Users hè!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef remlof het volgende:
Goeie vraag!
Doe es niehiet?!quote:
Oh, kut.quote:
Nou oké, Cees is inderdaad een paardenlul.quote:
Mijn opa klaagde daar al over.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef MUUS het volgende:
Aan zo'n beetje alle ONZ users.
Reden: Ze verneuken heel ONZ. Humor hebben ze niet, ze janken als er een slotje op die teringtopics van ze komt, ze vinden bagger leuk, ze verneuken de lol van anderen, ze hebben allemaal het IQ van een pelpinda, ze zijn te lui om hele zinnen te tikken en ze lopen als schapen achter elkaar aan.
Zo.
Dan sta ik er niet alleen voor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou oké, Cees is inderdaad een paardenlul.
Ik ben ook oud. Laat me.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Mijn opa klaagde daar al over.
Mwjah,mwjah, ik mis toch nog wat pít.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef MUUS het volgende:
Reden: Ze verneuken heel ONZ. Humor hebben ze niet, ze janken als er een slotje op die teringtopics van ze komt, ze vinden bagger leuk, ze verneuken de lol van anderen, ze hebben allemaal het IQ van een pelpinda, ze zijn te lui om hele zinnen te tikken en ze lopen als schapen achter elkaar aan.
Zo.
eens allemaal afschieten...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef MUUS het volgende:
Zo.
Kees kan ze anders wel krijgen waar je nu bent.quote:
MUUS, is dit er zo een?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:30 schreef ikJur het volgende:
IK HEB EEN HEKEL AAN BUSH OMDAT HIJ ALTIJD SLCHTUH DINGE DOET ENZO EN ZELF VLIEFTTUIGEN IN DE WTC'S GEVLOGEN EN EN HIJ DOET ALTIJD HEEL DOM ENZO
Van deze generatie ONZ-ers?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
MUUS, zijn er ook ONZ-gasten waar je geen hekel aan heb?
Precies!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef Snakey het volgende:
Ik heb aan niemand een grafhekel.![]()
Das niet goed voor je karma namelijk.![]()
retorische vraag....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van deze generatie ONZ-ers?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk jezelf knul?
Ow shit....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Precies!!!!!!!
Ik ook niet...
aan niemand!!!!!!!!!!!
zelfs niet aan die eh...nou ja die ene die zijn sok opvrat ....
en dat wil wat zeggen hoor
jah!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef Het_hupt het volgende:
aan niemand![]()
iedereen is lief op zijn/haar eigen manier
Xebro!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Precies!!!!!!!
Ik ook niet...
aan niemand!!!!!!!!!!!
zelfs niet aan die eh...nou ja die ene die zijn sok opvrat ....
en dat wil wat zeggen hoor
Ik ben niet op deze wereld door de Heer gezet om in het complexe/fragiele brein van het vrouwmenschelijk geslacht te lezen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van deze generatie ONZ-ers?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk jezelf knul?
...watquote:
ik zie nog die foto voor me van rotten,comquote:
ik heb een hekel aan yvonnequote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef Jekoos het volgende:
opbokken laatste waarschuwing © yvonne
3quote:
nou stuur maar wat piks op dan!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef MouzurX het volgende:
en aan zhe-devil omdat ze twijfelt aan mijn helende kunsten(niet wilt neuken)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef Snakey het volgende:
Ik heb aan niemand een grafhekel.![]()
Das niet goed voor je karma namelijk.![]()
doe niet zo aardig!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij het met mij eens bent moet er wel iets mis zijn met mij.
Boeiend.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik zie nog die foto voor me van rotten,com
ieuwwwwwwwww
wat een verwensingen hij kon uitten maar ach
misschien bedoelde hij het niet eens zo?
![]()
![]()
![]()
Kak, da's voor het wie-wil-je-neuken-topic.quote:
is het een lekker ding met een grote lul?quote:
ok ok je hebt wel een puntquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een grafpestpleuristyfus-hekel aan al die hersenloze aartslelijke puistenkoppen met d't pseudo grote bekken die als lemmingen achter aandachtsgeile no-upperlip, no brains, just tits wijven aanlopen.
Hijg, hijg, zie je me, ik vind jou leuk hoor, post eens in m'n fobo. Hijg hijg, nou, op jou zou ik het wel kunnen hoor.
Get a fucking life, puistenkuttekoppen.
Ga sjorren op je buurmeisje, die bestaat tenminste.
Wie van die wijven heeft geen bovenlip, von?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een grafpestpleuristyfus-hekel aan al die hersenloze aartslelijke puistenkoppen met d't pseudo grote bekken die als lemmingen achter aandachtsgeile no-upperlip, no brains, just tits wijven aanlopen.
Hijg, hijg, zie je me, ik vind jou leuk hoor, post eens in m'n fobo. Hijg hijg, nou, op jou zou ik het wel kunnen hoor.
OMGquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
Qube. Geen lip te zien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wie van die wijven heeft geen bovenlip, von?
Ah, daar is mijn 1%.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
no brains, just tits wijven
Jij weet ook niet wat je wil....draaikont.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben niet aardig, ik heb een takkehekel aan 99% van de kutusers hier.
Toch lucht het enigszins op, enigszins.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef MUUS het volgende:
Aan al die fuckers die altijd maar off-topic gaan.
Reden: ze verneuken hele topics door off-topic te gaan. GA EENS DOOD!.
quote:
Ga eens ergens smaak kopen, Sneek?quote:
Blijf es van dat bier afquote:
Is die just tits?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Weet je yv, ik zou zweren dat je het over skippy22 had
Ingepakt als een rolladequote:
Die heeft egwel brains, én tits!quote:
weet je yv, sommige mannen stalken alles wat 2 tieten en een kut heeft, kaal of niet.quote:
ik wil ook trouwenquote:
ik dacht dat jij niet te vangen wasquote:
Je bent nog mild vind ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef yvonne het volgende:
En aan vuile teringkneusjes die van papa en mama een avondje mogen internetten en die niet verder komen dan stupide kutbagger, en stoer tegen d'r matties op MSN lopen te kutten, kijk dan, kijk dan, ik durf kutwijf te zeggen, wannatouch me?
Nee creep, niks wanna touch you, zelfs als je geplet op de A2 zou uitgesmeerd liggen zou iemand je nog niet willen touchen.
Deze zin moet ik echt even een paar keer lezenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kunnen de mensen die geen zin hebben om weinig toe te voegen aan dit topic zich ergens anders gaan bevinden?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef yvonne het volgende:
En aan vuile teringkneusjes die van papa en mama een avondje mogen internetten en die niet verder komen dan stupide kutbagger, en stoer tegen d'r matties op MSN lopen te kutten, kijk dan, kijk dan, ik durf kutwijf te zeggen, wannatouch me?
Nee creep, niks wanna touch you, zelfs als je geplet op de A2 zou uitgesmeerd liggen zou iemand je nog niet willen touchen.
noem jij in het openbaar een vrouwelijke admin een wijf?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef MouzurX het volgende:
van die wijven die denken dat ze stoer zijn omdat ze administrator zijn( en die me nu keihard gaan afkraken/afzeiken etc
)
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:43 schreef Metalfrost het volgende:
Die ene leraar van de basisschool.
Ow, heb je hem weer. Kun jij niet van het internet aftiefen, kutkneusje?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef MouzurX het volgende:
van die wijven die denken dat ze stoer zijn omdat ze administrator zijn( en die me nu keihard gaan afkraken/afzeiken etc
)
Ben je neit van mij gewend zeker?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze zin moet ik echt even een paar keer lezen
Kids als jij die met dit soort achterlijkheden komen, Ha ha, ik zeg wat tegen een A, nu gaat we het krijgen hoor, zie eens hoe stoer ik ben?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef MouzurX het volgende:
)
nee dan zou jij niet meer geirriteerd rakenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, heb je hem weer. Kun jij niet van het internet aftiefen, kutkneusje?
Zal ik eens een ongelovelijk kuttopic openen in jouw subforum, waarin ik jou noem? ( op een negatieve manier uiteraard.)quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:51 schreef static het volgende:
Waarom ben ik nog niet genoemd?
Nou?Nou?Nou?
Weet je nog toen je mod was MUUS, ooooooooooooooooooooow wat ben je leuk, aardig, kijk mij eens goede topics maken, lik lik lik. Zeikerds.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:52 schreef MUUS het volgende:
Maar inlikkers zijn net zo erg..
Van die figuren die tot aan de elleboog bij iemand in de aars zitten. Bleeeeeeeeeuh..
Wie ben jij en heb ik al eens ruzie met je gehad?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:51 schreef static het volgende:
Waarom ben ik nog niet genoemd?
Nou?Nou?Nou?
Deja Vuquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie ben jij en heb ik al eens ruzie met je gehad?
Mja, dat maakt ook altijd zoveel indruk op me.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je nog toen je mod was MUUS, ooooooooooooooooooooow wat ben je leuk, aardig, kijk mij eens goede topics maken, lik lik lik. Zeikerds.
Nou ja, van dat leuk en aardig hadden ze wel gelijk in
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef Tmaatje het volgende:
al die kutoldbies die denken het allemaal beter te weten en denken dat ze goed zijn omdat ze oldbies zijn, en van die klotemodjes die niet weten wat ze willen.
Aan jou heb ik ook een pestpleuristakken hekel, ik ben even vergeten waarom, maar daar kom ik nog wel opquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef RemcoW85 het volgende:
tvp
Nou ja, kijk, dit is gewoon wáárquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef Tmaatje het volgende:
al die kutoldbies die denken het allemaal beter te weten, en van die klotemodjes die niet weten wat ze willen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook een pestpleuristakken hekel, ik ben even vergeten waarom, maar daar kom ik nog wel op
Ah, ja ik weet het al..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook een pestpleuristakken hekel, ik ben even vergeten waarom, maar daar kom ik nog wel op
Alle haat en nijd van het afgelopen jaar komt er uitquote:
Neehee, de liefde komt zo in een ander topic. Of nou ja, in ieder geval de lust.quote:
Niet lekken, dat is crew-only.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie ben jij en heb ik al eens ruzie met je gehad?
Hebbes:quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ah, ja ik weet het al..
Pff, jaar terug ofzo..
quote:Brechtje (Hangt de 14-jarige hoer uit, is er ook alleen via mams ingeloodst en voert verder niets uit.
Oh, ik heb echt, écht een hekel aan die puberale gastjes die een stijve krijgen van het feit dat ze 3 woorden in het buitenlands kunnen schelden. Get over it, je bent een humorloos watje in het Nederlands en maakt het alleen maar erger in het Turks.quote:
maar fok is te traag, gaat niks worden zoquote:
Geef internetvertalers de schuldquote:Op zondag 23 december 2007 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ik heb echt, écht een hekel aan die puberale gastjes die een stijve krijgen van het feit dat ze 3 woorden in het buitenlands kunnen schelden. Get over it, je bent een humorloos watje in het Nederlands en maakt het alleen maar erger in het Turks.
Ken je GI-Jane?quote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nog steeds zo'n rebels, maar oh zo braaf kind als het moet, yvonne?
Serieus?quote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Al vallen die ook in de categorie 'ga goddomme rukken op je buurmeisje en laat m'n fotoboek met rust'.
OMGquote:
Maakt niet uit, alles is goed.quote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef gelly het volgende:
In chronologische of alfabetische volgorde ?
neuh, is alweer goed.quote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef laffer het volgende:
[..]
maar fok is te traag, gaat niks worden zo
Ja hoor, en daarna vouwt ze je opquote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef RemcoW85 het volgende:
Zet je het bier koud, dan drink ik dat eerst anders durf ik niet
quote:Op zondag 23 december 2007 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ik heb echt, écht een hekel aan die puberale gastjes die een stijve krijgen van het feit dat ze 3 woorden in het buitenlands kunnen schelden. Get over it, je bent een humorloos watje in het Nederlands en maakt het alleen maar erger in het Turks.
gelukkig, ik wil een hoop herrie in dit topic nu!!quote:
Breuls?quote:Op zondag 23 december 2007 00:06 schreef gelly het volgende:
Admins
Das ook niet zo moeilijk met dat ondervoede lichaampje van mequote:Op zondag 23 december 2007 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, en daarna vouwt ze je op
Met gemak.
Ik heb er één gehad die (zonder een foto of ook maar iéts had gezien) wel met me wilde daten als het msn-gesprek interessant genoeg was, want hij had nog geen Turkse gehad en dat leek 'm wel leuke blikken opleveren.quote:
Bedtijd?quote:Op zondag 23 december 2007 00:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk?
Shit, die wist ik, maar je bent te snel.quote:Op zondag 23 december 2007 00:08 schreef gelly het volgende:
Clumsy_clown
Mata Hariquote:Op zondag 23 december 2007 00:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb er één gehad die (zonder een foto of ook maar iéts had gezien) wel met me wilde daten als het msn-gesprek interessant genoeg was, want hij had nog geen Turkse gehad en dat leek 'm wel leuke blikken opleveren.
Zijn woorden. Hij noemde me z'n 'Oosterse Parel'.
Ben je toevallig geschiedenisleraar met een voorliefde voor Nederlands-Indië? In dat geval: begrijpelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 00:08 schreef gelly het volgende:
Clumsy_clown
Oh sorry.quote:Op zondag 23 december 2007 00:09 schreef yvonne het volgende:
Je slaat er heel wat over bij de "B" Gellly
Het is al zondag, zozo.quote:
Sneak, snel afzwakken hè?!quote:Op zondag 23 december 2007 00:10 schreef MouzurX het volgende:
remlof.. soms dan wanneer hij weer een leuk topic op slot doet
Neh, je nick begint met een C, da's genoeg voor onze gel.quote:Op zondag 23 december 2007 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben je toevallig geschiedenisleraar met een voorliefde voor Nederlands-Indië? In dat geval: begrijpelijk.
quote:
Nee, maar ik heb wel een dikke piemel. Weet niet of je daar wat aan hebt ?quote:Op zondag 23 december 2007 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben je toevallig geschiedenisleraar met een voorliefde voor Nederlands-Indië? In dat geval: begrijpelijk.
Umpffquote:Op zondag 23 december 2007 00:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb er één gehad die (zonder een foto of ook maar iéts had gezien) wel met me wilde daten als het msn-gesprek interessant genoeg was, want hij had nog geen Turkse gehad en dat leek 'm wel leuke blikken opleveren.
Zijn woorden. Hij noemde me z'n 'Oosterse Parel'.
Mja. Och. Vooruit. Eén meer of minder kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 23 december 2007 00:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een dikke piemel. Weet niet of je daar wat aan hebt ?
Van Mods bedoelde je he? Geef maar toequote:Op zondag 23 december 2007 00:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, je nick begint met een C, da's genoeg voor onze gel..
Ik wacht rustig op de M..
Doet me denken, iedere kneus die érgens in een gesprek 'Misschien vraag ik je wel mee uit als je braaf bent' zegt, verdient een nekschot. Ná z'n castratie.quote:
Excuus voor fotoboek kijkje niettemin.quote:Op zondag 23 december 2007 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Och. Vooruit. Eén meer of minder kan ook geen kwaad.
Wat lul je?quote:Op zondag 23 december 2007 00:13 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Van Mods bedoelde je he? Geef maar toe.
je hebt 3 gaten en 2 handen, ruimte voor 5 piemels toch?quote:Op zondag 23 december 2007 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Och. Vooruit. Eén meer of minder kan ook geen kwaad.
WTF !?quote:Op zondag 23 december 2007 00:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Excuus voor fotoboek kijkje niettemin.
BaajGuardian?quote:
rot op met je on-topic gesodemieterquote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef RickoKun het volgende:
Remlof, door hem durf ik bijna nooit meer te posten in ONZHij sloot al mijn topiques
Doe je het weerquote:
Hekel, posten, hupquote:Op zondag 23 december 2007 00:15 schreef gelly het volgende:
Waar waren we ookalweer ? En wat doe ik in onzin ?
Altijd maar zeiken die modsquote:Op zondag 23 december 2007 00:15 schreef laffer het volgende:
[..]
rot op met je on-topic gesodemieter
quote:Op zondag 23 december 2007 00:15 schreef laffer het volgende:
[..]
rot op met je on-topic gesodemieter
Flikker nou es op naar je nest!quote:
Jaaa klopt je hebt hé-lé-máál gelijkquote:
Bijnaquote:
Ga anders meteen door naar de X.quote:
Umpff.quote:Op zondag 23 december 2007 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doet me denken, iedere kneus die érgens in een gesprek 'Misschien vraag ik je wel mee uit als je braaf bent' zegt, verdient een nekschot. Ná z'n castratie.
en kusje dan lieve rakkerquote:Op zondag 23 december 2007 00:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]het is ook nooit goed!!!!!!!1111111111
![]()
Dan doe ik het welquote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
IK GA HET NIET ZEGGEN YVONNE !!111ONE!!111
en daar ga jij nu iets aan doenquote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef static het volgende:
En toch is dit allemaal wat braafjes.
We moeten ze langzaam opvoeden stats.quote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef static het volgende:
En toch is dit allemaal wat braafjes.
Sad.quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eén en dezelfde dude. Tsja. Ik kan het me ook niet voorstellen, maar het gebeurt.
Ja jezus, je denkt toch niet dat ik zoveel moeite doorga voor een simpele piemel hè?quote:Op zondag 23 december 2007 00:18 schreef gelly het volgende:
[..]
'T is goed met je, je stuurt maar een foto via PM ofzo.
BOEDIEBOEquote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
IK GA HET NIET ZEGGEN YVONNE !!111ONE!!111
Eens, maar eerst hun zakie ontvellen graag...quote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, oh ja, oh ja, ooooooooh ja!!
Al die walgelijke, lurkende kutkneuzen die ongevraagd gore mails met foto's van hun stijve lul sturen moeten ook dood..
Alsnog, met terugwerkende kracht a.u.b.
Ow God, ik heb nog hele mappen volquote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef MUUS het volgende:
Al die walgelijke, lurkende kutkneuzen die ongevraagd gore mails met foto's van hun stijve lul sturen moeten ook dood..
Ik ga zo uit eten, tegen de tijd dat ik terugben liggen jullie allemaal al in je nest.quote:
Naam, nuquote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eén en dezelfde dude. Tsja. Ik kan het me ook niet voorstellen, maar het gebeurt.
Elixabete.. Of hoe ze ook mag hetenquote:Op zondag 23 december 2007 00:22 schreef gelly het volgende:
GOH WAT VLIEGT DE TIJD WE ZIJN ALWEER BIJ DE E !!!
ElizabethR![]()
Huldequote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, Yvon, ik heb Deox bang gemaakt.
De piemel is al een feest an sich, maar wat eraan vast zit is een ware traktatie !quote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja jezus, je denkt toch niet dat ik zoveel moeite doorga voor een simpele piemel hè?
Dat duurde lang.quote:Op zondag 23 december 2007 00:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
BOEDIEBOE
BOEDIEBOE
BOEDIEBOE
BOEDIEBOE
BOEDIEBOE
Zo, ook weer gehad.
neem een boterham met kaas en bijf gewoon door postenquote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef static het volgende:
[..]
Ik ga zo uit eten, tegen de tijd dat ik terugben liggen jullie allemaal al in je nest.
Was een straffe kerstborrel zeker?quote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef gelly het volgende:
[..]
De piemel is al een feest an sich, maar wat eraan vast zit is een ware traktatie !
Jij komt niet veel buiten hè?quote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef MouzurX het volgende:
wat leuk, al die verschillende kleurtjes aan de linkerkant
je hebt toch geen uitgegroeide aambeien hèquote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef gelly het volgende:
[..]
De piemel is al een feest an sich, maar wat eraan vast zit is een ware traktatie !
Je wát?quote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, dat zou m'n integriteit teniet doen.
Doe die foto nog es, verkleed als rollade?quote:
Ik kreeg al kippenvel toen yvonne zei dat ik meost oprotten omdat ze iets aan het typen was voor haar eigen forumquote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, Yvon, ik heb Deox bang gemaakt.
Hij is er één.quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef laffer het volgende:
[..]
je hebt toch geen uitgegroeide aambeien hè
Wat leuk, je kan wel engels, maar niet normaal nederlands.quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik heb ONGELOVELIJK de TERINGTYFUS aan iedereen die het woord 'auto' en 'milieu' in één zin durft te noemen.
Die mensen zou ik graag op de linkse manier ritiueel slachten.
FUCK YOU Wouter Bos.
Nu al?quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef gelly het volgende:
[..]
...
Ik ben weer op m'n plaats. Yvonne.
Ik dacht dat BG de enige was die dat deed.quote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef MUUS het volgende:
En dan ?quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis gewoon wachten tot Yvonne je zat is.
Of zoals de alom gewaarde MUUS zou zeggen "het is zo niet jij".quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef MUUS het volgende:
gelly zei 'piemel'..
Ik moet even zitten.. Oh, ik zit al.
.
Dan moet ik drank.
*wijst* daar staan ze.quote:
Kun je heeeeeeeeeeeeel lang van buiten genieten.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe die foto nog es, verkleed als rollade?
O, gelukkigquote:Op zondag 23 december 2007 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets hoor. Dan zegt ze 'foei' en aait ze je over je kopje.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je heeeeeeeeeeeeel lang van buiten genieten.
Schiet me ineens iets te binnen wat ik jou al tijden wil vragen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Of zoals de alom gewaarde MUUS zou zeggen "het is zo niet jij".
Hij blijft geinigquote:
kan mij het nou schelen waar jij een hekel aan hebtquote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik heb ONGELOVELIJK de TERINGTYFUS aan iedereen die het woord 'auto' en 'milieu' in één zin durft te noemen.
Die mensen zou ik graag op de linkse manier ritiueel slachten.
FUCK YOU Wouter Bos.
wat een lamme strandbal ben je dan zegquote:
Gemist?!quote:
Ja, mij is altijd geleerd dat je om mongooltjes niet mag lachen. Vandaar.quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je twijfelt nog over je lol?
Hoeveelste kloon is dit nu weer van je?quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Godsamme, al vijf pagina's vol. Die ga ik echt niet doorlezen.
Que est-ce que c'est?quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat leuk, je kan wel engels, maar niet normaal nederlands.
Stuart voor mongool uitmaken is een belediging voor de gemiddelde mongool. Zelfs die hebben betere dingen te doen dan 500 keer per dag posten in de reeks: 17 letter-woorden-iedere-keer-1-lettertje-veranderen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, mij is altijd geleerd dat je om mongooltjes niet mag lachen. Vandaar.
Weet ik het!quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoeveelste kloon is dit nu weer van je?
No shit. Wat gek. Jij niet?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
De user fuckbuddy. Walgelijk ventje. Zo stom geweest om hem op msn toe te voegen. Van zijn kant was alles zeer suggestief. Hij wilde afspreken, maar uiteindelijk bleek hij een vrouw en kind thuis te hebben. Vrij ordinair typje ook, vrij schunnige opmerkingen, was overduidelijk op seks uit
.
OMG dat is echt triest...quote:Op zondag 23 december 2007 00:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Stuart voor mongool uitmaken is een belediging voor de gemiddelde mongool. Zelfs die hebben betere dingen te doen dan 500 keer per dag posten in de reeks: 17 letter-woorden-iedere-keer-1-lettertje-veranderen.
ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
De user fuckbuddy. Walgelijk ventje. Zo stom geweest om hem op msn toe te voegen. Van zijn kant was alles zeer suggestief. Hij wilde afspreken, maar uiteindelijk bleek hij een vrouw en kind thuis te hebben. Vrij ordinair typje ook, vrij schunnige opmerkingen, was overduidelijk op seks uit
.
Whats in a usernamequote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
.
ooit weleens een man gezien die niet op seks uit was en geen homo was ?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
.
Wacht even... hij heet ook echt fuckbuddy? En dan vind je het raar dat hij op seks uit is? Serieus?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
.
Whehehe, pagina's...quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Godsamme, al vijf pagina's vol. Die ga ik echt niet doorlezen.
fuckbuddyquote:Op zondag 23 december 2007 00:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wacht even... hij heet ook echt fuckbuddy? En dan vind je het raar dat hij op seks uit is? Serieus?
PC Hooftletter is géén n00bquote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Whehehe, pagina's...![]()
Kijk een in opties, kun je Maximum aantal berichten per pagina instellen, hoef je geen pagina's meer door te lezen, n00b1..
He bedankt man !quote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Kijk een in opties, kun je Maximum aantal berichten per pagina instellen, hoef je geen pagina's meer door te lezen, n00b1..
Het topic is bijna volquote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
fuckbuddy
Zullen we de categorie 'ik-doe-alsof-ik-heel-naïef-ben-want-dat-vinden-mannen-zo-leuk-meisjes' aansnijden, om het ontopic te houden?
Hij post in VBL!!!quote:
Purrrr.quote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
fuckbuddy
Zullen we de categorie 'ik-doe-alsof-ik-heel-naïef-ben-want-dat-vinden-mannen-zo-leuk-meisjes' aansnijden, om het ontopic te houden?
Ik gaf zonet een beetje over in mijn eigen mond...quote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij post in VBL!!!
Dan weet je het toch wel?!
Das lekker hequote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik gaf zonet een beetje over in mijn eigen mond...
Tuulk welquote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij post in VBL!!!
Dan weet je het toch wel?!
edit -nevermind.quote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Die was zonder u.quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
volgens mij is half oldbie fok daar overheen geweest, toch?
Je hebt een SOA-wijf gebeft, sterkte!quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
yvonne, ik zit thuis met anti-herpescreme op mijn kin, wat is aan de hand?!
..quote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Nee, BS ging net slapen.quote:
Heb je geen nieuwe voor me?quote:Op zondag 23 december 2007 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt een SOA-wijf gebeft, sterkte!
Nu raak ik in de war.quote:Op zondag 23 december 2007 00:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die was zonder u.. Alleen prrrrrrrrrr.
Huuuuuuuuu..
Hoe zou die tatouage er nú uitzien vraag ik me weleens afquote:Op zondag 23 december 2007 00:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die was zonder u.. Alleen prrrrrrrrrr.
Huuuuuuuuu..
Een kin? Zat!quote:Op zondag 23 december 2007 00:47 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Nee, BS ging net slapen.
[..]
Heb je geen nieuwe voor me?
Voor SOA's moet je bij Gellarboy zijn, maar ik denk/hoop dat die niet meer op Fok zit.quote:Op zondag 23 december 2007 00:47 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Nee, BS ging net slapen.
[..]
Heb je geen nieuwe voor me?
Je weet hoe yvonne over QuBe denkt.quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
M'n nieuwe sig al gezien trouwens yvonne?
quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
M'n nieuwe sig al gezien trouwens yvonne?
Je lachte, geef toe.quote:
Hoi, ik ken U niet,, maar als yvonne U puickend vind, moet dat wel zo zijnquote:
Owowowow.quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe zou die tatouage er nú uitzien vraag ik me weleens af
weeral?quote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Zo. Het is (weer) piktrektijd.!
Veel plezierquote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Zo. Het is (weer) piktrektijd.!
Dribbel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |