet nat van de regen....quote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, die zag z'n kans schoon om de vuile was even buiten te hangen.
Als je Lobasca na probeert te doen, vergeet dan niet dat de eerste letter altijd een kleine letter is.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
FIJNE KERST GERT DAJE MAAR LEKKER VET MAG WORDE VAN AL DAT VRETUH!
Wtf, ik doe een simpele kamperbreezer na.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je Lobasca na probeert te doen, vergeet dan niet dat de eerste letter altijd een kleine letter is.
zO MOEILIJK IS DAT TOCH NIET ANALE CAMABERDT STOUWERT. :R
Geeft niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:53 schreef Talitha het volgende:
[..]Jappert heeft niets gezegd over vuile was!
![]()
Ik weet niet of ik je nu nog serieus kan nemen als mod.
Moest toch even lachen om dat "citroentheezakje" al wilde ik het nietquote:Op woensdag 26 december 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, ik doe een simpele kamperbreezer na.
Als ik Lobébé na wil doen begin ik wel over namen en rugnummers, citroentheezakje.
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het, jij hebt toch die linkjes gegeven?
Dat was een codewoord.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Moest toch even lachen om dat "citroentheezakje" al wilde ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |