Heb je een kauwgomballenautomaat in de buurt?quote:Op woensdag 26 december 2007 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker hoor komt net de krantenbezorger voor zijn fooi. Heb ik aleen maar een briefje van 50. Maar hij kon wel wisselen. Nu heb ik 45 euro aan munten![]()
![]()
Past maar net in de knip
Ja naast mequote:Op woensdag 26 december 2007 19:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je een kauwgomballenautomaat in de buurt?
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je een kauwgomballenautomaat in de buurt?
edit: owh wacht.... er stond al een hele pot onder je kerstboom geloof ik?
Jawel , beetje laat dat wel. Maar was ook weer es lekker vroeg erin deze ochtendquote:Op woensdag 26 december 2007 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey muizemop......kraaloogjes open?
Overduidelijk......quote:Op woensdag 26 december 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat lijstje waar NMNS op nr. 1 staat.![]()
Was je erg teut?quote:Op woensdag 26 december 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel , beetje laat dat wel. Maar was ook weer es lekker vroeg erin deze ochtend
Uhhh.. dacht van niet maar ben wel onderuit gegaan.quote:
Die hebben net het kerstdiner op ( Blikvoer ;- )quote:Op woensdag 26 december 2007 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen vraag ik mij af hoe de twee katten het gehad hebben........
Familietraditie.....kun jij ook niets aan doen.....quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Familietraditie.....kun jij ook niets aan doen.....![]()
ffies eten in de magnetron en dan op naar de volgende film.....'t gaat goed hier!
Hahahahaquote:Op woensdag 26 december 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zit Blurk met een x aantal mannen naar boven te staren. Op zoek naar een vreemde vogel, niet beseffend dat ze er tussenin staat.
Valt me alweer mee dat je mij geen vreemde vogel noemt NMNSquote:Op woensdag 26 december 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zit Blurk met een x aantal mannen naar boven te staren. Op zoek naar een vreemde vogel, niet beseffend dat ze er tussenin staat.
Wat voor kleur had hij nu?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Valt me alweer mee dat je mij geen vreemde vogel noemt NMNS
Wit schatquote:Op woensdag 26 december 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat voor kleur had hij nu?
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wit schat
En niet alleen NU, het schijnt dat hij morgen ook wit is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |