ging meer over dat andere woord wat je gebruikte maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt?quote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hij is een enorme Homeau (mijn oordeel) en had het gelijk over Dennix....dus dat!
Goed, ik oordeel pas over hem als hij gemixed heeft.quote:Op zondag 23 december 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De DJ is van die pronstars-bende. Hij komt volgende week ook op het feest.
Vergeet zijn linkerteen niet!quote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
Die met die oranje jas is een kwart Indisch.
Om precies te zijn zijn linkerarm en rechtervoet
quote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef Scandalous het volgende:
Nou, dat er maar geneukt mag worden![]()
nigger is neger in het Engels... vertel me je probleem ikke nie begrijp.quote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ging meer over dat andere woord wat je gebruikte maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt?
en snel graagquote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef Scandalous het volgende:
Los van de verrotte karakters vind ik Selene een lekker ding om te zien en Amanda TOTAAL niet.quote:
En bruut een beetjequote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef Scandalous het volgende:
Vervolgens begint ze gelijk zo'n saai praatjequote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
De keuze is gemaakt.
Lieke zegt: "Ik neem Quinten wel mee"
[ afbeelding ]
nou ik hoop dat huubje geen ruzie gaat zoeken met quintenquote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
De keuze is gemaakt.
[ afbeelding ]
hou op hoor......quote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nigger is neger in het Engels... vertel me je probleem ikke nie begrijp.
die zou ik ook zo mee nemenquote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
De keuze is gemaakt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |