doe niet zo aardig!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij het met mij eens bent moet er wel iets mis zijn met mij.
Boeiend.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik zie nog die foto voor me van rotten,com
ieuwwwwwwwww
wat een verwensingen hij kon uitten maar ach
misschien bedoelde hij het niet eens zo?
![]()
![]()
![]()
Kak, da's voor het wie-wil-je-neuken-topic.quote:
is het een lekker ding met een grote lul?quote:
ok ok je hebt wel een puntquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een grafpestpleuristyfus-hekel aan al die hersenloze aartslelijke puistenkoppen met d't pseudo grote bekken die als lemmingen achter aandachtsgeile no-upperlip, no brains, just tits wijven aanlopen.
Hijg, hijg, zie je me, ik vind jou leuk hoor, post eens in m'n fobo. Hijg hijg, nou, op jou zou ik het wel kunnen hoor.
Get a fucking life, puistenkuttekoppen.
Ga sjorren op je buurmeisje, die bestaat tenminste.
Wie van die wijven heeft geen bovenlip, von?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een grafpestpleuristyfus-hekel aan al die hersenloze aartslelijke puistenkoppen met d't pseudo grote bekken die als lemmingen achter aandachtsgeile no-upperlip, no brains, just tits wijven aanlopen.
Hijg, hijg, zie je me, ik vind jou leuk hoor, post eens in m'n fobo. Hijg hijg, nou, op jou zou ik het wel kunnen hoor.
OMGquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
Qube. Geen lip te zien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wie van die wijven heeft geen bovenlip, von?
Ah, daar is mijn 1%.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
no brains, just tits wijven
Jij weet ook niet wat je wil....draaikont.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben niet aardig, ik heb een takkehekel aan 99% van de kutusers hier.
Toch lucht het enigszins op, enigszins.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef MUUS het volgende:
Aan al die fuckers die altijd maar off-topic gaan.
Reden: ze verneuken hele topics door off-topic te gaan. GA EENS DOOD!.
quote:
Ga eens ergens smaak kopen, Sneek?quote:
Blijf es van dat bier afquote:
Is die just tits?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Weet je yv, ik zou zweren dat je het over skippy22 had
Ingepakt als een rolladequote:
Die heeft egwel brains, én tits!quote:
weet je yv, sommige mannen stalken alles wat 2 tieten en een kut heeft, kaal of niet.quote:
ik wil ook trouwenquote:
ik dacht dat jij niet te vangen wasquote:
Je bent nog mild vind ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef yvonne het volgende:
En aan vuile teringkneusjes die van papa en mama een avondje mogen internetten en die niet verder komen dan stupide kutbagger, en stoer tegen d'r matties op MSN lopen te kutten, kijk dan, kijk dan, ik durf kutwijf te zeggen, wannatouch me?
Nee creep, niks wanna touch you, zelfs als je geplet op de A2 zou uitgesmeerd liggen zou iemand je nog niet willen touchen.
Deze zin moet ik echt even een paar keer lezenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kunnen de mensen die geen zin hebben om weinig toe te voegen aan dit topic zich ergens anders gaan bevinden?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef yvonne het volgende:
En aan vuile teringkneusjes die van papa en mama een avondje mogen internetten en die niet verder komen dan stupide kutbagger, en stoer tegen d'r matties op MSN lopen te kutten, kijk dan, kijk dan, ik durf kutwijf te zeggen, wannatouch me?
Nee creep, niks wanna touch you, zelfs als je geplet op de A2 zou uitgesmeerd liggen zou iemand je nog niet willen touchen.
noem jij in het openbaar een vrouwelijke admin een wijf?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef MouzurX het volgende:
van die wijven die denken dat ze stoer zijn omdat ze administrator zijn( en die me nu keihard gaan afkraken/afzeiken etc
)
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:43 schreef Metalfrost het volgende:
Die ene leraar van de basisschool.
Ow, heb je hem weer. Kun jij niet van het internet aftiefen, kutkneusje?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef MouzurX het volgende:
van die wijven die denken dat ze stoer zijn omdat ze administrator zijn( en die me nu keihard gaan afkraken/afzeiken etc
)
Ben je neit van mij gewend zeker?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze zin moet ik echt even een paar keer lezen
Kids als jij die met dit soort achterlijkheden komen, Ha ha, ik zeg wat tegen een A, nu gaat we het krijgen hoor, zie eens hoe stoer ik ben?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef MouzurX het volgende:
)
nee dan zou jij niet meer geirriteerd rakenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, heb je hem weer. Kun jij niet van het internet aftiefen, kutkneusje?
Zal ik eens een ongelovelijk kuttopic openen in jouw subforum, waarin ik jou noem? ( op een negatieve manier uiteraard.)quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:51 schreef static het volgende:
Waarom ben ik nog niet genoemd?
Nou?Nou?Nou?
Weet je nog toen je mod was MUUS, ooooooooooooooooooooow wat ben je leuk, aardig, kijk mij eens goede topics maken, lik lik lik. Zeikerds.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:52 schreef MUUS het volgende:
Maar inlikkers zijn net zo erg..
Van die figuren die tot aan de elleboog bij iemand in de aars zitten. Bleeeeeeeeeuh..
Wie ben jij en heb ik al eens ruzie met je gehad?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:51 schreef static het volgende:
Waarom ben ik nog niet genoemd?
Nou?Nou?Nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |