Nee, we hebben een primeur.quote:Op zondag 23 december 2007 01:02 schreef mazaru het volgende:
Mikey is nog niet in de yacuzzi geweest toch?
dat maakt het hokje wel uit he...niet zij!quote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Lieke en oranje klikt niet echt volgens mij.
Ze rijden straks vlak langs de villa! Het is te hopen dat ze toch naar Hengelo gaan en niet meer terugkomen vanwege het KNMI weer-alarm ivm ijzel in het noorden en het oosten van het landquote:Op zondag 23 december 2007 01:00 schreef mazaru het volgende:
Nog meer nieuws van Vol!
Tien minuten geleden zijn Huub en Brian met hun danseressen vertrokken richting Hengelo. Het was volle bak in Leidshendam en naar het optreden ging het gezelschap er meteen weer vandoor, geen meet and Greet. Luc heeft ook opgetreden en vertelde het publiek dat hij moest invallen omdat Jaap ziek is. Jaap ziek….. nee Jaap mocht niet mee om een duistere reden. De mannen moesten eens weten wat er nu in de villa zit. Zouden Brian en Huub dan nog wel zo’n zin in het optreden hebben?
O sjips, ben al vanaf half 6 op vandaag. Dat wordt voor mij geen live experience.quote:Op zondag 23 december 2007 01:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Brian wordt al para als Money een druppel alcohol op heeft. Dus het wordt echt een knalfeest dalijk!!![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 00:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij bent mijn 1-na-grootste Fok!-vriendin dus ik mag dat![]()
(Maar ik ruil jou en Disana zo in voor 'oranje-hunkie' hoor)
Ja tuurlijk...het hokje "Gij ga en zult neuken Lieke"!quote:Op zondag 23 december 2007 01:04 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
dat maakt het hokje wel uit he...niet zij!
Ik krijg ook het idee dat die Del leuker vindquote:Op zondag 23 december 2007 01:04 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
nou lieke, daar gaat je "spontane" sex partij met en vreemde...quote:Op zondag 23 december 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio tegen de boys : "Jullie moeten loten, alle drie voor Lieke. Maar ze heeft 3 gaatjes, daarvoor moet je loten"
Lijkt een beetje op Roy Makaay die spits van Feyenooidt!quote:Op zondag 23 december 2007 01:05 schreef PeterNB het volgende:
Hij zal best aardig zijn, maar ik vind het net E.T.
[ afbeelding ]
Samen met oranje-hunkiequote:Op zondag 23 december 2007 01:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
brian komt rond 4:30 thuis en dan ligt snollie al lang in een roes
I know dear maar ik wacht even af hoe principieel Lieke is. Ze laat zich namelijk niet manipuleren door het hokje.....zegt ze.quote:Op zondag 23 december 2007 01:04 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Phone home.. phone home..quote:Op zondag 23 december 2007 01:05 schreef PeterNB het volgende:
Hij zal best aardig zijn, maar ik vind het net E.T.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2007 01:05 schreef Liess het volgende:
Amanda dronken en mannen in de kooi?
*koopt streams*
quote:Op zondag 23 december 2007 00:59 schreef Py het volgende:
Ik zit al een half uur te balen van dat door elkaar heen gepraat.
Had ik van 2 streams het geluid aan staan
Brian blowed toch nietquote:Op zondag 23 december 2007 01:06 schreef Lady-night het volgende:
chippytje - zondag 23 december 2007 @ 01:03 Reageer met quote Huub zat in een geblindeerde auto. De meiden vonden huub heel anders als op tv (veel leuker). Brain stonk naar de wiet. Er stonden niet veel fans en wat er stond vroeg waar die dikke was!
Oh, dan is het goed !!!quote:Op zondag 23 december 2007 01:06 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Roy Makaay die spits van Feyenooidt!
Ik geniet van je posts, thanks.quote:Op zondag 23 december 2007 01:06 schreef Lady-night het volgende:
chippytje - zondag 23 december 2007 @ 01:03 Reageer met quote Huub zat in een geblindeerde auto. De meiden vonden huub heel anders als op tv (veel leuker). Brain stonk naar de wiet. Er stonden niet veel fans en wat er stond vroeg waar die dikke was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |