Nou. Dat belooft. Leescht schnel verder dusquote:Op zondag 23 december 2007 00:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou jongens, HANG 'M D'R IN !!
dan kan ik naar me nest.........
niet eerst zeiken over sterrebeelden enzo gewoon NEUKEN !!!!!!!!
GEWOON DOEN WAAR JULLIE VOOR ZIJN INGEHUURD
quote:Op zondag 23 december 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
Ow shit...... tandvlees...... een heleboel tandvlees......
Die jongen in de oranje jas ziet er leuk uit.
nou jongens, HANG 'M D'R IN !!quote:Op zondag 23 december 2007 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
En waar komen jullie vandaan?
Eén komt uit Zwolle....hij kent de rest niet..
En ze denken dat Lieke jarig is.
Lekkere voorbereiding
eentje is van DOB
De rest is DJ
Een soort spare ribs.quote:Op zondag 23 december 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:15 schreef Kinga het volgende:
Die ene in dat zwart wit geblokte shirtje is wel leuk
Die andere heeft teveel tandvlees.
Die met kerstbal in oor heeft ook een vreemd gezicht.quote:Op zondag 23 december 2007 00:15 schreef Kinga het volgende:
Die ene in dat zwart wit geblokte shirtje is wel leuk
Die andere heeft teveel tandvlees.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
Tilburgse orginaliteit zeker?quote:Op zondag 23 december 2007 00:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die ene neger heeft een kerstbal in zijn oor
quote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef Kinga het volgende:
Man, wat zijn wij gemeen eigenlijk... meteen een mening over de heren
Eerste indruk is vaak aannemelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef Kinga het volgende:
Niks nieuws toch, andersom gebeurt dat ook vaak genoeg.quote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef Kinga het volgende:
sorry?quote:Op zondag 23 december 2007 00:17 schreef 64-Bitch het volgende:
Die nigger met die belachelijke oorbel is homeau...en kwam eigenlijk voor Dennix!
quote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
Die met die oranje jas is een kwart Indisch.
Om precies te zijn zijn linkerarm en rechtervoet
ging meer over dat andere woord wat je gebruikte maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt?quote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hij is een enorme Homeau (mijn oordeel) en had het gelijk over Dennix....dus dat!
Goed, ik oordeel pas over hem als hij gemixed heeft.quote:Op zondag 23 december 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De DJ is van die pronstars-bende. Hij komt volgende week ook op het feest.
Vergeet zijn linkerteen niet!quote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
Die met die oranje jas is een kwart Indisch.
Om precies te zijn zijn linkerarm en rechtervoet
quote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef Scandalous het volgende:
Nou, dat er maar geneukt mag worden![]()
nigger is neger in het Engels... vertel me je probleem ikke nie begrijp.quote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ging meer over dat andere woord wat je gebruikte maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt?
en snel graagquote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef Scandalous het volgende:
Los van de verrotte karakters vind ik Selene een lekker ding om te zien en Amanda TOTAAL niet.quote:
En bruut een beetjequote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef Scandalous het volgende:
Vervolgens begint ze gelijk zo'n saai praatjequote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
De keuze is gemaakt.
Lieke zegt: "Ik neem Quinten wel mee"
[ afbeelding ]
nou ik hoop dat huubje geen ruzie gaat zoeken met quintenquote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
De keuze is gemaakt.
[ afbeelding ]
hou op hoor......quote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nigger is neger in het Engels... vertel me je probleem ikke nie begrijp.
die zou ik ook zo mee nemenquote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
De keuze is gemaakt.
[ afbeelding ]
ooowkeeee!quote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Quintin, de DJ van pronstars, die ook was gehuurd door DOB. Lieke viel toen al op hem .......
[ afbeelding ]
ja dat gaat nog wel effe duren voordan onze quinten hem erin mag hangen bij Lieke,quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vervolgens begint ze gelijk zo'n saai praatje
Beetje Mitch-type ....quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
Oranje jasje is een mooierd, maar niet mijn type..
Tuurlijk... zeg het eens in zijn gezichtquote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Nou nou......quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hou lekker zelf op met je smerige vooroordelen!
quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef Carlaa het volgende:
jeetje.. die ene is meer neus dan hoofd
hé jongen kom op kappen nou..........quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
wat drinkt ze?quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef Varen het volgende:
Amanda vraagt of de mannen mee in de jacuzzie gaan
mis ik weer van alles!quote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
De keuze is gemaakt.
[ afbeelding ]
Doe mij die eerste maar.. de rest mogen jullie houden.quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is deze wat voor lieke
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
of die
[ afbeelding ]
of misschien valt ze toch meer op donkere mannen met lange oorbellen
"jodenhoer" was quote van je held Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou nou......
Jodenhoer en nigger vind ik ook niet echt getuigen van hmmmm genuanceerd posten.
Al maandenquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé jongens kom op kappen nou..........
neger, nigger, zwarte man, of weet ik veel wat
laten we het houden op ''die donkere jongen'' dan is niemand op zijn teentjes getrapt,
tis al zo'n baalavond...........
ik blijf erbij dat amanda als jongetje is geboren. kijk hoeveel amanda op BBKelly lijkt!!quote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Los van de verrotte karakters vind ik Selene een lekker ding om te zien en Amanda TOTAAL niet.
onder t motto, lees eens watquote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Doe mij die eerste maar.. de rest mogen jullie houden.
Hij heeft wel een lekker lijf, maar zo'n babyface.quote:
Bij DOB was hij DJ, de dag dat Lieke en Brian in de limo naar DOB gingen voor de grote verwendag.quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ooowkeeee!
dat wist ik niet!
wat deed ie voor DOB dan?
En bij welke gelegeheid hebben ze elkaar ontmoet?
Op die DOB modellendag?
Agree!! Oke we noemen hem voortaan "die jongen die donker getint is dan de andere jongens = DJDDGIDDAJ"quote:Op zondag 23 december 2007 00:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé jongen kom op kappen nou..........
neger, nigger, zwarte man, of weet ik veel wat
laten we het houden op ''die donkere jongen'' dan is niemand op zijn teentjes getrapt,
tis al zo'n baalavond...........
goed gecapt!quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is deze wat voor lieke
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
of die
[ afbeelding ]
of misschien valt ze toch meer op donkere mannen met lange oorbellen
quote:Op zondag 23 december 2007 00:32 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Agree!! Oke we noemen hem voortaan "die jongen die donker getint is dan de andere jongens = DJDDGIDDAJ"
![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 00:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat amanda als jongetje is geboren. kijk hoeveel amanda op BBKelly lijkt!!
[ afbeelding ]
o..ik dacht dat het een beautydag wasquote:Op zondag 23 december 2007 00:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij DOB was hij DJ, de dag dat Lieke en Brian in de limo naar DOB gingen voor de grote verwendag.
nou Lieke voelt zich al helemaal het ''hennetje''quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
girltalk
Huub ging toch vannacht ik haar bed liggen ?quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef 64-Bitch het volgende:
Nee... helaas !! Selene wordt deze nacht niet ONTMAAGD!
ja hoor die jongen met die oranje jas wijkt vanavond niet meer van Lieke's zijde,quote:Op zondag 23 december 2007 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan we ook nog een oranje feestje krijgen na het legendarische witte feest.![]()
Logisch, geen vrijwilliger te vinden ...... Je ziet toch aan haar dat ze weerhaakjes heeft ingebouwd !quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef 64-Bitch het volgende:
Nee... helaas !! Selene wordt deze nacht niet ONTMAAGD!
Iets over Quinton, dat ze hem leuk vond geloof ik.quote:Op zondag 23 december 2007 00:35 schreef Varen het volgende:
Wat zei Lieke tegen Amanda in het kantoor voor iets prive's
godsammequote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat er een knalfeest zou komen? Gaan ze zitten kaarten!
Den avond is nog jong fris en fruitig!quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef mazaru het volgende:
De 'knallert' is de hut uit, maar wie weet?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef mazaru het volgende:
Ja maar, ja maar, Liek is toch zo principieel, ze moet toch gevoel voor iemand voordat ze met hem het nest in duikt?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja hoor die jongen met die oranje jas wijkt vanavond niet meer van Lieke's zijde,
(staat in het script)
het laatste waar Lieke nu aan denkt is Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 00:37 schreef Guuskeee het volgende:
is lieke al beginnen te zeiken over hub tegen de gasten? kan toch niet lang meer duren
quote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Dat oranje bontvessie beschermt zijn heetheidquote:Op zondag 23 december 2007 00:38 schreef Kinga het volgende:
Damn, die oranje jas is wel oerlelijk... tis dat die jongen erin mooi is...
het was niet mijn intentie daar iets kwetsend in te verwerken.quote:Op zondag 23 december 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij begrijpt het inderdaad niet helemaal.
Nigger is engels voor "nikker" wat een kwetsende versie is van neger.
Negro is engels voor neger.
het enig waar ze aan denkt is WRAAAK (tegen huub)quote:Op zondag 23 december 2007 00:39 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
het laatste waar Lieke nu aan denkt is Huub.
Tuurlijk niet, want hier zijn we lief voor elkaarquote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
het was niet mijn intentie daar iets kwetsend in te verwerken.
Yep, om Huub te fokken.quote:Op zondag 23 december 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:
Zien we hiier onze nieuwe miljonair???
[ afbeelding ]
Ik zeg tegen mijn "donker getinte vrinden" ook altijd "He nigger hoe gaat ie"....nooit problemen mee gehad!quote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want hier zijn we lief voor elkaar
Ik denk dat die jongen best wel een dikke vette kans zou maken om er in te komen, als die het zou willenquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het enig waar ze aan denkt is WRAAAK (tegen huub)
Stikt van de Kreeftenquote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda op volle toeren. Meteen de hele tafel rond : "Wat is je sterrenbeeld ?"
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn ze allemaal Kreeft, snel uitgepraat.quote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda op volle toeren. Meteen de hele tafel rond : "Wat is je sterrenbeeld ?"
[ afbeelding ]
Kumbaya my lordquote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want hier zijn we lief voor elkaar
negerquote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef Kinga het volgende:
Hoe heten ze alle 4 nou?
Quniten plus aanhang.quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef Kinga het volgende:
Hoe heten ze alle 4 nou?
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gvd ja! die gast is bijna net zo breed als nadia!
Huub zal dalijk wel weer borstkloppend binnen komen rennen dat ie weer met een meisje van 14 heeft gezoend!quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop écht dat Lieke eens met een andere jongen gaat vozen, is het niet met oranje ventje dan met iemand anders. Ik wil Huub eens helemaal zien flippen...
inclusief verwijfd accent... Dennix eat your heart out achter de streams!quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
no offence tegenover niemand, maar die met die voetbal in zn oor praat als skrabbedoelie
Je gaat je gang maarquote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik weer
Ik hoef jullie mijn mening over die HUNK in die oranje jas
zeker niet te zeggen ?![]()
de nacht!quote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is iig zo lelijk als de nacht
Nee schat, dat mag duidelijk zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik weer
Wat heeft ie nou voor een gek draadje over zn hoofd lopen?quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
no offence tegenover niemand, maar die met die voetbal in zn oor praat als skrabbedoelie (en 100% zeker heumeu)
Typetje wicawdo met een tintje?quote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is iig zo lelijk als de nacht
KKKKKKKKKKKKwwwwwwwwiiiijjjjjllllllllllllllllll met de hoofdletter Kquote:
Ohhhh, je zou dat een paar uur bovenop je hebbenquote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee schat, dat mag duidelijk zijn.
Dag popkequote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik weer
Ze zal er eens niet opzichtig bij zijnquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Lady-night het volgende:
chippytje - zondag 23 december 2007 @ 00:48 Reageer met quote Huub en Brain zijn in Leidschendam. Ze kwamen apart in twee verschillende auto’s aan. Ook de moeder van Brain is aanwezig. Nadat zij lang uit op straat had gelegen ging ze via de achteringang met Brain en huub naar binnen.
Ik zou niet raar opkijken als dat gewoon waar blijkt te zijnquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Lady-night het volgende:
chippytje - zondag 23 december 2007 @ 00:48 Reageer met quote Huub en Brain zijn in Leidschendam. Ze kwamen apart in twee verschillende auto’s aan. Ook de moeder van Brain is aanwezig. Nadat zij lang uit op straat had gelegen ging ze via de achteringang met Brain en huub naar binnen.
bacadi sevenupquote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef 64-Bitch het volgende:
Volgens mij is Amanda al aardig tipsie! Ze wilt nu al de Jacuzzi induiken en loopt niet meer recht op het lijntje.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
KKKKKKKKKKKKwwwwwwwwiiiijjjjjllllllllllllllllll met de hoofdletter K
[..]
Ohhhh, je zou dat een paar uur bovenop je hebben![]()
Lelijke heaumeau met een snuifdoos aan zijn oorquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Typetje wicawdo met een tintje?
ik vind lelijk een compliment voor die ... eehm ... voor hem iigquote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef Py het volgende:
[..]
Lelijke heaumeau met een snuifdoos aan zijn oor
[ afbeelding ]
Mag hoorquote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry Kissie, maar ik ben EEEEVEEEN aan het kwijlen![]()
![]()
ik hoop dat oranje voor selene kiest, gwoon lekker om lieke over de zeik te zienquote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Lieke en oranje klikt niet echt volgens mij.
Fête Orange afgelast voor vanachtquote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Je noemt me ook al 'kissie'quote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry Kissie, maar ik ben EEEEVEEEN aan het kwijlen![]()
![]()
Mooi, kan hij over naar Amandaquote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Ik gun het Zeur niet maar het klinkt wel aantrekkelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik hoop dat oranje voor selene kiest, gwoon lekker om lieke over de zeik te zien
van mij mag ze HELEMAAL LOS ,quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef Varen het volgende:
Amanda is lekker los zonder Brian
Jij bent mijn 1-na-grootste Fok!-vriendin dus ik mag datquote:
Als Brian deze praatjes al hoort flipt hij al.Brian is altijd weg als de vrouwen komen,maar Amanda gaat gewoon het badje in met de mannen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef Varen het volgende:
precies, zeur kan mij ook niet schelen maar de gevolgen lijken me wel héél leukquote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gun het Zeur niet maar het klinkt wel aantrekkelijk.
Is niet zo verwonderlijk, die vuile rat is haar dag en nacht aan het onderdrukken en intimideren als hij 'thuis' is.quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef Varen het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 01:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda laat de jacuzzi even luchten, schijnt nogal te stinken......take a dip boys.
Ik ken het, galm, galm, galm.quote:Op zondag 23 december 2007 00:59 schreef Py het volgende:
Ik zit al een half uur te balen van dat door elkaar heen gepraat.
Had ik van 2 streams het geluid aan staan
Brian wordt al para als Money een druppel alcohol op heeft. Dus het wordt echt een knalfeest dalijk!!quote:Op zondag 23 december 2007 01:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Brian deze praatjes al hoort flipt hij al.Brian is altijd weg als de vrouwen komen,maar Amanda gaat gewoon het badje in met de mannen.
brian komt rond 4:30 thuis en dan ligt snollie al lang in een roesquote:Op zondag 23 december 2007 01:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Brian wordt al para als Money een druppel alcohol op heeft. Dus het wordt echt een knalfeest dalijk!!![]()
Ze zijn pas om half 5 terug zei Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 01:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Brian wordt al para als Money een druppel alcohol op heeft. Dus het wordt echt een knalfeest dalijk!!![]()
Nee, we hebben een primeur.quote:Op zondag 23 december 2007 01:02 schreef mazaru het volgende:
Mikey is nog niet in de yacuzzi geweest toch?
dat maakt het hokje wel uit he...niet zij!quote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Ze rijden straks vlak langs de villa! Het is te hopen dat ze toch naar Hengelo gaan en niet meer terugkomen vanwege het KNMI weer-alarm ivm ijzel in het noorden en het oosten van het landquote:Op zondag 23 december 2007 01:00 schreef mazaru het volgende:
Nog meer nieuws van Vol!
Tien minuten geleden zijn Huub en Brian met hun danseressen vertrokken richting Hengelo. Het was volle bak in Leidshendam en naar het optreden ging het gezelschap er meteen weer vandoor, geen meet and Greet. Luc heeft ook opgetreden en vertelde het publiek dat hij moest invallen omdat Jaap ziek is. Jaap ziek….. nee Jaap mocht niet mee om een duistere reden. De mannen moesten eens weten wat er nu in de villa zit. Zouden Brian en Huub dan nog wel zo’n zin in het optreden hebben?
O sjips, ben al vanaf half 6 op vandaag. Dat wordt voor mij geen live experience.quote:Op zondag 23 december 2007 01:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 00:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij bent mijn 1-na-grootste Fok!-vriendin dus ik mag dat![]()
(Maar ik ruil jou en Disana zo in voor 'oranje-hunkie' hoor)
Ja tuurlijk...het hokje "Gij ga en zult neuken Lieke"!quote:Op zondag 23 december 2007 01:04 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
dat maakt het hokje wel uit he...niet zij!
Ik krijg ook het idee dat die Del leuker vindquote:Op zondag 23 december 2007 01:04 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
nou lieke, daar gaat je "spontane" sex partij met en vreemde...quote:Op zondag 23 december 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio tegen de boys : "Jullie moeten loten, alle drie voor Lieke. Maar ze heeft 3 gaatjes, daarvoor moet je loten"
Lijkt een beetje op Roy Makaay die spits van Feyenooidt!quote:Op zondag 23 december 2007 01:05 schreef PeterNB het volgende:
Hij zal best aardig zijn, maar ik vind het net E.T.
[ afbeelding ]
Samen met oranje-hunkiequote:Op zondag 23 december 2007 01:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
brian komt rond 4:30 thuis en dan ligt snollie al lang in een roes
I know dear maar ik wacht even af hoe principieel Lieke is. Ze laat zich namelijk niet manipuleren door het hokje.....zegt ze.quote:Op zondag 23 december 2007 01:04 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Phone home.. phone home..quote:Op zondag 23 december 2007 01:05 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2007 01:05 schreef Liess het volgende:
Amanda dronken en mannen in de kooi?
*koopt streams*
quote:Op zondag 23 december 2007 00:59 schreef Py het volgende:
Ik zit al een half uur te balen van dat door elkaar heen gepraat.
Had ik van 2 streams het geluid aan staan
Brian blowed toch nietquote:Op zondag 23 december 2007 01:06 schreef Lady-night het volgende:
chippytje - zondag 23 december 2007 @ 01:03 Reageer met quote Huub zat in een geblindeerde auto. De meiden vonden huub heel anders als op tv (veel leuker). Brain stonk naar de wiet. Er stonden niet veel fans en wat er stond vroeg waar die dikke was!
Oh, dan is het goed !!!quote:Op zondag 23 december 2007 01:06 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Roy Makaay die spits van Feyenooidt!
Ik geniet van je posts, thanks.quote:Op zondag 23 december 2007 01:06 schreef Lady-night het volgende:
chippytje - zondag 23 december 2007 @ 01:03 Reageer met quote Huub zat in een geblindeerde auto. De meiden vonden huub heel anders als op tv (veel leuker). Brain stonk naar de wiet. Er stonden niet veel fans en wat er stond vroeg waar die dikke was!
ja ff snel gesjoptquote:Op zondag 23 december 2007 01:09 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Heb je die foteau met Photoshop ge-edit of wat?
en amanda ertussen. vet heftige trioquote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef rooie3 het volgende:
Kom op heren naar beneden.Amanda effe doorzuipen en dan je teaserdansje.Lieke met die oranjejas wippen en we hebben om half 5 geen villa meer over.Brian en Huub samen flippen.
quote:Op zondag 23 december 2007 01:05 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Domperquote:Op zondag 23 december 2007 01:10 schreef Liess het volgende:
waarom staat selene in der 'badpak'?
Wat ben jij gemeen, Lieke mag het ook met oranje.quote:Op zondag 23 december 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Droomscenario voor vannacht :
- 1 - Lieke vraagt Japio de MB voor 'n avondje met het oranje vestje
- 2 - Japio werkt mee en gaat 'vrijwillig' beneden naast Huub slapen
- 3 - Huub komt half lam thuis met een groupie voor de nacht, ligt Japio daar te ronken
Als je dat maar weetquote:Op zondag 23 december 2007 01:12 schreef 64-Bitch het volgende:
Zwerver Mike danst beter dan E.T.!
nog even geduld!quote:Op zondag 23 december 2007 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Domperwaarom niet zonder badpak.
I don't give a fuck zolang Brian maar para wordt.quote:Op zondag 23 december 2007 01:15 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hoeveel glazen deuren zijn er nog over in het huis, voor straks?
Some say loveeeeeeeeeeeeeeeeee it is a Riverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!quote:Op zondag 23 december 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Triest geval aan het worden .......
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zondag 23 december 2007 01:05 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik juich mee maar gaquote:Op zondag 23 december 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
I don't give a fuck zolang Brian maar para wordt.
Ze heeft per ongeluk het verkeerde script gestart .......quote:Op zondag 23 december 2007 01:19 schreef 64-Bitch het volgende:
Er zit echt geen logica in dat ons aller Selene nu alleen in de Jacuzzi zit.
Trustenquote:
Paar bladzijdes overgeslaan idd.quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze heeft per ongeluk het verkeerde script gestart .......
Nou ja, je doet net alsof ze direct penetrale sex hebben!!quote:Op zondag 23 december 2007 01:23 schreef riri het volgende:
ook zo iets raars...dat je zomaar met iedereen in zo'n jacuzzi gaat zitten...vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |