Hoef niet meer opgeleid te worden.. ben al prutser..quote:Op maandag 24 december 2007 19:16 schreef Etcetera het volgende:@ TT
![]()
dat noemen we in mijn vriendengroep PIO*
*Prutser In Opleiding
nee, een jubileumtopic vernaggelen achtervolgt je je hele levenquote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef Trigalti het volgende:
Dit gaat me echt niet vergeven worden...
was aan het prutsen met Virtual DJquote:
hardstylequote:
hardstylequote:Op maandag 24 december 2007 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, een jubileumtopic vernaggelen achtervolgt je je hele leven
[..]
was aan het prutsen met Virtual DJ
[..]
hardstyle
dan ben je PPquote:Op maandag 24 december 2007 19:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoef niet meer opgeleid te worden.. ben al prutser..
ff gekeken op PF en op je profiel, dus ik gok --> http://partyflock.nl/party/108529:Hardstyle_revolutions.htmlquote:Op maandag 24 december 2007 19:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
hardstyleas i was sayin.. gister Dik Hardstyle feest gehad
quote:Op maandag 24 december 2007 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was aan het prutsen met Virtual DJ
dat heb je goed opgemerkt.quote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef Trigalti het volgende:
Dit gaat me echt niet vergeven worden...
Juistemquote:Op maandag 24 december 2007 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff gekeken op PF en op je profiel, dus ik gok --> http://partyflock.nl/party/108529:Hardstyle_revolutions.html
Ik begin het ook steeds meer en meer te waarderen..quote:
Zonde, daar ga je dan!quote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik begin het ook steeds meer en meer te waarderen..
over een paar maanden zal ik wel in de goot gaan eindigenquote:
spannendquote:Op maandag 24 december 2007 21:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik praat met iemand via skype uit griekenland
Ik wacht in spanning afquote:Op maandag 24 december 2007 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wie weet over een half jaartje het echte werk
volgens mij is een hoertje...quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 21:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
volgens mij is een hoertje...
quote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En wanneer komt ze langs?
Wat kost zo een? Uit zo'n land?quote:Op maandag 24 december 2007 21:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ze vertelt net dat ze ruzie heeft met haar vriend...
weet nog niet.. 5 minutenquote:Op maandag 24 december 2007 21:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat kost zo een? Uit zo'n land?
Geef je de tijd wel hoor Kunoquote:
Rooie rinus en pe daalemmer!quote:Op maandag 24 december 2007 21:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Geef je de tijd wel hoor Kuno
dit is 't verhaal van een student, het was een hele knappe vent
en hij studeerde dag en nacht voor zijn tentamens
maar zijn visie werd gewijzigd en vanaf die tijd hield hij zich bezig
met het bestuderen van de dames
hij bracht zijn studie in praktijk en om zijn kennis te verrijken
ging hij samenwonen met een mooie slanke
dame, maar ze kregen ruzie en daarom maakt hij nu studie van de alcoholhoudende dranken
quote:Op maandag 24 december 2007 21:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Rooie rinus en pe daalemmer!
Diep Triest!quote:Op maandag 24 december 2007 21:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heeft Groningen meer van zulke leuke artiesten Kuno?
Dat heb ik volgens mij al een keer gezien. Maar weet er niet veel meer van.quote:
Moet je ook niet gaan rijden met teveel drank op. Waarom vond je er verder niks aan?quote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
Groningen
één keer geweest.. nóóit meer
Blabla...
'k moet toch naar huis toe hèquote:Op maandag 24 december 2007 22:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Moet je ook niet gaan rijden met teveel drank op.
Sfeer was niet echt je-van-het..quote:Waarom vond je er verder niks aan?
Ik kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op maandag 24 december 2007 22:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan moet je er rekening mee houden Isdatzo![]()
't zal vast wel ooit gezellig zijn in groningenquote:Maar een kut sfeer is nooit leuk!
Je was knap dronken dat je 4 uur deed over Groningen Valkenswaard....quote:Op maandag 24 december 2007 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet mee omgaan![]()
Eerste wat ik deed toen ik na 4 uur rijden eindelijk thuis was, was in bed kruipen
[..]
't zal vast wel ooit gezellig zijn in groningenTenminste, dat mag ik hopen
Filesquote:Op maandag 24 december 2007 22:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je was knap dronken dat je 4 uur deed over Groningen Valkenswaard....
Maar ik vind het er wel vaker gezellig eigenlijk, ieder zijn eigen natuurlijk... Alleen kut dat je zo lang door kunt gaan, want je volgende dag kun je zo enorm om zeep helpen daardoor.....
Ik kwam laatst uit Valkenswaard weg en moest even bij Eindhoven langs, in de spits op maandag ochtend. Leuke hobbyquote:Op maandag 24 december 2007 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hehe ja is zo kut, als je de volgende dag tussen 3 en 5 wakker wordtDan is je weekend zo'n beetje voorbij
Boor em nog verder de grond inquote:Op maandag 24 december 2007 19:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan ben je PPProfessioneel Prutser
dan weet je ook waarom ik altijd met de fiets naar stage gaquote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik kwam laatst uit Valkenswaard weg en moest even bij Eindhoven langs, in de spits op maandag ochtend. Leuke hobby![]()
tjaquote:Twee weken geleden was ik om een uur of 18:30 ofzo op... Dan is je weekend echt wel aardig weg. Maar uhhh was ook 12:30 pas uit de kroegEr waren al allemaal mensen aan het koffie drinken enzo
Was ook 17:00 pas begonnen dus dan kun je ook niet al te vroeg weg
Moet jij niet naar de kerk?quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Deansensitized het volgende:
Die TT [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Om 11 uu 's-avondsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |