BOEDIEBOEquote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
IK GA HET NIET ZEGGEN YVONNE !!111ONE!!111
Eens, maar eerst hun zakie ontvellen graag...quote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, oh ja, oh ja, ooooooooh ja!!
Al die walgelijke, lurkende kutkneuzen die ongevraagd gore mails met foto's van hun stijve lul sturen moeten ook dood..
Alsnog, met terugwerkende kracht a.u.b.
Ow God, ik heb nog hele mappen volquote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, oh ja, oh ja, ooooooooh ja!!
Al die walgelijke, lurkende kutkneuzen die ongevraagd gore mails met foto's van hun stijve lul sturen moeten ook dood..
Alsnog, met terugwerkende kracht a.u.b.
Ik ga zo uit eten, tegen de tijd dat ik terugben liggen jullie allemaal al in je nest.quote:
Naam, nuquote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eén en dezelfde dude. Tsja. Ik kan het me ook niet voorstellen, maar het gebeurt.
Elixabete.. Of hoe ze ook mag hetenquote:Op zondag 23 december 2007 00:22 schreef gelly het volgende:
GOH WAT VLIEGT DE TIJD WE ZIJN ALWEER BIJ DE E !!!
ElizabethR![]()
Huldequote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, Yvon, ik heb Deox bang gemaakt.
De piemel is al een feest an sich, maar wat eraan vast zit is een ware traktatie !quote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja jezus, je denkt toch niet dat ik zoveel moeite doorga voor een simpele piemel hè?
Dat duurde lang.quote:Op zondag 23 december 2007 00:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
BOEDIEBOE
BOEDIEBOE
BOEDIEBOE
BOEDIEBOE
BOEDIEBOE
Zo, ook weer gehad.
neem een boterham met kaas en bijf gewoon door postenquote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef static het volgende:
[..]
Ik ga zo uit eten, tegen de tijd dat ik terugben liggen jullie allemaal al in je nest.
Was een straffe kerstborrel zeker?quote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef gelly het volgende:
[..]
De piemel is al een feest an sich, maar wat eraan vast zit is een ware traktatie !
Jij komt niet veel buiten hè?quote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef MouzurX het volgende:
wat leuk, al die verschillende kleurtjes aan de linkerkant
je hebt toch geen uitgegroeide aambeien hèquote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef gelly het volgende:
[..]
De piemel is al een feest an sich, maar wat eraan vast zit is een ware traktatie !
Je wát?quote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, dat zou m'n integriteit teniet doen.
Doe die foto nog es, verkleed als rollade?quote:
Ik kreeg al kippenvel toen yvonne zei dat ik meost oprotten omdat ze iets aan het typen was voor haar eigen forumquote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, Yvon, ik heb Deox bang gemaakt.
Hij is er één.quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef laffer het volgende:
[..]
je hebt toch geen uitgegroeide aambeien hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |