Hoef niet meer opgeleid te worden.. ben al prutser..quote:Op maandag 24 december 2007 19:16 schreef Etcetera het volgende:@ TT
![]()
dat noemen we in mijn vriendengroep PIO*
*Prutser In Opleiding
nee, een jubileumtopic vernaggelen achtervolgt je je hele levenquote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef Trigalti het volgende:
Dit gaat me echt niet vergeven worden...
was aan het prutsen met Virtual DJquote:
hardstylequote:
hardstylequote:Op maandag 24 december 2007 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, een jubileumtopic vernaggelen achtervolgt je je hele leven
[..]
was aan het prutsen met Virtual DJ
[..]
hardstyle
dan ben je PPquote:Op maandag 24 december 2007 19:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoef niet meer opgeleid te worden.. ben al prutser..
ff gekeken op PF en op je profiel, dus ik gok --> http://partyflock.nl/party/108529:Hardstyle_revolutions.htmlquote:Op maandag 24 december 2007 19:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
hardstyleas i was sayin.. gister Dik Hardstyle feest gehad
quote:Op maandag 24 december 2007 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was aan het prutsen met Virtual DJ
dat heb je goed opgemerkt.quote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef Trigalti het volgende:
Dit gaat me echt niet vergeven worden...
Juistemquote:Op maandag 24 december 2007 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff gekeken op PF en op je profiel, dus ik gok --> http://partyflock.nl/party/108529:Hardstyle_revolutions.html
Ik begin het ook steeds meer en meer te waarderen..quote:
Zonde, daar ga je dan!quote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik begin het ook steeds meer en meer te waarderen..
over een paar maanden zal ik wel in de goot gaan eindigenquote:
spannendquote:Op maandag 24 december 2007 21:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik praat met iemand via skype uit griekenland
Ik wacht in spanning afquote:Op maandag 24 december 2007 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wie weet over een half jaartje het echte werk
volgens mij is een hoertje...quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 21:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
volgens mij is een hoertje...
quote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En wanneer komt ze langs?
Wat kost zo een? Uit zo'n land?quote:Op maandag 24 december 2007 21:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ze vertelt net dat ze ruzie heeft met haar vriend...
weet nog niet.. 5 minutenquote:Op maandag 24 december 2007 21:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat kost zo een? Uit zo'n land?
Geef je de tijd wel hoor Kunoquote:
Rooie rinus en pe daalemmer!quote:Op maandag 24 december 2007 21:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Geef je de tijd wel hoor Kuno
dit is 't verhaal van een student, het was een hele knappe vent
en hij studeerde dag en nacht voor zijn tentamens
maar zijn visie werd gewijzigd en vanaf die tijd hield hij zich bezig
met het bestuderen van de dames
hij bracht zijn studie in praktijk en om zijn kennis te verrijken
ging hij samenwonen met een mooie slanke
dame, maar ze kregen ruzie en daarom maakt hij nu studie van de alcoholhoudende dranken
quote:Op maandag 24 december 2007 21:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Rooie rinus en pe daalemmer!
Diep Triest!quote:Op maandag 24 december 2007 21:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heeft Groningen meer van zulke leuke artiesten Kuno?
Dat heb ik volgens mij al een keer gezien. Maar weet er niet veel meer van.quote:
Moet je ook niet gaan rijden met teveel drank op. Waarom vond je er verder niks aan?quote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
Groningen
één keer geweest.. nóóit meer
Blabla...
'k moet toch naar huis toe hèquote:Op maandag 24 december 2007 22:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Moet je ook niet gaan rijden met teveel drank op.
Sfeer was niet echt je-van-het..quote:Waarom vond je er verder niks aan?
Ik kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op maandag 24 december 2007 22:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan moet je er rekening mee houden Isdatzo![]()
't zal vast wel ooit gezellig zijn in groningenquote:Maar een kut sfeer is nooit leuk!
Je was knap dronken dat je 4 uur deed over Groningen Valkenswaard....quote:Op maandag 24 december 2007 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet mee omgaan![]()
Eerste wat ik deed toen ik na 4 uur rijden eindelijk thuis was, was in bed kruipen
[..]
't zal vast wel ooit gezellig zijn in groningenTenminste, dat mag ik hopen
Filesquote:Op maandag 24 december 2007 22:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je was knap dronken dat je 4 uur deed over Groningen Valkenswaard....
Maar ik vind het er wel vaker gezellig eigenlijk, ieder zijn eigen natuurlijk... Alleen kut dat je zo lang door kunt gaan, want je volgende dag kun je zo enorm om zeep helpen daardoor.....
Ik kwam laatst uit Valkenswaard weg en moest even bij Eindhoven langs, in de spits op maandag ochtend. Leuke hobbyquote:Op maandag 24 december 2007 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hehe ja is zo kut, als je de volgende dag tussen 3 en 5 wakker wordtDan is je weekend zo'n beetje voorbij
Boor em nog verder de grond inquote:Op maandag 24 december 2007 19:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan ben je PPProfessioneel Prutser
dan weet je ook waarom ik altijd met de fiets naar stage gaquote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik kwam laatst uit Valkenswaard weg en moest even bij Eindhoven langs, in de spits op maandag ochtend. Leuke hobby![]()
tjaquote:Twee weken geleden was ik om een uur of 18:30 ofzo op... Dan is je weekend echt wel aardig weg. Maar uhhh was ook 12:30 pas uit de kroegEr waren al allemaal mensen aan het koffie drinken enzo
Was ook 17:00 pas begonnen dus dan kun je ook niet al te vroeg weg
Moet jij niet naar de kerk?quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Deansensitized het volgende:
Die TT [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Om 11 uu 's-avondsquote:
Meestal ben ik er rond 12:00 of 12:30 uit, soms lig ik er dan 13:00 of 13:30 weer in na een ontbijt en een douche. Andere keren leef ik dan gewoon.quote:Op maandag 24 december 2007 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
tja
als ik zondag om 16.00 wakker wordt heb ik altijd zoiets van: hè. kut. heul mn zondag verneukt.
Met kerstnacht is dat hier in de omgeving normaal hoor, christelijk of niet...quote:Op maandag 24 december 2007 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om 11 uu 's-avondsNoem ik nou niet een bepaald een christelijke tijd om naar de kerk te gaan
quote:Op maandag 24 december 2007 22:43 schreef PieterBas het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een reactie op mijn Zweden blog van een Nederlands meisje die gaat studeren in Borås.. Ik heb via msn met haar gesproken, blijken er 6 Nederlandse meiden er naar toe gaan..
denk je dat je dan leert van je fout?quote:
dat kunnen hele leuke avonden worden hoorquote:
wat is er mis met Groningenquote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
Groningen
één keer geweest.. nóóit meer
Op de weg terug naar valkenswaard nog geflitst ook.. blijkbaar willen ze me graag weg hebben daar
Met mn halfgare ochtendkop na 3 uur slaap en teveel drank, net de ringweg af, PATS geflitst![]()
![]()
2-baansweg, vluchtstrook, etc etc.. overgaand in de A28 300 meter verder ofzo.. en hoe hard mag je daar? 50..
ja, 50
Ik dacht 70 ofzo.. geflitst met 80km/h dus.![]()
Lijers.. Wat een onzin, 50 daar.. 2 rijbanen, vluchtstrook, overgaand in snelweg.. en die flitspaal stond nog op zo'n hoge mast ook'k zag 'm niet aankomen
![]()
Ja, 't zit me hoog he
het heeft zo z'n charmes hoorquote:
quote:Met mn halfgare ochtendkop na 3 uur slaap en teveel drank, net de ringweg af, PATS geflitst
bljf in die ontkenningsfase!quote:
Grotendeels ja.. wel flink moe en hoofdpijn.. maar 'k kon niet langer in groningen blijven plakkenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
of was je alweer ontnuchtertdan heb ik niks gezegd namelijk
Wat praat jij voor onzin?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bljf in die ontkenningsfase!
ok ok, jij moest een oordeel trekken, en wij waren er niet bij dus kunnen niets zeggen over je toestand.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat praat jij voor onzin?
Als 't onverantwoord zou zijn reed ik niet. Klaar.
En ja op dat moment kon ik dat goed beoordelen.
Ik zou nooit rijden met drank op.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ok ok, jij moest een oordeel trekken, en wij waren er niet bij dus kunnen niets zeggen over je toestand.
ik had het meer gebaseerd om mijn ervaringen en ik weet wel van mezelf dat als ik een avond keihard heb gezopen ik nog niet na 3 uur slaap kan gaan rijden, maar ieder lichaam is anders.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou nooit rijden met drank op.
Wat mij betreft: drank op en rijden =-rijbewijs en niet meer terug.
en terecht..quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had het meer gebaseerd om mijn ervaringen en ik weet wel van mezelf dat als ik een avond keihard heb gezopen ik nog niet na 3 uur slaap kan gaan rijden, maar ieder lichaam is anders.
Ik ben het met je eens dat als je drank op hebt en je rijd, en je word aangehouden. mogen ze inderdaad je rijbewijs intrekken. ik weet hoe het in Zweden gaa,t word je daar aangehouden, ga je de cel in, en dat kan soms wel oplopen tot 3-5 week zitten
gelukkigquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou nooit rijden met drank op.
Wat mij betreft: drank op en rijden =-rijbewijs en nooit meer terug.
goodmönin' / goeiemoggelquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:50 schreef Loontjah het volgende:
Goodmorning!!
exactly my thoughtsquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Als jij naar die drie uur slaap was aangehouden en je had echt gezopen dan kon je je rijbewijs gewoon inleveren hoor Isdatzo. Zo snel werkt alcohol niet uit, of je moet niet veel gedronken hebben!
Moggequote:Op dinsdag 25 december 2007 01:52 schreef Etcetera het volgende:
oh het was een goede film hoormaar die stomme kutwezens
![]()
slaap lekker
Ik heb een MacBook en Eer-ik moet me vertellen wat een goed alternatief is!quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemoarn
En ja Siebren, wat doe je daar dan ook mee
Ik ben erg tevreden met mijn Apple, heb er nu 2 naast elkaar staan (een gewone en een Apple) maar wat werkt zo'n appletje lekker!quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:51 schreef Deansensitized het volgende:
Wat te denken van... een normale laptop??
Je weet het hè, ik en Apple [ afbeelding ]
Heb je hier een bron van?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
Elk glas alcohol duurt anderhalf uur voordat het uitgewerkt is
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:23 schreef Isdatzo het volgende:
Oh alle moraalridders worden wakker [afbeelding]
[afbeelding]
Deanquote:
Vind SuperCharger ook geen leuk album !quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En ik kreeg The more things change van Machine Head, nu volgens mij alleen Supercharger nog, dan is het compleet,
ik was vanacht ook wakker hoor...!quote:
Ik vind het ook de minste, maar het moet en zal compleet zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind SuperCharger ook geen leuk album !
Let freedom ring with a shotgun blast!
Jij wel.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik was vanacht ook wakker hoor...!![]()
Bolquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik moet nog een rekening van Bol betalen, 80 euro ofzo, zometeen maar even doen!
Oke, ik fiets sowieso niet met geluid op. Verder heb ik dan meestal mijn n73 aan en daar kun je geen koptelefoon bij nemen (denk iik)quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb in de trein een koptelefoon op. En op de fiets. En lopend. En als ik op de bank lig met muziek terwijl er anderen bij zitten die mijn muziek niet willen horen.
Die film ben ik gisteravond ook geweest..quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gelukkig![]()
net naar de bios geweest trouwens, I Am Legendwas wel gaaf, maar als ik geweten had dat het een thriller was had ik 'm liever op dvd gezien
ben niet zo van de thrillers/horrors
Beetje wel ja, maar ik heb ze al aangeboden om een rondleiding te geven.. en dat vonden ze een goed ideequote:Op maandag 24 december 2007 23:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]baal jij er even van dat je in het eerste semester daar zat
Same here! En hij past ook op mijn N95quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb in de trein een koptelefoon op. En op de fiets. En lopend. En als ik op de bank lig met muziek terwijl er anderen bij zitten die mijn muziek niet willen horen.
Zei toch, maak je borst maar natquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jullie gaan snel [afbeelding]
Even 5 pagina's bijlezen!
Er is helemaal niks mis met Groningenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat is er mis met Groningenen ik hoop dat je niet met drank op reed
zo ja: eigen schuld, zo nee: bugger
Ja dan ben ik weer even bij over waar jullie over geroddeld hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zei toch, maak je borst maar nat
Teruglezen?![]()
Ben je de enige die dat doet volgens mij
quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oja tip voor volgende jaar: Ga niet, ik herhaal ga niet, op 24 december rond 15.00 naar de AH.
Mijn god ik werd gek, het was net een kermis met winkelwagentjes als botsauto's [afbeelding]
Nou ik vond het niet grappigquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist een reden om wel te gaan! Muntje erin en los!! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje wel ja, maar ik heb ze al aangeboden om een rondleiding te geven.. en dat vonden ze een goed ideeIk zit daar nog een precies een week als ze er zijn
Ik zal straks eens kijken.. kan ik misschien mijn trauma's delen met anderenquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef Etcetera het volgende:
er is een geweldig topic over avonturen in de supermarkt rond kersten groningen is inderdaad mooi
Okeequote:Op dinsdag 25 december 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
het staat in de gc zag ik neten ik woon niet in de stad loop er wel stage bij dagblad van het noorden op de multimedia redactie
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist een reden om wel te gaan! Muntje erin en los!! [ afbeelding ]
Mijn koptelefoon past op mijn iPod.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Same here! En hij past ook op mijn N95
Waar ga je heen dan @ hardstyle?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
klaar met eten, ook al ff uitgebuikt tijdens een fijne wandeling
nu zo Trivianten en vanavond hardstyle
Zo groot is Borås ook weer nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]geef ze een goede rondleiding en laat ze alles! zien!
Kaheem is momenteel, ondanks zijn avatar, de enigste stageslowchatter (<is dat woord al gewaccepteerd door de dikke van dale) die in de stad woont. Meestal slaap ik vlakbij de Vismarkt, maar nu even niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Woon je dan in de provincie? Of woon je helemaal niet in Groningen?
Ben verder niet nieuwsgierig hoor
Groot gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Die Kaheem ferloochent syn roots
Stjer mei in bobbel yn e kontquote:Op woensdag 26 december 2007 05:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Niets moerstaal. kut-taal.
Wast allehjer oan it fol spammen bist bemoei ik my op dit stuit net mei. Mar it stantpunt wast hjir hast is seker 1 dy wier is.quote:
Dat is dan dyn fout, ast in wiifke wiedest, wiedest hjir mei wol in goeie kandidaat wist. Myn ideale frouw is noch steeds in ryke jongfaam, dy net drinkt (of altyd wol ryde wol) en fjidder der ut sjocht as in moaie prinsesquote:Op woensdag 26 december 2007 05:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik trink gjin alkoholiske fersnaperingen.
Ja, het is maar goed dat ik toch al niet de gewoonte heb om terug te lezen.quote:
ik lees alleen de pagina terug waar ik op post, dat is toch nooit meer dan een 30-40 posts, even snel doorscannen en dan verder. Maar ja het bericht boven mij is ook nog van dat klote taaltje...!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, het is maar goed dat ik toch al niet de gewoonte heb om terug te lezen.
Dan ben je snel klaar met lezen ja.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik lees alleen de pagina terug waar ik op post, dat is toch nooit meer dan een 30-40 posts, even snel doorscannen en dan verder. Maar ja het bericht boven mij is ook nog van dat klote taaltje...!
Moet ik mij nu diep schamen?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij is er niemand die even een heel SC topic terugleest... ja alleen Marloes [ afbeelding ]
Ah, ik vroeg me al af wie Marloes toch zou zijn, jij dus.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Moet ik mij nu diep schamen?
Wat een rare idee, iemand die me MARloes noemt![]()
Yes! Aangenaamquote:Op woensdag 26 december 2007 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af wie Marloes toch zou zijn, jij dus.
Halloquote:
ik ga uitrusten, lekker chillend niksquote:Op woensdag 26 december 2007 14:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor vandaag?
Rond een uur of 6 naar zusje + vriend voor surprise en gourmetten.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
JAquote:Op woensdag 26 december 2007 14:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waar ga je uiteten? Wat voor soort restaurant?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Uit eten met enkele vrienden en daarna de nog even een kroeg in. En tot die tijd een beetje nutteloos achter de computer zitten enzo.
Lekker!quote:Op woensdag 26 december 2007 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga uitrusten, lekker chillend niksmorgenavond weer uit
Gezelligquote:Op woensdag 26 december 2007 14:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rond een uur of 6 naar zusje + vriend voor surprise en gourmetten.
Dan hou ik je wel gezelschapquote:
Ik heb gister de andere familie al gezien, want ik was jarig. Dat is trouwens het rotte van jarig zijn met kerst, dat iedereen komt, maar niks hoeft, omdat ze al de hele dag hebben gegeten, en 's avonds nog een keer weg moeten. En ouders die veel te veel zuipenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
GezelligIk heb helaas erg weinig familie om op visite te gaan.
Een vriend ook al niet.. dus dat valt weer tegen
Die film is echt onwijs populair deze kerst!quote:Op woensdag 26 december 2007 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Vanochtend naar opa op bezoek geweest. Voor de rest van de dag chillen en vanavond gourmetten met ouders en daarna Ratatouille (of hoe je het ook schrijft) kijken.
Tex-Mex. Vorig jaar ben ik er ook geweest, toen met een groep van 10 vrienden, dat was erg leuk. Dit jaar gaan we mijn 5 man (nou ja, 4 man, 1 vrouwquote:Op woensdag 26 december 2007 15:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waar ga je uiteten? Wat voor soort restaurant?
Nog gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 december 2007 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb gister de andere familie al gezien, want ik was jarig. Dat is trouwens het rotte van jarig zijn met kerst, dat iedereen komt, maar niks hoeft, omdat ze al de hele dag hebben gegeten, en 's avonds nog een keer weg moeten. En ouders die veel te veel zuipen
Zo ben ik nu al voor het tweede jaar op rij begonnen aan mijn kerst. Zo vlak na het weekend (vorig jaar nota bene op zondag) komt mij gewoon slecht uit, dan heb ik een kater.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar ik heb dat ook hoor.. ik eet zoveel tussendoor etc dat ik op een gegeven moment gewoon nergens meer trek in heb![]()
Gezellig johquote:Op woensdag 26 december 2007 15:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tex-Mex. Vorig jaar ben ik er ook geweest, toen met een groep van 10 vrienden, dat was erg leuk. Dit jaar gaan we mijn 5 man (nou ja, 4 man, 1 vrouw). Met enkele andere vrienden heb ik afgelopen weekend al kerst gevierd, die zitten deze dagen bij (schoon)familie.
Klinkt als de ideale verjaardag. 'My super sweet 16' van MTV is er niks bij.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:10 schreef ChatGirl het volgende:
Toen 's avonds nog naar oma geweest die tv oranje op had staan () waar heule slechte nederlandstalige kersmuziek op was. Toen was voor mij de maat vol.
Oooh ja vreselijk, tv oranje! Ik werk in de thuiszorg en ik moet daar dus vaak naar kijken! Lekker meezingenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:10 schreef ChatGirl het volgende:
Dank je wel
Mwoah, elk jaar hetzelfde bezoek, hetzelfde gesprek en dergelijke. Toen 's avonds nog naar oma geweest die tv oranje op had staan () waar heule slechte nederlandstalige kersmuziek op was. Toen was voor mij de maat vol.
Dank je. Jij ook, met je rustige tweede kerstdag.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gezellig johVeel plezier iig alvast!
Hmm, heb je geen behoefte om toch naar je familie te gaan dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zo ben ik nu al voor het tweede jaar op rij begonnen aan mijn kerst. Zo vlak na het weekend (vorig jaar nota bene op zondag) komt mij gewoon slecht uit, dan heb ik een kater.
Gelukkig gisteren helemaal niks hoeven doen, dus vandaag voel ik me prima. Morgen zal dat ook wel anders zijn. Maar dat hoort erbij.
Familie bezoeken doe ik niet, die wonen allemaal ver weg. Dat komt soms wel goed uit, het is in ieder geval minder druk tijdens de feestdagen. En alsnog 30 euro van mijn grootouders gekregen, da's nog eens handig.
Doordat mijn familie ver weg woont heb ik er ook niet zo veel mee. Ik zie ze soms ook gewoon een jaar of 2 niet. Er zijn momenten dat ik nichtjes niet herken (laatst een kaart, er ging er een trouwen, ik had geen idee wie het was, tot ik de naam zag).quote:Op woensdag 26 december 2007 15:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, heb je geen behoefte om toch naar je familie te gaan dan?
Haha, nee hoor... went wel af hierquote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Moet ik mij nu diep schamen? [afbeelding]
Wat een rare idee, iemand die me MARloes noemt [afbeelding]
En dat ja. Lekker rustig. Vooral op eerste kerstdag is dat welkom. We vieren kerstavond al, en tweede kerstdag, dus even uitrusten tussendoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar wel lekker als je zo lekker kunt relaxen tijdens deze dagen. Ik ben gisteren de hele dag heen en weer geweest en amper een rustig moment gehad.. beetje jammer wel. Vandaag lekker rustig aan
Toen dat eindelijk afgelopen was, toen werd er Nederland 1 opgezet, kerstcircus met Lucille Werner (quote:Op woensdag 26 december 2007 15:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oooh ja vreselijk, tv oranje! Ik werk in de thuiszorg en ik moet daar dus vaak naar kijken! Lekker meezingen
Ik heb ook een naam hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, nee hoor... went wel af hier
Hoi WendyRem
Marloes
Angel
en Pieter
![]()
Ja okee, ik kan dat wel begrijpenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doordat mijn familie ver weg woont heb ik er ook niet zo veel mee. Ik zie ze soms ook gewoon een jaar of 2 niet. Er zijn momenten dat ik nichtjes niet herken (laatst een kaart, er ging er een trouwen, ik had geen idee wie het was, tot ik de naam zag).
Soms is het ook wel vervelend natuurlijk, zoals toen mijn opa laatst in het ziekenhuis lag bijvoorbeeld. Maar als het niet heel ernstig is, gaan we over het algemeen ook niet heen. We zijn zeker 4 uur onderweg (zonder file).
Verder heb ik een prima band met familie, geen ruzies ofzo, maar we zijn niet zo close. Vooral met ooms en tantes en neefjes en nichtjes niet.
Ik heb er stukjesvan gezien en hij is wel leuk. Dus wordt zeker een gezellige avondquote:Op woensdag 26 december 2007 15:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Die film is echt onwijs populair deze kerst!
Ik heb veel mensen er al over gehoord
Deanquote:Op woensdag 26 december 2007 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, nee hoor... went wel af hier [ afbeelding ]
Hoi Wendy [ afbeelding ] Rem [ afbeelding ] Marloes [ afbeelding ] Angel [ afbeelding ] LuctorIsdatzo
en Pieter [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vanavond even naar een feesttent hierzo, eindelijk eens Rick Van Velthuysen live zien!![]()
Juist! Ik hoor veel mensen erover dat de kerstdagen stress is! De boodschappen van te voren, al het familiebezoek, geregel en gedoe. En dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling, majaquote:Op woensdag 26 december 2007 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dat ja. Lekker rustig. Vooral op eerste kerstdag is dat welkom. We vieren kerstavond al, en tweede kerstdag, dus even uitrusten tussendoor.
Haha, ik moet toegeven dat ik dat kerstcircus ook heb gekeken.. onder dwang dat welquote:Op woensdag 26 december 2007 15:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toen dat eindelijk afgelopen was, toen werd er Nederland 1 opgezet, kerstcircus met Lucille Werner () en Thomas Berge (
![]()
), daarna André Rieu in Wenen (
![]()
![]()
). Ben toen ik thuis kwam, maar meteen naar bed gegaan, want ik had het helemaal gehad.
Morgen gelukkig weer alles normaal.
Gelukkig wel ja, januari. Alles wat er in deze maand is aangevreten moet er dan weer af. Eerste week van februari is het weer carnaval, dan is het ook weer zo 'gezellig'.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Juist! Ik hoor veel mensen erover dat de kerstdagen stress is! De boodschappen van te voren, al het familiebezoek, geregel en gedoe. En dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling, majaHet is alweer bijna voorbij
[..]
Haha, ik moet toegeven dat ik dat kerstcircus ook heb gekeken.. onder dwang dat wel
Vond het nog best te doen!
Inderdaad.. dan nog even oud & nieuw en dan hebben we de saaie januari maand..
Ik ga 2 januari weer beginnen met Sonja inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2007 15:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, januari. Alles wat er in deze maand is aangevreten moet er dan weer af. Eerste week van februari is het weer carnaval, dan is het ook weer zo 'gezellig'.
Ik zet gewoon lekker een Bob Dylan cd op, zit wat rond te surfen en spelletjes te spelen. Stress? Dat ken ik niet, ik heb eindelijk eens wat dagen vrij.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Juist! Ik hoor veel mensen erover dat de kerstdagen stress is! De boodschappen van te voren, al het familiebezoek, geregel en gedoe. En dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling, majaHet is alweer bijna voorbij
Ja, maar dan niet saai, die zit vol met verjaardagen. Dus wederom het ene feest na het andere. Februari en maart, dan kan ik uitrusten. Studeren ipv stage, 8 uur per week werken ernaast, het fijne leventje van de student.quote:Inderdaad.. dan nog even oud & nieuw en dan hebben we de saaie januari maand..
Donequote:Op woensdag 26 december 2007 15:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie wil me even een plezier doen en een berichtje in mijn fobo achterlaten?
Volgens mij gaat er iets niet goed
Pagina 8 is vol, gaat automatisch naar 9, die is nog leeg, gaat gewoon goed volgens mij hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie wil me even een plezier doen en een berichtje in mijn fobo achterlaten?
Volgens mij gaat er iets niet goed
Ja, kotsen helpt ook. Dus gewoon regelmatig die kop op de tv en heel Nederland zal afvallen.quote:
Juist, zo gaat het bij iedereen volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2007 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pagina 8 is vol, gaat automatisch naar 9, die is nog leeg, gaat gewoon goed volgens mij hoor.
Nou, ik vind haar er echt niet lelijk uit zien verder hoor!quote:Op woensdag 26 december 2007 15:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, kotsen helpt ook. Dus gewoon regelmatig die kop op de tv en heel Nederland zal afvallen.
Ik luister de top2000! Heerlijkquote:Op woensdag 26 december 2007 15:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zet gewoon lekker een Bob Dylan cd op, zit wat rond te surfen en spelletjes te spelen. Stress? Dat ken ik niet, ik heb eindelijk eens wat dagen vrij.
[..]
Ja, maar dan niet saai, die zit vol met verjaardagen. Dus wederom het ene feest na het andere. Februari en maart, dan kan ik uitrusten. Studeren ipv stage, 8 uur per week werken ernaast, het fijne leventje van de student.
Die speelt hier ook op de achtergrondquote:Op woensdag 26 december 2007 15:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik luister de top2000! Heerlijk [afbeelding]
Haha, ja in januari heb ik vrijwel niks. Maar ga vast nog wel wat dingetjes plannen!
En moet me natuurlijk mentaal voorbereiden op mijn stage [afbeelding]
Daar doe ik dit jaar eens niet aan mee. Al heb ik wel gestemd. Maar ik heb er niet zo veel zin in. Wel het programma op tv trouwens, gewoon zodat ik weer op Leo Blokhuis kan zeiken.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik luister de top2000! Heerlijk
Ik moet me voorbereiden op avonden in de kroeg doordeweeks. Ook zwaar.quote:Haha, ja in januari heb ik vrijwel niks. Maar ga vast nog wel wat dingetjes plannen!
En moet me natuurlijk mentaal voorbereiden op mijn stage
Nou ik ben er erg blij mee!quote:
Dank je! Dat heb ik dus sinds vrijdag en ben er erg happy meequote:Op woensdag 26 december 2007 15:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Cool haar wel, met dat rood enzo
Meer foto's??quote:Op woensdag 26 december 2007 15:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je! Dat heb ik dus sinds vrijdag en ben er erg happy mee [afbeelding]
Ik ben heel enthousiast jaquote:Op woensdag 26 december 2007 15:46 schreef Deansensitized het volgende:damn, dat helpt dus wel echt
Wil er ook wel een paar kwijt... dus wel aan te raden?
Waarvan?quote:
Dat is dus heel slecht.. maar dat hoef ik je vast niet te vertellen!quote:Op woensdag 26 december 2007 15:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben gewoon gestopt met ontbijten. Geen idee of ik erdoor afgevallen ben.
Ik weet het. Maar ik krijg het dus echt mijn strot niet door. Komt wel weer, ik heb soms van die periodes. Ik moet zeggen dat ik er nooit last van gehad heb, ik heb wat reserves.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat is dus heel slecht.. maar dat hoef ik je vast niet te vertellen!
Hmm, okee.. ik heb die tijd ook gehad moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik krijg het dus echt mijn strot niet door. Komt wel weer, ik heb soms van die periodes. Ik moet zeggen dat ik er nooit last van gehad heb, ik heb wat reserves.
luister ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 15:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik luister de top2000! Heerlijk
Ik heb een prima ritme. Ik sta elke (stage)dag om 8:10 op, dan heb ik net genoeg tijd voor een kop koffie, even wassen, tanden poetsen en naar stage fietsen, en om 8:30 beginnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, okee.. ik heb die tijd ook gehad moet ik eerlijk zeggenVooral als ik geen ritme heb! Dan college om 8.30 's ochtends, dan pas om 13.30 's middags. Dan sta je steeds op wisselende tijden op.
Wat dat betreft zal stage wel goed voor me zijn denk ik.
Jou en je haarquote:
ze hebben verlorenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
ik luister voetbal.
psv is aan 't verliezen
Nee, nou moet ik de hele dag aan horen dat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik ook.. Overigens was Chelsea - Aston Villa een superwedstrijd. Ballackquote:Op woensdag 26 december 2007 16:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Voetbal op Tweede Kerstdag, ik vind het maar vreemd. Gun die voetballers nou ook een paar leuke dagen met familie enzo.
Wat is er mis met Ballack?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook.. Overigens was Chelsea - Aston Villa een superwedstrijd. Ballack![]()
Had rood moeten krijgen na een elleboog op een Villa speler, versierde ook nog via een schwalbe een penalty en daarna scoorde op zijn Duits in de laatste 5 minuten.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, nou moet ik de hele dag aan horen dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik woon hier in valkenswaard, vlakbij eindhoven
dus ze zijn nu wel ff stil hierzo![]()
't is zwaar als ajacied tussen al die boeren![]()
Huilen dan.
Haha, puur style man!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een vriend van me gaat even proberen een limo te regelen voor vanavond. Nu ben ik al aardig 'overdressed' voor het restaurant, maar als ik er dan ook nog met een limo afgezet wordt...
Nou ja, ik reken er niet op dat het nog gaat lukken op korte termijn voor een fatsoenlijke prijs.
Ach, ik heb nog niks gehoord, dus het zal wel niks worden. Nou ja, het is ook niet nodig, het restaurant is in principe op loopafstand. Maar het was wel leuk geweest.quote:
dat is je eigen schuldquote:Op woensdag 26 december 2007 17:25 schreef Isdatzo het volgende:
't is zwaar als ajacied tussen al die boeren![]()
En dan keihard Machine Head uit de speakers, dat lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, precies [ afbeelding ]
Een keer met een oude stage achterin een limo [met een paar collega's] door Sneek gereden op een zonnige vakantiedag... nou, dan heb je bekijks hoor [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lekker lam achterin hangen, leer, airco, gekoelde drankjes... erg vet
loeterquote:Op woensdag 26 december 2007 18:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Fijne Tweede Kerstdag (nou ja, -avond) allen!
Wauw, jij kan snel?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb een prima ritme. Ik sta elke (stage)dag om 8:10 op, dan heb ik net genoeg tijd voor een kop koffie, even wassen, tanden poetsen en naar stage fietsen, en om 8:30 beginnen.
Mwah, hier ben ik nog redelijk onherkenbaar opquote:Op woensdag 26 december 2007 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jou en je haar
Kan je die boeken niet ergens downloaden 'lenen' ? [ afbeelding ]
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 26 december 2007 17:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:FC FC GRONINGEN!
Was toch wel weer even leuk om in de Euroborg te zijn!
![]()
![]()
![]()
![]()
FC GRONINGEN
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh!quote:
Uhm ik geloof dat het laatste boek iets van 17 euro is!quote:Op woensdag 26 december 2007 19:25 schreef Deansensitized het volgende:
Ok dan, toch maar eens proberen.... dure boeken?
Nou, dat is nogal lastig!quote:Op woensdag 26 december 2007 19:34 schreef Deansensitized het volgende:
Hmmm... kan jij me dan niet gewoon wat tips geven?
Jaja, 2 - 1quote:Op woensdag 26 december 2007 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goede kerstavond
Gourmetten is weer voorbijStraks nog ijs met slagrom en warme kersen
en ook nog film kijken
Mooi dat Grunn gewonnen heeft![]()
door deze nederlaag is FC Twente nu samen met Ajax de enige ploeg die nog maar 2 keer verloren heeft deze competitiequote:Op woensdag 26 december 2007 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi dat Grunn gewonnen heeft![]()
mijn mama is 2e kerst dag jarig, doe verder ook helemaal niet aan kerst.... Best wel fijn eigenlijk....quote:Op woensdag 26 december 2007 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb gister de andere familie al gezien, want ik was jarig. Dat is trouwens het rotte van jarig zijn met kerst, dat iedereen komt, maar niks hoeft, omdat ze al de hele dag hebben gegeten, en 's avonds nog een keer weg moeten. En ouders die veel te veel zuipen
Nog iemand die terug leest!quote:Op woensdag 26 december 2007 19:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
mijn mama is 2e kerst dag jarig, doe verder ook helemaal niet aan kerst.... Best wel fijn eigenlijk....
Ouders die teveel zuipen, dat went wel en daar hoeft het geen kerst voor te zijn...
Doe ikquote:Op woensdag 26 december 2007 19:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou, dat is nogal lastig!
Het lijkt net alsof ik de verkoopmanager van Sonja ben [afbeelding]
Google eerst eens op de weekmenu's! Volgens mij staan die al wel ergens op internet [afbeelding]
Maar je zeurt well op mijn fries in plaats van dat je reageert op het in het groningen wonen van mij.... Ik moet morgen toch maar even naar de kroeg of mijn colbert der nog is van bijna 2 weken geleden, heb hem vrijdag weer nodig!quote:Op woensdag 26 december 2007 19:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nog iemand die terug leest!
Zie je.. ik ben niet de enige!
Ik heb bijna nooit behoefte aan naar familie gaan..... is dat vreemd?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, heb je geen behoefte om toch naar je familie te gaan dan?
Maar wel lekker als je zo lekker kunt relaxen tijdens deze dagen. Ik ben gisteren de hele dag heen en weer geweest en amper een rustig moment gehad.. beetje jammer wel. Vandaag lekker rustig aan
Aaah *aai over bol geeft*quote:Op woensdag 26 december 2007 20:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Maar je zeurt well op mijn fries in plaats van dat je reageert op het in het groningen wonen van mij....
Nee, als jij dat niet vreemd vindt niet toch?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit behoefte aan naar familie gaan..... is dat vreemd?
Ja, maar Siebren is ook een geval apartquote:Op woensdag 26 december 2007 19:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nog iemand die terug leest!
Zie je.. ik ben niet de enige! [afbeelding]
Heb je liever wat anders?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
dat doe je maar bij je 2 honden![]()
En hiermee impliceer je dat ik dat ook ben! Thanksquote:Op woensdag 26 december 2007 20:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar Siebren is ook een geval apart
Eén oom en zijn vrouw (1 tante en haar man mag ook) kom ik best wel vaak over de vloer trouwens. Maar dit zie ik heel anders aangezien we dan even lekker een pilsje drinken en het gezellig hebben. Mijn oom wil ook nog steeds met mij op stap en een keer bij me komen slapen op mijn kamer.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, als jij dat niet vreemd vindt niet toch?
Ieder bepaald dat voor zichzelf!
Gezelligquote:Op woensdag 26 december 2007 20:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eén oom en zijn vrouw (1 tante en haar man mag ook) kom ik best wel vaak over de vloer trouwens. Maar dit zie ik heel anders aangezien we dan even lekker een pilsje drinken en het gezellig hebben. Mijn oom wil ook nog steeds met mij op stap en een keer bij me komen slapen op mijn kamer.
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je liever wat anders?
Hoe weet je nu alweer dat ik 2 honden heb?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wauw, jij kan snel?woon je op stage adres ofzo?
Ik ga waarschijnlijk om 8.00 beginnen maar dan moet ik wel om 7.00 op hoor!
Maar ik heb ook nog 2 honden waar ik voor moet zorgen..
Ik zit op de NHL te Leeuwarden, ben pas sinds 1 augustus groninger en loop nu stage. Moet nog even kijken of ik over stap op de Hanze of niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gezellig
Zit je ook op Hanze trouwens?
Er is niks apparts aan mij, dus ik heb er alle vertrouwen in dat Kiwi ook een heel normaal iemand is.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
En hiermee impliceer je dat ik dat ook ben! Thanks
Aaah, dank je!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er is niks apparts aan mij, dus ik heb er alle vertrouwen in dat Kiwi ook een heel normaal iemand is.
Elke dag een SAS dagquote:
SAS?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Elke dag een SAS dag [afbeelding]
Schijt aan Sonja dagquote:
is dat kusje voor mij of voor kiwi?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
Was ook positief bedoeld verder enzo hoor
Tja het went.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Sonja Bakker is voor veel mensen best een succes, maar minder vlees lijkt mij niks
Nou dat vroeg ik me net af inderdaad!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
is dat kusje voor mij of voor kiwi?
75 gram..... Dat wentnooit volgens mij.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja het went.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel 100 gram neem ipv 75, want dat is wel echt extreem weinig!
Word je jalours als die voor mij is?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou dat vroeg ik me net af inderdaad!
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Word je jalours als die voor mij is?
Dat 19 kilo afgevallen klonk als iets met potentie, 2 honden al wat minder, maar jaloezie is echt een afknapper 1quote:
Aah.. helaas! Mijn kansen zijn verkeken!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat 19 kilo afgevallen klonk als iets met potentie, 2 honden al wat minder, maar jaloezie is echt een afknapper 1
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aah.. helaas! Mijn kansen zijn verkeken!
mogelijkheden blijven er altijdquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aah.. helaas! Mijn kansen zijn verkeken! [afbeelding]
Ooh nou op eens wel!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
mogelijkheden blijven er altijd
Nou dan ben ik ook niet jaloers! Dan valt dat ook weer af.quote:
Wil je dat ik het probeer?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ga jij het nu proberen? [afbeelding]
Dat was niet tegen jou gericht hequote:
Ik denk dat het beter is dat ik me nu gewoon stil hou, straks gaan jullie ruzie makenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wil je dat ik het probeer? [ afbeelding ]
Gewoon jaloers dat wij wel een identiteit hebbenquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Wij friesen, nooit. De Roots zijn te sterk...
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik accepteer Groningers ook !
quote:
En brabanders niet?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat wij wel een identiteit hebben [ afbeelding ]
Misschien, heel misschien, als ik mijn best doe.. zou ik je wel kunnen accepteren hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Vaarwel lieve Marloes [ afbeelding ]
Heb je het nu over een reactie van mij?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef KaheemSaid het volgende:
En met haar volgende reactie helemaal!
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien, als ik mijn best doe.. zou ik je wel kunnen accepteren hoor [afbeelding]
Ja, onze Siebren is soms wat helderziend.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je het nu over een reactie van mij? [afbeelding]
Jup!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je het nu over een reactie van mij?
Is dit dan een blauwtje lopenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Niet lang meer heren, want ik ga jullie verlaten voor vanavond!
Nee hoor, ik kom morgen gewoon terug!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dit dan een blauwtje lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |