quote:Op zondag 23 december 2007 01:28 schreef Guuskeee het volgende:
ik vraag me af of kerstbal-in-oor op zondag schoteltje-in-lip is...
mag ook wel na drie jaar lapdances gevenquote:Op zondag 23 december 2007 01:28 schreef Liess het volgende:
Amanda heeft m wel snel door
Het is gewoon een kutwijf, wat voor sterrenbeeld ook.quote:Op zondag 23 december 2007 01:29 schreef 64-Bitch het volgende:
Zo Selene disst die gozert bij haar in de Jacuzzi!!
Kneus: moet ik je masseren?
Sel: nee het zit te diep heeft geen zin
Kneus: ik ben een kreeft
Sel: ik heb altijd al kreeften gehad in mijn relaties ik ga nu een andere kant (sterrenbeeld) proberen
Moehahahahhahaa!!
Ik denk dat ze een goede boogschutter moet tegen komen!quote:Op zondag 23 december 2007 01:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutwijf, wat voor sterrenbeeld ook.
DJ met witte shirt die voorheen een stoer oranje jack aan had.quote:Op zondag 23 december 2007 01:32 schreef lorence1 het volgende:
en wie is nou Quinten?
ok thanx.... heb de hele aaf alleen met koptelefoon meegeluisterd vandaarquote:Op zondag 23 december 2007 01:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
DJ met witte shirt die voorheen een stoer oranje jack aan had.
Ja dat kun je wel zeggen. Zou in zijn plaats me hebben opgegeven voor make me beautifulquote:Op zondag 23 december 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die lange kan wel dansen ......
[ afbeelding ]
Als het bij de meiden mis gaat,zullen ze Huub en Brian wel in een hotel zetten onder het mom het was glad.quote:Op zondag 23 december 2007 01:33 schreef lorence1 het volgende:
en hoe laat zullen huub en brian ongeveer weer terug zijn?
ik denk als je huub zou zeggen dat lieke de hele avond met een gozer heeft gedanstquote:Op zondag 23 december 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel zeggen. Zou in zijn plaats me hebben opgegeven voor make me beautiful
Cosmetische tandarts kan wonderen bij hem verrichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |