ik vind lelijk een compliment voor die ... eehm ... voor hem iigquote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef Py het volgende:
[..]
Lelijke heaumeau met een snuifdoos aan zijn oor
[ afbeelding ]
Mag hoorquote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry Kissie, maar ik ben EEEEVEEEN aan het kwijlen![]()
![]()
ik hoop dat oranje voor selene kiest, gwoon lekker om lieke over de zeik te zienquote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Lieke en oranje klikt niet echt volgens mij.
Fête Orange afgelast voor vanachtquote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Je noemt me ook al 'kissie'quote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry Kissie, maar ik ben EEEEVEEEN aan het kwijlen![]()
![]()
Mooi, kan hij over naar Amandaquote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Ik gun het Zeur niet maar het klinkt wel aantrekkelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik hoop dat oranje voor selene kiest, gwoon lekker om lieke over de zeik te zien
van mij mag ze HELEMAAL LOS ,quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef Varen het volgende:
Amanda is lekker los zonder Brian
Jij bent mijn 1-na-grootste Fok!-vriendin dus ik mag datquote:
Als Brian deze praatjes al hoort flipt hij al.Brian is altijd weg als de vrouwen komen,maar Amanda gaat gewoon het badje in met de mannen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef Varen het volgende:
precies, zeur kan mij ook niet schelen maar de gevolgen lijken me wel héél leukquote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gun het Zeur niet maar het klinkt wel aantrekkelijk.
Is niet zo verwonderlijk, die vuile rat is haar dag en nacht aan het onderdrukken en intimideren als hij 'thuis' is.quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef Varen het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 01:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda laat de jacuzzi even luchten, schijnt nogal te stinken......take a dip boys.
Ik ken het, galm, galm, galm.quote:Op zondag 23 december 2007 00:59 schreef Py het volgende:
Ik zit al een half uur te balen van dat door elkaar heen gepraat.
Had ik van 2 streams het geluid aan staan
Brian wordt al para als Money een druppel alcohol op heeft. Dus het wordt echt een knalfeest dalijk!!quote:Op zondag 23 december 2007 01:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Brian deze praatjes al hoort flipt hij al.Brian is altijd weg als de vrouwen komen,maar Amanda gaat gewoon het badje in met de mannen.
brian komt rond 4:30 thuis en dan ligt snollie al lang in een roesquote:Op zondag 23 december 2007 01:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Brian wordt al para als Money een druppel alcohol op heeft. Dus het wordt echt een knalfeest dalijk!!![]()
Ze zijn pas om half 5 terug zei Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 01:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Brian wordt al para als Money een druppel alcohol op heeft. Dus het wordt echt een knalfeest dalijk!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |