Das lekker hequote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik gaf zonet een beetje over in mijn eigen mond...
Tuulk welquote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij post in VBL!!!
Dan weet je het toch wel?!
edit -nevermind.quote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Die was zonder u.quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
volgens mij is half oldbie fok daar overheen geweest, toch?
Je hebt een SOA-wijf gebeft, sterkte!quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
yvonne, ik zit thuis met anti-herpescreme op mijn kin, wat is aan de hand?!
..quote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Nee, BS ging net slapen.quote:
Heb je geen nieuwe voor me?quote:Op zondag 23 december 2007 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt een SOA-wijf gebeft, sterkte!
Nu raak ik in de war.quote:Op zondag 23 december 2007 00:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die was zonder u.. Alleen prrrrrrrrrr.
Huuuuuuuuu..
Hoe zou die tatouage er nú uitzien vraag ik me weleens afquote:Op zondag 23 december 2007 00:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die was zonder u.. Alleen prrrrrrrrrr.
Huuuuuuuuu..
Een kin? Zat!quote:Op zondag 23 december 2007 00:47 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Nee, BS ging net slapen.
[..]
Heb je geen nieuwe voor me?
Voor SOA's moet je bij Gellarboy zijn, maar ik denk/hoop dat die niet meer op Fok zit.quote:Op zondag 23 december 2007 00:47 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Nee, BS ging net slapen.
[..]
Heb je geen nieuwe voor me?
Je weet hoe yvonne over QuBe denkt.quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
M'n nieuwe sig al gezien trouwens yvonne?
quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
M'n nieuwe sig al gezien trouwens yvonne?
Je lachte, geef toe.quote:
Hoi, ik ken U niet,, maar als yvonne U puickend vind, moet dat wel zo zijnquote:
Owowowow.quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe zou die tatouage er nú uitzien vraag ik me weleens af
weeral?quote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Zo. Het is (weer) piktrektijd.!
Veel plezierquote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Zo. Het is (weer) piktrektijd.!
Dribbel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een grafpestpleuristyfus-hekel aan al die hersenloze aartslelijke puistenkoppen met d't pseudo grote bekken die als lemmingen achter aandachtsgeile no-upperlip, no brains, just tits wijven aanlopen.
Hijg, hijg, zie je me, ik vind jou leuk hoor, post eens in m'n fobo. Hijg hijg, nou, op jou zou ik het wel kunnen hoor.
Get a fucking life, puistenkuttekoppen.
Ga sjorren op je buurmeisje, die bestaat tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |