ooowkeeee!quote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Quintin, de DJ van pronstars, die ook was gehuurd door DOB. Lieke viel toen al op hem .......
[ afbeelding ]
ja dat gaat nog wel effe duren voordan onze quinten hem erin mag hangen bij Lieke,quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vervolgens begint ze gelijk zo'n saai praatje
Beetje Mitch-type ....quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
Oranje jasje is een mooierd, maar niet mijn type..
Tuurlijk... zeg het eens in zijn gezichtquote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nigger is neger in het Engels... vertel me je probleem ikke nie begrijp.
Nou nou......quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hou lekker zelf op met je smerige vooroordelen!
quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef Carlaa het volgende:
jeetje.. die ene is meer neus dan hoofd
hé jongen kom op kappen nou..........quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
wat drinkt ze?quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef Varen het volgende:
Amanda vraagt of de mannen mee in de jacuzzie gaan
mis ik weer van alles!quote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
De keuze is gemaakt.
Lieke zegt: "Ik neem Quinten wel mee"
[ afbeelding ]
Doe mij die eerste maar.. de rest mogen jullie houden.quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is deze wat voor lieke
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
of die
[ afbeelding ]
of misschien valt ze toch meer op donkere mannen met lange oorbellen
"jodenhoer" was quote van je held Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou nou......
Jodenhoer en nigger vind ik ook niet echt getuigen van hmmmm genuanceerd posten.
Al maandenquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé jongens kom op kappen nou..........
neger, nigger, zwarte man, of weet ik veel wat
laten we het houden op ''die donkere jongen'' dan is niemand op zijn teentjes getrapt,
tis al zo'n baalavond...........
ik blijf erbij dat amanda als jongetje is geboren. kijk hoeveel amanda op BBKelly lijkt!!quote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Los van de verrotte karakters vind ik Selene een lekker ding om te zien en Amanda TOTAAL niet.
onder t motto, lees eens watquote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Doe mij die eerste maar.. de rest mogen jullie houden.
Hij heeft wel een lekker lijf, maar zo'n babyface.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |