Heb je liever wat anders?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
dat doe je maar bij je 2 honden![]()
En hiermee impliceer je dat ik dat ook ben! Thanksquote:Op woensdag 26 december 2007 20:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar Siebren is ook een geval apart
Eén oom en zijn vrouw (1 tante en haar man mag ook) kom ik best wel vaak over de vloer trouwens. Maar dit zie ik heel anders aangezien we dan even lekker een pilsje drinken en het gezellig hebben. Mijn oom wil ook nog steeds met mij op stap en een keer bij me komen slapen op mijn kamer.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, als jij dat niet vreemd vindt niet toch?
Ieder bepaald dat voor zichzelf!
Gezelligquote:Op woensdag 26 december 2007 20:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eén oom en zijn vrouw (1 tante en haar man mag ook) kom ik best wel vaak over de vloer trouwens. Maar dit zie ik heel anders aangezien we dan even lekker een pilsje drinken en het gezellig hebben. Mijn oom wil ook nog steeds met mij op stap en een keer bij me komen slapen op mijn kamer.
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je liever wat anders?
Hoe weet je nu alweer dat ik 2 honden heb?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wauw, jij kan snel?woon je op stage adres ofzo?
Ik ga waarschijnlijk om 8.00 beginnen maar dan moet ik wel om 7.00 op hoor!
Maar ik heb ook nog 2 honden waar ik voor moet zorgen..
Ik zit op de NHL te Leeuwarden, ben pas sinds 1 augustus groninger en loop nu stage. Moet nog even kijken of ik over stap op de Hanze of niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gezellig
Zit je ook op Hanze trouwens?
Er is niks apparts aan mij, dus ik heb er alle vertrouwen in dat Kiwi ook een heel normaal iemand is.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
En hiermee impliceer je dat ik dat ook ben! Thanks
Aaah, dank je!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er is niks apparts aan mij, dus ik heb er alle vertrouwen in dat Kiwi ook een heel normaal iemand is.
Elke dag een SAS dagquote:
SAS?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Elke dag een SAS dag [afbeelding]
Schijt aan Sonja dagquote:
is dat kusje voor mij of voor kiwi?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
Was ook positief bedoeld verder enzo hoor
Tja het went.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Sonja Bakker is voor veel mensen best een succes, maar minder vlees lijkt mij niks
Nou dat vroeg ik me net af inderdaad!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
is dat kusje voor mij of voor kiwi?
75 gram..... Dat wentnooit volgens mij.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja het went.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel 100 gram neem ipv 75, want dat is wel echt extreem weinig!
Word je jalours als die voor mij is?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou dat vroeg ik me net af inderdaad!
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Word je jalours als die voor mij is?
Dat 19 kilo afgevallen klonk als iets met potentie, 2 honden al wat minder, maar jaloezie is echt een afknapper 1quote:
Aah.. helaas! Mijn kansen zijn verkeken!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat 19 kilo afgevallen klonk als iets met potentie, 2 honden al wat minder, maar jaloezie is echt een afknapper 1
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aah.. helaas! Mijn kansen zijn verkeken!
mogelijkheden blijven er altijdquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aah.. helaas! Mijn kansen zijn verkeken! [afbeelding]
Ooh nou op eens wel!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
mogelijkheden blijven er altijd
Nou dan ben ik ook niet jaloers! Dan valt dat ook weer af.quote:
Wil je dat ik het probeer?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ga jij het nu proberen? [afbeelding]
Dat was niet tegen jou gericht hequote:
Ik denk dat het beter is dat ik me nu gewoon stil hou, straks gaan jullie ruzie makenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wil je dat ik het probeer? [ afbeelding ]
Gewoon jaloers dat wij wel een identiteit hebbenquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Wij friesen, nooit. De Roots zijn te sterk...
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik accepteer Groningers ook !
quote:
En brabanders niet?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat wij wel een identiteit hebben [ afbeelding ]
Misschien, heel misschien, als ik mijn best doe.. zou ik je wel kunnen accepteren hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Vaarwel lieve Marloes [ afbeelding ]
Heb je het nu over een reactie van mij?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef KaheemSaid het volgende:
En met haar volgende reactie helemaal!
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien, als ik mijn best doe.. zou ik je wel kunnen accepteren hoor [afbeelding]
Ja, onze Siebren is soms wat helderziend.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je het nu over een reactie van mij? [afbeelding]
Jup!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je het nu over een reactie van mij?
Is dit dan een blauwtje lopenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Niet lang meer heren, want ik ga jullie verlaten voor vanavond!
Nee hoor, ik kom morgen gewoon terug!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dit dan een blauwtje lopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |