Meestal ben ik er rond 12:00 of 12:30 uit, soms lig ik er dan 13:00 of 13:30 weer in na een ontbijt en een douche. Andere keren leef ik dan gewoon.quote:Op maandag 24 december 2007 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
tja
als ik zondag om 16.00 wakker wordt heb ik altijd zoiets van: hè. kut. heul mn zondag verneukt.
Met kerstnacht is dat hier in de omgeving normaal hoor, christelijk of niet...quote:Op maandag 24 december 2007 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om 11 uu 's-avondsNoem ik nou niet een bepaald een christelijke tijd om naar de kerk te gaan
quote:Op maandag 24 december 2007 22:43 schreef PieterBas het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een reactie op mijn Zweden blog van een Nederlands meisje die gaat studeren in Borås.. Ik heb via msn met haar gesproken, blijken er 6 Nederlandse meiden er naar toe gaan..
denk je dat je dan leert van je fout?quote:
dat kunnen hele leuke avonden worden hoorquote:
wat is er mis met Groningenquote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
Groningen
één keer geweest.. nóóit meer
Op de weg terug naar valkenswaard nog geflitst ook.. blijkbaar willen ze me graag weg hebben daar
Met mn halfgare ochtendkop na 3 uur slaap en teveel drank, net de ringweg af, PATS geflitst![]()
![]()
2-baansweg, vluchtstrook, etc etc.. overgaand in de A28 300 meter verder ofzo.. en hoe hard mag je daar? 50..
ja, 50
Ik dacht 70 ofzo.. geflitst met 80km/h dus.![]()
Lijers.. Wat een onzin, 50 daar.. 2 rijbanen, vluchtstrook, overgaand in snelweg.. en die flitspaal stond nog op zo'n hoge mast ook'k zag 'm niet aankomen
![]()
Ja, 't zit me hoog he
het heeft zo z'n charmes hoorquote:
quote:Met mn halfgare ochtendkop na 3 uur slaap en teveel drank, net de ringweg af, PATS geflitst
bljf in die ontkenningsfase!quote:
Grotendeels ja.. wel flink moe en hoofdpijn.. maar 'k kon niet langer in groningen blijven plakkenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
of was je alweer ontnuchtertdan heb ik niks gezegd namelijk
Wat praat jij voor onzin?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bljf in die ontkenningsfase!
ok ok, jij moest een oordeel trekken, en wij waren er niet bij dus kunnen niets zeggen over je toestand.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat praat jij voor onzin?
Als 't onverantwoord zou zijn reed ik niet. Klaar.
En ja op dat moment kon ik dat goed beoordelen.
Ik zou nooit rijden met drank op.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ok ok, jij moest een oordeel trekken, en wij waren er niet bij dus kunnen niets zeggen over je toestand.
ik had het meer gebaseerd om mijn ervaringen en ik weet wel van mezelf dat als ik een avond keihard heb gezopen ik nog niet na 3 uur slaap kan gaan rijden, maar ieder lichaam is anders.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou nooit rijden met drank op.
Wat mij betreft: drank op en rijden =-rijbewijs en niet meer terug.
en terecht..quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had het meer gebaseerd om mijn ervaringen en ik weet wel van mezelf dat als ik een avond keihard heb gezopen ik nog niet na 3 uur slaap kan gaan rijden, maar ieder lichaam is anders.
Ik ben het met je eens dat als je drank op hebt en je rijd, en je word aangehouden. mogen ze inderdaad je rijbewijs intrekken. ik weet hoe het in Zweden gaa,t word je daar aangehouden, ga je de cel in, en dat kan soms wel oplopen tot 3-5 week zitten
gelukkigquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou nooit rijden met drank op.
Wat mij betreft: drank op en rijden =-rijbewijs en nooit meer terug.
goodmönin' / goeiemoggelquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:50 schreef Loontjah het volgende:
Goodmorning!!
exactly my thoughtsquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Als jij naar die drie uur slaap was aangehouden en je had echt gezopen dan kon je je rijbewijs gewoon inleveren hoor Isdatzo. Zo snel werkt alcohol niet uit, of je moet niet veel gedronken hebben!
Moggequote:Op dinsdag 25 december 2007 01:52 schreef Etcetera het volgende:
oh het was een goede film hoormaar die stomme kutwezens
![]()
slaap lekker
Ik heb een MacBook en Eer-ik moet me vertellen wat een goed alternatief is!quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemoarn
En ja Siebren, wat doe je daar dan ook mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |