quote:Op zondag 23 december 2007 00:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gvd ja! die gast is bijna net zo breed als nadia!
Huub zal dalijk wel weer borstkloppend binnen komen rennen dat ie weer met een meisje van 14 heeft gezoend!quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop écht dat Lieke eens met een andere jongen gaat vozen, is het niet met oranje ventje dan met iemand anders. Ik wil Huub eens helemaal zien flippen...
inclusief verwijfd accent... Dennix eat your heart out achter de streams!quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
no offence tegenover niemand, maar die met die voetbal in zn oor praat als skrabbedoelie
Je gaat je gang maarquote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik weer
Ik hoef jullie mijn mening over die HUNK in die oranje jas
zeker niet te zeggen ?![]()
de nacht!quote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is iig zo lelijk als de nacht
Nee schat, dat mag duidelijk zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik weer
Wat heeft ie nou voor een gek draadje over zn hoofd lopen?quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
no offence tegenover niemand, maar die met die voetbal in zn oor praat als skrabbedoelie (en 100% zeker heumeu)
Typetje wicawdo met een tintje?quote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is iig zo lelijk als de nacht
KKKKKKKKKKKKwwwwwwwwiiiijjjjjllllllllllllllllll met de hoofdletter Kquote:
Ohhhh, je zou dat een paar uur bovenop je hebbenquote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee schat, dat mag duidelijk zijn.
Dag popkequote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik weer
Ze zal er eens niet opzichtig bij zijnquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Lady-night het volgende:
chippytje - zondag 23 december 2007 @ 00:48 Reageer met quote Huub en Brain zijn in Leidschendam. Ze kwamen apart in twee verschillende auto’s aan. Ook de moeder van Brain is aanwezig. Nadat zij lang uit op straat had gelegen ging ze via de achteringang met Brain en huub naar binnen.
Ik zou niet raar opkijken als dat gewoon waar blijkt te zijnquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Lady-night het volgende:
chippytje - zondag 23 december 2007 @ 00:48 Reageer met quote Huub en Brain zijn in Leidschendam. Ze kwamen apart in twee verschillende auto’s aan. Ook de moeder van Brain is aanwezig. Nadat zij lang uit op straat had gelegen ging ze via de achteringang met Brain en huub naar binnen.
bacadi sevenupquote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef 64-Bitch het volgende:
Volgens mij is Amanda al aardig tipsie! Ze wilt nu al de Jacuzzi induiken en loopt niet meer recht op het lijntje.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
KKKKKKKKKKKKwwwwwwwwiiiijjjjjllllllllllllllllll met de hoofdletter K
[..]
Ohhhh, je zou dat een paar uur bovenop je hebben![]()
Lelijke heaumeau met een snuifdoos aan zijn oorquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Typetje wicawdo met een tintje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |