Een meer zinvolle dagbesteding valt dan ook niet te bedenken!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Levensbeschouwing ende filosofie..![]()
Uiteraard...deze sterveling geniet immer van zijn welverdiende rust.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een meer zinvolle dagbesteding valt dan ook niet te bedenken!
Goedemorgen heer Jappie.....genoten van uw nachtrust?
"Zou je God aanbidden" is een discussie die ik, zonder dat ik er echt een punt achter heb kunnen zetten, achter mij gelaten heb. Tot die tijd voel ik mijzelf God en aanbid dientengevolge mijzelf (in voor en tegenspoed)quote:Op woensdag 26 december 2007 11:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard...deze sterveling geniet immer van zijn welverdiende rust.![]()
Mocht je geintresseerd zijn in een leuke filosofische beschouwing op de vroege 2e kerstochtend dan moet je de link ergens onderaan in dit topic Zou je God aanbidden? maar eens lezen. Een absolute aanrader.
Kerstbezoek is weg, huis is weer op orde. Alleen de afwas staat er nog. Die ga ik vandaag dan maar doen..... of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo te zien 1e K-dag goed doorgekomen. Wat gaat u doen op deze 2e?
Daar gaat het niet om lullo...het topic zelf is niet hetgeen ik hier aan uw voeten leg...het is die link onderin de 1e page van dat topic. Vonnut alleen wat bout om hem zo van de schenker te stelen zonder te verwijzen naar waar en van wie hij vandaan kwam.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Zou je God aanbidden" is een discussie die ik, zonder dat ik er echt een punt achter heb kunnen zetten, achter mij gelaten heb. Tot die tijd voel ik mijzelf God en aanbid dientengevolge mijzelf (in voor en tegenspoed)
Voor het geval u nog steeds niet echt wakker bent: http://nl.youtube.com/watch?v=zvzUdM29_uA
Ik voeg mij aan uw zijde!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n vrije dag! Da's de beste tijd om helemaal niets te doen.![]()
Was het maar waarquote:Op woensdag 26 december 2007 11:21 schreef Talitha het volgende:
Heerlijk zo'n vrije dag! Da's de beste tijd om helemaal niets te doen.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
De rest van uw statement kunt u gevoeglijk vergeten daar ik reeds god ben.
Niet willen behoren tot "de rest" aanvaard ik uw afscheid niet....quote:Op woensdag 26 december 2007 11:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was het maar waar...gottago ...verplichtingen in de familie contreien.
![]()
Bye for now lieve Litha en rest van de fokkertjes..![]()
Dat linkje ga ik nog eens op mijn gemak doorlezen.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard...deze sterveling geniet immer van zijn welverdiende rust.![]()
Mocht je geintresseerd zijn in een leuke filosofische beschouwing op de vroege 2e kerstochtend dan moet je de link ergens onderaan in dit topic Zou je God aanbidden? maar eens lezen. Een absolute aanrader.
Voor u maak ik eenmalig een uitzondering...dag dag beste brave zooiensteker..maak er wat moois van.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet willen behoren tot "de rest" aanvaard ik uw afscheid niet....
quote:Op woensdag 26 december 2007 11:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was het maar waar...gottago ...verplichtingen in de familie contreien.
![]()
Bye for now lieve Litha en rest van de fokkertjes..![]()
Gezellig, wat gaan we doen?quote:Op woensdag 26 december 2007 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik voeg mij aan uw zijde!
http://nl.youtube.com/watch?v=J2YxNx46yTM
Áls er al een god bestaat, dan is het uiteraard een vrouw.quote:
Laat het een vruchtbaar samenzijn zijn vandaag Jappiequote:Op woensdag 26 december 2007 11:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor u maak ik eenmalig een uitzondering...dag dag beste brave zooiensteker..maak er wat moois van.![]()
Het, hij of zij......zolang het mij niet wakker houdt, niet plaagt, enkel voor wat plezier zorgt, dan is het mij om het even.....quote:Op woensdag 26 december 2007 11:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Áls er al een god bestaat, dan is het uiteraard een vrouw.
Hmm.... dat is me te nietszeggend NMNS.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik opteer, zoals eerder overeengekomen, voor niets...
Dat is NMNS ten voeten uit.....immers, wat meer kan hij uitbrengen, daar waar alles al uitgesproken is.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmm.... dat is me te nietszeggend NMNS.
En dat zegt dan weer een heleboel.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is NMNS ten voeten uit.....immers, wat meer kan hij uitbrengen, daar waar alles al uitgesproken is.
http://nl.youtube.com/watch?v=1fhyOtZeG4w
Is het niet zo dat juist dat, wat niet gezegd wordt, meer zegt dan al dat uitgesproken is?quote:Op woensdag 26 december 2007 11:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dat zegt dan weer een heleboel.![]()
![]()
Maar als we helemaal niets gaan doen, mogen we dan nog wel hier posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |