Meer foto's??quote:Op woensdag 26 december 2007 15:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je! Dat heb ik dus sinds vrijdag en ben er erg happy mee [afbeelding]
Ik ben heel enthousiast jaquote:Op woensdag 26 december 2007 15:46 schreef Deansensitized het volgende:damn, dat helpt dus wel echt
Wil er ook wel een paar kwijt... dus wel aan te raden?
Waarvan?quote:
Dat is dus heel slecht.. maar dat hoef ik je vast niet te vertellen!quote:Op woensdag 26 december 2007 15:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben gewoon gestopt met ontbijten. Geen idee of ik erdoor afgevallen ben.
Ik weet het. Maar ik krijg het dus echt mijn strot niet door. Komt wel weer, ik heb soms van die periodes. Ik moet zeggen dat ik er nooit last van gehad heb, ik heb wat reserves.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat is dus heel slecht.. maar dat hoef ik je vast niet te vertellen!
Hmm, okee.. ik heb die tijd ook gehad moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik krijg het dus echt mijn strot niet door. Komt wel weer, ik heb soms van die periodes. Ik moet zeggen dat ik er nooit last van gehad heb, ik heb wat reserves.
luister ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 15:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik luister de top2000! Heerlijk
Ik heb een prima ritme. Ik sta elke (stage)dag om 8:10 op, dan heb ik net genoeg tijd voor een kop koffie, even wassen, tanden poetsen en naar stage fietsen, en om 8:30 beginnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, okee.. ik heb die tijd ook gehad moet ik eerlijk zeggenVooral als ik geen ritme heb! Dan college om 8.30 's ochtends, dan pas om 13.30 's middags. Dan sta je steeds op wisselende tijden op.
Wat dat betreft zal stage wel goed voor me zijn denk ik.
Jou en je haarquote:
ze hebben verlorenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
ik luister voetbal.
psv is aan 't verliezen
Nee, nou moet ik de hele dag aan horen dat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik ook.. Overigens was Chelsea - Aston Villa een superwedstrijd. Ballackquote:Op woensdag 26 december 2007 16:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Voetbal op Tweede Kerstdag, ik vind het maar vreemd. Gun die voetballers nou ook een paar leuke dagen met familie enzo.
Wat is er mis met Ballack?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook.. Overigens was Chelsea - Aston Villa een superwedstrijd. Ballack![]()
Had rood moeten krijgen na een elleboog op een Villa speler, versierde ook nog via een schwalbe een penalty en daarna scoorde op zijn Duits in de laatste 5 minuten.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, nou moet ik de hele dag aan horen dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik woon hier in valkenswaard, vlakbij eindhoven
dus ze zijn nu wel ff stil hierzo![]()
't is zwaar als ajacied tussen al die boeren![]()
Huilen dan.
Haha, puur style man!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een vriend van me gaat even proberen een limo te regelen voor vanavond. Nu ben ik al aardig 'overdressed' voor het restaurant, maar als ik er dan ook nog met een limo afgezet wordt...
Nou ja, ik reken er niet op dat het nog gaat lukken op korte termijn voor een fatsoenlijke prijs.
Ach, ik heb nog niks gehoord, dus het zal wel niks worden. Nou ja, het is ook niet nodig, het restaurant is in principe op loopafstand. Maar het was wel leuk geweest.quote:
dat is je eigen schuldquote:Op woensdag 26 december 2007 17:25 schreef Isdatzo het volgende:
't is zwaar als ajacied tussen al die boeren![]()
En dan keihard Machine Head uit de speakers, dat lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, precies [ afbeelding ]
Een keer met een oude stage achterin een limo [met een paar collega's] door Sneek gereden op een zonnige vakantiedag... nou, dan heb je bekijks hoor [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lekker lam achterin hangen, leer, airco, gekoelde drankjes... erg vet
loeterquote:Op woensdag 26 december 2007 18:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Fijne Tweede Kerstdag (nou ja, -avond) allen!
Wauw, jij kan snel?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb een prima ritme. Ik sta elke (stage)dag om 8:10 op, dan heb ik net genoeg tijd voor een kop koffie, even wassen, tanden poetsen en naar stage fietsen, en om 8:30 beginnen.
Mwah, hier ben ik nog redelijk onherkenbaar opquote:Op woensdag 26 december 2007 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jou en je haar
Kan je die boeken niet ergens downloaden 'lenen' ? [ afbeelding ]
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 26 december 2007 17:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:FC FC GRONINGEN!
Was toch wel weer even leuk om in de Euroborg te zijn!
![]()
![]()
![]()
![]()
FC GRONINGEN
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh!quote:
Uhm ik geloof dat het laatste boek iets van 17 euro is!quote:Op woensdag 26 december 2007 19:25 schreef Deansensitized het volgende:
Ok dan, toch maar eens proberen.... dure boeken?
Nou, dat is nogal lastig!quote:Op woensdag 26 december 2007 19:34 schreef Deansensitized het volgende:
Hmmm... kan jij me dan niet gewoon wat tips geven?
Jaja, 2 - 1quote:Op woensdag 26 december 2007 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goede kerstavond
Gourmetten is weer voorbijStraks nog ijs met slagrom en warme kersen
en ook nog film kijken
Mooi dat Grunn gewonnen heeft![]()
door deze nederlaag is FC Twente nu samen met Ajax de enige ploeg die nog maar 2 keer verloren heeft deze competitiequote:Op woensdag 26 december 2007 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi dat Grunn gewonnen heeft![]()
mijn mama is 2e kerst dag jarig, doe verder ook helemaal niet aan kerst.... Best wel fijn eigenlijk....quote:Op woensdag 26 december 2007 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb gister de andere familie al gezien, want ik was jarig. Dat is trouwens het rotte van jarig zijn met kerst, dat iedereen komt, maar niks hoeft, omdat ze al de hele dag hebben gegeten, en 's avonds nog een keer weg moeten. En ouders die veel te veel zuipen
Nog iemand die terug leest!quote:Op woensdag 26 december 2007 19:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
mijn mama is 2e kerst dag jarig, doe verder ook helemaal niet aan kerst.... Best wel fijn eigenlijk....
Ouders die teveel zuipen, dat went wel en daar hoeft het geen kerst voor te zijn...
Doe ikquote:Op woensdag 26 december 2007 19:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou, dat is nogal lastig!
Het lijkt net alsof ik de verkoopmanager van Sonja ben [afbeelding]
Google eerst eens op de weekmenu's! Volgens mij staan die al wel ergens op internet [afbeelding]
Maar je zeurt well op mijn fries in plaats van dat je reageert op het in het groningen wonen van mij.... Ik moet morgen toch maar even naar de kroeg of mijn colbert der nog is van bijna 2 weken geleden, heb hem vrijdag weer nodig!quote:Op woensdag 26 december 2007 19:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nog iemand die terug leest!
Zie je.. ik ben niet de enige!
Ik heb bijna nooit behoefte aan naar familie gaan..... is dat vreemd?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, heb je geen behoefte om toch naar je familie te gaan dan?
Maar wel lekker als je zo lekker kunt relaxen tijdens deze dagen. Ik ben gisteren de hele dag heen en weer geweest en amper een rustig moment gehad.. beetje jammer wel. Vandaag lekker rustig aan
Aaah *aai over bol geeft*quote:Op woensdag 26 december 2007 20:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Maar je zeurt well op mijn fries in plaats van dat je reageert op het in het groningen wonen van mij....
Nee, als jij dat niet vreemd vindt niet toch?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit behoefte aan naar familie gaan..... is dat vreemd?
Ja, maar Siebren is ook een geval apartquote:Op woensdag 26 december 2007 19:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nog iemand die terug leest!
Zie je.. ik ben niet de enige! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |