Wil je dat ik het probeer?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ga jij het nu proberen? [afbeelding]
Dat was niet tegen jou gericht hequote:
Ik denk dat het beter is dat ik me nu gewoon stil hou, straks gaan jullie ruzie makenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wil je dat ik het probeer? [ afbeelding ]
Gewoon jaloers dat wij wel een identiteit hebbenquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Wij friesen, nooit. De Roots zijn te sterk...
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik accepteer Groningers ook !
quote:
En brabanders niet?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat wij wel een identiteit hebben [ afbeelding ]
Misschien, heel misschien, als ik mijn best doe.. zou ik je wel kunnen accepteren hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Vaarwel lieve Marloes [ afbeelding ]
Heb je het nu over een reactie van mij?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef KaheemSaid het volgende:
En met haar volgende reactie helemaal!
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien, als ik mijn best doe.. zou ik je wel kunnen accepteren hoor [afbeelding]
Ja, onze Siebren is soms wat helderziend.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je het nu over een reactie van mij? [afbeelding]
Jup!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je het nu over een reactie van mij?
Is dit dan een blauwtje lopenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Niet lang meer heren, want ik ga jullie verlaten voor vanavond!
Nee hoor, ik kom morgen gewoon terug!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dit dan een blauwtje lopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |