quote:Op woensdag 26 december 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PM die linkjes maar.......als je even tijd kunt vinden natuurlijk...
NMNS is nogal lui, die wil alles voorgeschoteld krijgen, geen vragen beantwoorden, kortom een luilak.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je leest maar gewoon terug, net als alle anderen SC-verslaafden.
![]()
Ik post ze wel tijdens je volgende pauze.
Oooooohhhh.... dat was wel teleurstellend voor de jury zeker?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was gewoon een "variant" op een Wet T-shirt verkiezing.![]()
Uiteindelijk bots je dan tegen policy-grenzen aan, maar ziedaar de oplossing: zwemmende vrouwen.
Was jij één van de zwemmende vrouwen?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:25 schreef Calimero_31 het volgende:
de WCC...............das nog is een blast from the past!!!![]()
Jappie!!!
Nee, een goeie vriendin van mij, Gerda, welquote:Op woensdag 26 december 2007 18:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was jij één van de zwemmende vrouwen?
Morguh Heidi.
Uh... nat van de incontinentieluier ja, die eens per week werd verschoond.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:39 schreef Calimero_31 het volgende:
Had Gerda nou de WCC gewonnen?![]()
Dat was een lekker wijf! En nat!
Zeg! Cali kan dat wel af zonder zwembad.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was jij één van de zwemmende vrouwen?
Dag schatjequote:Op woensdag 26 december 2007 18:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg! Cali kan dat wel af zonder zwembad.
Hmm, ik heb weleens een man met geile kaplaarzen gezien.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:43 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Nee, een goeie vriendin van mij, Gerda, wel![]()
Die liep in een paar geile kaplaarzen rond.
Dat zal best, maar dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg! Cali kan dat wel af zonder zwembad.
[soft modus] Hmm jawel, maar ben blij dat het over is en ik weer bij je in de buurt ben.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:49 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Dag schatjeFijne kerst gehad?
Jij deed de puntentelling zeker.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:52 schreef Calimero_31 het volgende:
Oh.....deze kwam ik ook nog tegen![]()
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 20 februari 2003 16:15 schreef Calimero_31 het volgende:
Sorry Gert........er is een ongelukje met je hond gebeurt.....
[afbeelding]
Cali vs Gert: 124 - 124.
--------------------------------------------------------------------------------
Welk lijstje?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat vroeg ik niet.
Ben ik soms nr. 2 op je lijstje?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij deed de puntentelling zeker.![]()
Nóg beschaafd, voor jouw doen.
Gortdroog nu zeker.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:03 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Nee, DDT hield de stand bij....![]()
Dat lijstje waar NMNS op nr. 1 staat.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Welk lijstje?
Wil je meedoen met de nog te organiseren UNCENSORED WCC?
En, hoe smaakte je gefonduede moeder?quote:
Lekker hoor komt net de krantenbezorger voor zijn fooi. Heb ik aleen maar een briefje van 50. Maar hij kon wel wisselen. Nu heb ik 45 euro aan muntenquote:
Heb je een kauwgomballenautomaat in de buurt?quote:Op woensdag 26 december 2007 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker hoor komt net de krantenbezorger voor zijn fooi. Heb ik aleen maar een briefje van 50. Maar hij kon wel wisselen. Nu heb ik 45 euro aan munten![]()
![]()
Past maar net in de knip
Ja naast mequote:Op woensdag 26 december 2007 19:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je een kauwgomballenautomaat in de buurt?
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je een kauwgomballenautomaat in de buurt?
edit: owh wacht.... er stond al een hele pot onder je kerstboom geloof ik?
Jawel , beetje laat dat wel. Maar was ook weer es lekker vroeg erin deze ochtendquote:Op woensdag 26 december 2007 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey muizemop......kraaloogjes open?
Overduidelijk......quote:Op woensdag 26 december 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat lijstje waar NMNS op nr. 1 staat.![]()
Was je erg teut?quote:Op woensdag 26 december 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel , beetje laat dat wel. Maar was ook weer es lekker vroeg erin deze ochtend
Uhhh.. dacht van niet maar ben wel onderuit gegaan.quote:
Die hebben net het kerstdiner op ( Blikvoer ;- )quote:Op woensdag 26 december 2007 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen vraag ik mij af hoe de twee katten het gehad hebben........
Familietraditie.....kun jij ook niets aan doen.....quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Familietraditie.....kun jij ook niets aan doen.....![]()
ffies eten in de magnetron en dan op naar de volgende film.....'t gaat goed hier!
Hahahahaquote:Op woensdag 26 december 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zit Blurk met een x aantal mannen naar boven te staren. Op zoek naar een vreemde vogel, niet beseffend dat ze er tussenin staat.
Valt me alweer mee dat je mij geen vreemde vogel noemt NMNSquote:Op woensdag 26 december 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zit Blurk met een x aantal mannen naar boven te staren. Op zoek naar een vreemde vogel, niet beseffend dat ze er tussenin staat.
Wat voor kleur had hij nu?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Valt me alweer mee dat je mij geen vreemde vogel noemt NMNS
Wit schatquote:Op woensdag 26 december 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat voor kleur had hij nu?
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wit schat
En niet alleen NU, het schijnt dat hij morgen ook wit is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |