Meer foto's??quote:Op woensdag 26 december 2007 15:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je! Dat heb ik dus sinds vrijdag en ben er erg happy mee [afbeelding]
Ik ben heel enthousiast jaquote:Op woensdag 26 december 2007 15:46 schreef Deansensitized het volgende:damn, dat helpt dus wel echt
Wil er ook wel een paar kwijt... dus wel aan te raden?
Waarvan?quote:
Dat is dus heel slecht.. maar dat hoef ik je vast niet te vertellen!quote:Op woensdag 26 december 2007 15:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben gewoon gestopt met ontbijten. Geen idee of ik erdoor afgevallen ben.
Ik weet het. Maar ik krijg het dus echt mijn strot niet door. Komt wel weer, ik heb soms van die periodes. Ik moet zeggen dat ik er nooit last van gehad heb, ik heb wat reserves.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat is dus heel slecht.. maar dat hoef ik je vast niet te vertellen!
Hmm, okee.. ik heb die tijd ook gehad moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik krijg het dus echt mijn strot niet door. Komt wel weer, ik heb soms van die periodes. Ik moet zeggen dat ik er nooit last van gehad heb, ik heb wat reserves.
luister ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 15:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik luister de top2000! Heerlijk
Ik heb een prima ritme. Ik sta elke (stage)dag om 8:10 op, dan heb ik net genoeg tijd voor een kop koffie, even wassen, tanden poetsen en naar stage fietsen, en om 8:30 beginnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, okee.. ik heb die tijd ook gehad moet ik eerlijk zeggenVooral als ik geen ritme heb! Dan college om 8.30 's ochtends, dan pas om 13.30 's middags. Dan sta je steeds op wisselende tijden op.
Wat dat betreft zal stage wel goed voor me zijn denk ik.
Jou en je haarquote:
ze hebben verlorenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
ik luister voetbal.
psv is aan 't verliezen
Nee, nou moet ik de hele dag aan horen dat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik ook.. Overigens was Chelsea - Aston Villa een superwedstrijd. Ballackquote:Op woensdag 26 december 2007 16:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Voetbal op Tweede Kerstdag, ik vind het maar vreemd. Gun die voetballers nou ook een paar leuke dagen met familie enzo.
Wat is er mis met Ballack?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook.. Overigens was Chelsea - Aston Villa een superwedstrijd. Ballack![]()
Had rood moeten krijgen na een elleboog op een Villa speler, versierde ook nog via een schwalbe een penalty en daarna scoorde op zijn Duits in de laatste 5 minuten.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, nou moet ik de hele dag aan horen dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik woon hier in valkenswaard, vlakbij eindhoven
dus ze zijn nu wel ff stil hierzo![]()
't is zwaar als ajacied tussen al die boeren![]()
Huilen dan.
Haha, puur style man!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een vriend van me gaat even proberen een limo te regelen voor vanavond. Nu ben ik al aardig 'overdressed' voor het restaurant, maar als ik er dan ook nog met een limo afgezet wordt...
Nou ja, ik reken er niet op dat het nog gaat lukken op korte termijn voor een fatsoenlijke prijs.
Ach, ik heb nog niks gehoord, dus het zal wel niks worden. Nou ja, het is ook niet nodig, het restaurant is in principe op loopafstand. Maar het was wel leuk geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |