Bij DOB was hij DJ, de dag dat Lieke en Brian in de limo naar DOB gingen voor de grote verwendag.quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ooowkeeee!
dat wist ik niet!
wat deed ie voor DOB dan?
En bij welke gelegeheid hebben ze elkaar ontmoet?
Op die DOB modellendag?
Agree!! Oke we noemen hem voortaan "die jongen die donker getint is dan de andere jongens = DJDDGIDDAJ"quote:Op zondag 23 december 2007 00:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé jongen kom op kappen nou..........
neger, nigger, zwarte man, of weet ik veel wat
laten we het houden op ''die donkere jongen'' dan is niemand op zijn teentjes getrapt,
tis al zo'n baalavond...........
goed gecapt!quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is deze wat voor lieke
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
of die
[ afbeelding ]
of misschien valt ze toch meer op donkere mannen met lange oorbellen
quote:Op zondag 23 december 2007 00:32 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Agree!! Oke we noemen hem voortaan "die jongen die donker getint is dan de andere jongens = DJDDGIDDAJ"
![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 00:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat amanda als jongetje is geboren. kijk hoeveel amanda op BBKelly lijkt!!
[ afbeelding ]
o..ik dacht dat het een beautydag wasquote:Op zondag 23 december 2007 00:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij DOB was hij DJ, de dag dat Lieke en Brian in de limo naar DOB gingen voor de grote verwendag.
nou Lieke voelt zich al helemaal het ''hennetje''quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
girltalk
Huub ging toch vannacht ik haar bed liggen ?quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef 64-Bitch het volgende:
Nee... helaas !! Selene wordt deze nacht niet ONTMAAGD!
ja hoor die jongen met die oranje jas wijkt vanavond niet meer van Lieke's zijde,quote:Op zondag 23 december 2007 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan we ook nog een oranje feestje krijgen na het legendarische witte feest.![]()
Logisch, geen vrijwilliger te vinden ...... Je ziet toch aan haar dat ze weerhaakjes heeft ingebouwd !quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef 64-Bitch het volgende:
Nee... helaas !! Selene wordt deze nacht niet ONTMAAGD!
Iets over Quinton, dat ze hem leuk vond geloof ik.quote:Op zondag 23 december 2007 00:35 schreef Varen het volgende:
Wat zei Lieke tegen Amanda in het kantoor voor iets prive's
godsammequote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat er een knalfeest zou komen? Gaan ze zitten kaarten!
Den avond is nog jong fris en fruitig!quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef mazaru het volgende:
De 'knallert' is de hut uit, maar wie weet?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef mazaru het volgende:
Ja maar, ja maar, Liek is toch zo principieel, ze moet toch gevoel voor iemand voordat ze met hem het nest in duikt?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja hoor die jongen met die oranje jas wijkt vanavond niet meer van Lieke's zijde,
(staat in het script)
het laatste waar Lieke nu aan denkt is Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 00:37 schreef Guuskeee het volgende:
is lieke al beginnen te zeiken over hub tegen de gasten? kan toch niet lang meer duren
quote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nigger is neger in het Engels... vertel me je probleem ikke nie begrijp.
Dat oranje bontvessie beschermt zijn heetheidquote:Op zondag 23 december 2007 00:38 schreef Kinga het volgende:
Damn, die oranje jas is wel oerlelijk... tis dat die jongen erin mooi is...
het was niet mijn intentie daar iets kwetsend in te verwerken.quote:Op zondag 23 december 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij begrijpt het inderdaad niet helemaal.
Nigger is engels voor "nikker" wat een kwetsende versie is van neger.
Negro is engels voor neger.
het enig waar ze aan denkt is WRAAAK (tegen huub)quote:Op zondag 23 december 2007 00:39 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
het laatste waar Lieke nu aan denkt is Huub.
Tuurlijk niet, want hier zijn we lief voor elkaarquote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
het was niet mijn intentie daar iets kwetsend in te verwerken.
Yep, om Huub te fokken.quote:Op zondag 23 december 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:
Zien we hiier onze nieuwe miljonair???
[ afbeelding ]
Ik zeg tegen mijn "donker getinte vrinden" ook altijd "He nigger hoe gaat ie"....nooit problemen mee gehad!quote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want hier zijn we lief voor elkaar
Ik denk dat die jongen best wel een dikke vette kans zou maken om er in te komen, als die het zou willenquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het enig waar ze aan denkt is WRAAAK (tegen huub)
Stikt van de Kreeftenquote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda op volle toeren. Meteen de hele tafel rond : "Wat is je sterrenbeeld ?"
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn ze allemaal Kreeft, snel uitgepraat.quote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda op volle toeren. Meteen de hele tafel rond : "Wat is je sterrenbeeld ?"
[ afbeelding ]
Kumbaya my lordquote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want hier zijn we lief voor elkaar
negerquote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef Kinga het volgende:
Hoe heten ze alle 4 nou?
Quniten plus aanhang.quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef Kinga het volgende:
Hoe heten ze alle 4 nou?
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gvd ja! die gast is bijna net zo breed als nadia!
Huub zal dalijk wel weer borstkloppend binnen komen rennen dat ie weer met een meisje van 14 heeft gezoend!quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop écht dat Lieke eens met een andere jongen gaat vozen, is het niet met oranje ventje dan met iemand anders. Ik wil Huub eens helemaal zien flippen...
inclusief verwijfd accent... Dennix eat your heart out achter de streams!quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
no offence tegenover niemand, maar die met die voetbal in zn oor praat als skrabbedoelie
Je gaat je gang maarquote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik weer
Ik hoef jullie mijn mening over die HUNK in die oranje jas
zeker niet te zeggen ?![]()
de nacht!quote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is iig zo lelijk als de nacht
Nee schat, dat mag duidelijk zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik weer
Wat heeft ie nou voor een gek draadje over zn hoofd lopen?quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
no offence tegenover niemand, maar die met die voetbal in zn oor praat als skrabbedoelie (en 100% zeker heumeu)
Typetje wicawdo met een tintje?quote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is iig zo lelijk als de nacht
KKKKKKKKKKKKwwwwwwwwiiiijjjjjllllllllllllllllll met de hoofdletter Kquote:
Ohhhh, je zou dat een paar uur bovenop je hebbenquote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee schat, dat mag duidelijk zijn.
Dag popkequote:Op zondag 23 december 2007 00:51 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik weer
Ze zal er eens niet opzichtig bij zijnquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Lady-night het volgende:
chippytje - zondag 23 december 2007 @ 00:48 Reageer met quote Huub en Brain zijn in Leidschendam. Ze kwamen apart in twee verschillende auto’s aan. Ook de moeder van Brain is aanwezig. Nadat zij lang uit op straat had gelegen ging ze via de achteringang met Brain en huub naar binnen.
Ik zou niet raar opkijken als dat gewoon waar blijkt te zijnquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Lady-night het volgende:
chippytje - zondag 23 december 2007 @ 00:48 Reageer met quote Huub en Brain zijn in Leidschendam. Ze kwamen apart in twee verschillende auto’s aan. Ook de moeder van Brain is aanwezig. Nadat zij lang uit op straat had gelegen ging ze via de achteringang met Brain en huub naar binnen.
bacadi sevenupquote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef 64-Bitch het volgende:
Volgens mij is Amanda al aardig tipsie! Ze wilt nu al de Jacuzzi induiken en loopt niet meer recht op het lijntje.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
KKKKKKKKKKKKwwwwwwwwiiiijjjjjllllllllllllllllll met de hoofdletter K
[..]
Ohhhh, je zou dat een paar uur bovenop je hebben![]()
Lelijke heaumeau met een snuifdoos aan zijn oorquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Typetje wicawdo met een tintje?
ik vind lelijk een compliment voor die ... eehm ... voor hem iigquote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef Py het volgende:
[..]
Lelijke heaumeau met een snuifdoos aan zijn oor
[ afbeelding ]
Mag hoorquote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry Kissie, maar ik ben EEEEVEEEN aan het kwijlen![]()
![]()
ik hoop dat oranje voor selene kiest, gwoon lekker om lieke over de zeik te zienquote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Lieke en oranje klikt niet echt volgens mij.
Fête Orange afgelast voor vanachtquote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Lieke en oranje klikt niet echt volgens mij.
Je noemt me ook al 'kissie'quote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry Kissie, maar ik ben EEEEVEEEN aan het kwijlen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |