quote:Op woensdag 26 december 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PM die linkjes maar.......als je even tijd kunt vinden natuurlijk...
NMNS is nogal lui, die wil alles voorgeschoteld krijgen, geen vragen beantwoorden, kortom een luilak.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je leest maar gewoon terug, net als alle anderen SC-verslaafden.
![]()
Ik post ze wel tijdens je volgende pauze.
Oooooohhhh.... dat was wel teleurstellend voor de jury zeker?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was gewoon een "variant" op een Wet T-shirt verkiezing.![]()
Uiteindelijk bots je dan tegen policy-grenzen aan, maar ziedaar de oplossing: zwemmende vrouwen.
Was jij één van de zwemmende vrouwen?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:25 schreef Calimero_31 het volgende:
de WCC...............das nog is een blast from the past!!!![]()
Jappie!!!
Nee, een goeie vriendin van mij, Gerda, welquote:Op woensdag 26 december 2007 18:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was jij één van de zwemmende vrouwen?
Morguh Heidi.
Uh... nat van de incontinentieluier ja, die eens per week werd verschoond.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:39 schreef Calimero_31 het volgende:
Had Gerda nou de WCC gewonnen?![]()
Dat was een lekker wijf! En nat!
Zeg! Cali kan dat wel af zonder zwembad.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was jij één van de zwemmende vrouwen?
Dag schatjequote:Op woensdag 26 december 2007 18:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg! Cali kan dat wel af zonder zwembad.
Hmm, ik heb weleens een man met geile kaplaarzen gezien.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:43 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Nee, een goeie vriendin van mij, Gerda, wel![]()
Die liep in een paar geile kaplaarzen rond.
Dat zal best, maar dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg! Cali kan dat wel af zonder zwembad.
[soft modus] Hmm jawel, maar ben blij dat het over is en ik weer bij je in de buurt ben.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:49 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Dag schatjeFijne kerst gehad?
Jij deed de puntentelling zeker.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:52 schreef Calimero_31 het volgende:
Oh.....deze kwam ik ook nog tegen![]()
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 20 februari 2003 16:15 schreef Calimero_31 het volgende:
Sorry Gert........er is een ongelukje met je hond gebeurt.....
[afbeelding]
Cali vs Gert: 124 - 124.
--------------------------------------------------------------------------------
Welk lijstje?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat vroeg ik niet.
Ben ik soms nr. 2 op je lijstje?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij deed de puntentelling zeker.![]()
Nóg beschaafd, voor jouw doen.
Gortdroog nu zeker.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:03 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Nee, DDT hield de stand bij....![]()
Dat lijstje waar NMNS op nr. 1 staat.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Welk lijstje?
Wil je meedoen met de nog te organiseren UNCENSORED WCC?
En, hoe smaakte je gefonduede moeder?quote:
Lekker hoor komt net de krantenbezorger voor zijn fooi. Heb ik aleen maar een briefje van 50. Maar hij kon wel wisselen. Nu heb ik 45 euro aan muntenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |