Bij DOB was hij DJ, de dag dat Lieke en Brian in de limo naar DOB gingen voor de grote verwendag.quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ooowkeeee!
dat wist ik niet!
wat deed ie voor DOB dan?
En bij welke gelegeheid hebben ze elkaar ontmoet?
Op die DOB modellendag?
Agree!! Oke we noemen hem voortaan "die jongen die donker getint is dan de andere jongens = DJDDGIDDAJ"quote:Op zondag 23 december 2007 00:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé jongen kom op kappen nou..........
neger, nigger, zwarte man, of weet ik veel wat
laten we het houden op ''die donkere jongen'' dan is niemand op zijn teentjes getrapt,
tis al zo'n baalavond...........
goed gecapt!quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is deze wat voor lieke
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
of die
[ afbeelding ]
of misschien valt ze toch meer op donkere mannen met lange oorbellen
quote:Op zondag 23 december 2007 00:32 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Agree!! Oke we noemen hem voortaan "die jongen die donker getint is dan de andere jongens = DJDDGIDDAJ"
![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 00:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat amanda als jongetje is geboren. kijk hoeveel amanda op BBKelly lijkt!!
[ afbeelding ]
o..ik dacht dat het een beautydag wasquote:Op zondag 23 december 2007 00:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij DOB was hij DJ, de dag dat Lieke en Brian in de limo naar DOB gingen voor de grote verwendag.
nou Lieke voelt zich al helemaal het ''hennetje''quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
girltalk
Huub ging toch vannacht ik haar bed liggen ?quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef 64-Bitch het volgende:
Nee... helaas !! Selene wordt deze nacht niet ONTMAAGD!
ja hoor die jongen met die oranje jas wijkt vanavond niet meer van Lieke's zijde,quote:Op zondag 23 december 2007 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan we ook nog een oranje feestje krijgen na het legendarische witte feest.![]()
Logisch, geen vrijwilliger te vinden ...... Je ziet toch aan haar dat ze weerhaakjes heeft ingebouwd !quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef 64-Bitch het volgende:
Nee... helaas !! Selene wordt deze nacht niet ONTMAAGD!
Iets over Quinton, dat ze hem leuk vond geloof ik.quote:Op zondag 23 december 2007 00:35 schreef Varen het volgende:
Wat zei Lieke tegen Amanda in het kantoor voor iets prive's
godsammequote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat er een knalfeest zou komen? Gaan ze zitten kaarten!
Den avond is nog jong fris en fruitig!quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef mazaru het volgende:
De 'knallert' is de hut uit, maar wie weet?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |