Beetje wel ja, maar ik heb ze al aangeboden om een rondleiding te geven.. en dat vonden ze een goed ideequote:Op maandag 24 december 2007 23:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]baal jij er even van dat je in het eerste semester daar zat
Same here! En hij past ook op mijn N95quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb in de trein een koptelefoon op. En op de fiets. En lopend. En als ik op de bank lig met muziek terwijl er anderen bij zitten die mijn muziek niet willen horen.
Zei toch, maak je borst maar natquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jullie gaan snel [afbeelding]
Even 5 pagina's bijlezen!
Er is helemaal niks mis met Groningenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat is er mis met Groningenen ik hoop dat je niet met drank op reed
zo ja: eigen schuld, zo nee: bugger
Ja dan ben ik weer even bij over waar jullie over geroddeld hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zei toch, maak je borst maar nat
Teruglezen?![]()
Ben je de enige die dat doet volgens mij
quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oja tip voor volgende jaar: Ga niet, ik herhaal ga niet, op 24 december rond 15.00 naar de AH.
Mijn god ik werd gek, het was net een kermis met winkelwagentjes als botsauto's [afbeelding]
Nou ik vond het niet grappigquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist een reden om wel te gaan! Muntje erin en los!! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje wel ja, maar ik heb ze al aangeboden om een rondleiding te geven.. en dat vonden ze een goed ideeIk zit daar nog een precies een week als ze er zijn
Ik zal straks eens kijken.. kan ik misschien mijn trauma's delen met anderenquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef Etcetera het volgende:
er is een geweldig topic over avonturen in de supermarkt rond kersten groningen is inderdaad mooi
Okeequote:Op dinsdag 25 december 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
het staat in de gc zag ik neten ik woon niet in de stad loop er wel stage bij dagblad van het noorden op de multimedia redactie
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist een reden om wel te gaan! Muntje erin en los!! [ afbeelding ]
Mijn koptelefoon past op mijn iPod.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Same here! En hij past ook op mijn N95
Waar ga je heen dan @ hardstyle?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
klaar met eten, ook al ff uitgebuikt tijdens een fijne wandeling
nu zo Trivianten en vanavond hardstyle
Zo groot is Borås ook weer nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]geef ze een goede rondleiding en laat ze alles! zien!
Kaheem is momenteel, ondanks zijn avatar, de enigste stageslowchatter (<is dat woord al gewaccepteerd door de dikke van dale) die in de stad woont. Meestal slaap ik vlakbij de Vismarkt, maar nu even niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Woon je dan in de provincie? Of woon je helemaal niet in Groningen?
Ben verder niet nieuwsgierig hoor
Groot gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Die Kaheem ferloochent syn roots
Stjer mei in bobbel yn e kontquote:Op woensdag 26 december 2007 05:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Niets moerstaal. kut-taal.
Wast allehjer oan it fol spammen bist bemoei ik my op dit stuit net mei. Mar it stantpunt wast hjir hast is seker 1 dy wier is.quote:
Dat is dan dyn fout, ast in wiifke wiedest, wiedest hjir mei wol in goeie kandidaat wist. Myn ideale frouw is noch steeds in ryke jongfaam, dy net drinkt (of altyd wol ryde wol) en fjidder der ut sjocht as in moaie prinsesquote:Op woensdag 26 december 2007 05:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik trink gjin alkoholiske fersnaperingen.
Ja, het is maar goed dat ik toch al niet de gewoonte heb om terug te lezen.quote:
ik lees alleen de pagina terug waar ik op post, dat is toch nooit meer dan een 30-40 posts, even snel doorscannen en dan verder. Maar ja het bericht boven mij is ook nog van dat klote taaltje...!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, het is maar goed dat ik toch al niet de gewoonte heb om terug te lezen.
Dan ben je snel klaar met lezen ja.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik lees alleen de pagina terug waar ik op post, dat is toch nooit meer dan een 30-40 posts, even snel doorscannen en dan verder. Maar ja het bericht boven mij is ook nog van dat klote taaltje...!
Moet ik mij nu diep schamen?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij is er niemand die even een heel SC topic terugleest... ja alleen Marloes [ afbeelding ]
Ah, ik vroeg me al af wie Marloes toch zou zijn, jij dus.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Moet ik mij nu diep schamen?
Wat een rare idee, iemand die me MARloes noemt![]()
Yes! Aangenaamquote:Op woensdag 26 december 2007 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af wie Marloes toch zou zijn, jij dus.
Halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |