Deja Vuquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie ben jij en heb ik al eens ruzie met je gehad?
Mja, dat maakt ook altijd zoveel indruk op me.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je nog toen je mod was MUUS, ooooooooooooooooooooow wat ben je leuk, aardig, kijk mij eens goede topics maken, lik lik lik. Zeikerds.
Nou ja, van dat leuk en aardig hadden ze wel gelijk in
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef Tmaatje het volgende:
al die kutoldbies die denken het allemaal beter te weten en denken dat ze goed zijn omdat ze oldbies zijn, en van die klotemodjes die niet weten wat ze willen.
Aan jou heb ik ook een pestpleuristakken hekel, ik ben even vergeten waarom, maar daar kom ik nog wel opquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef RemcoW85 het volgende:
tvp
Nou ja, kijk, dit is gewoon wáárquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef Tmaatje het volgende:
al die kutoldbies die denken het allemaal beter te weten, en van die klotemodjes die niet weten wat ze willen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook een pestpleuristakken hekel, ik ben even vergeten waarom, maar daar kom ik nog wel op
Ah, ja ik weet het al..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook een pestpleuristakken hekel, ik ben even vergeten waarom, maar daar kom ik nog wel op
Alle haat en nijd van het afgelopen jaar komt er uitquote:
Neehee, de liefde komt zo in een ander topic. Of nou ja, in ieder geval de lust.quote:
Niet lekken, dat is crew-only.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie ben jij en heb ik al eens ruzie met je gehad?
Hebbes:quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ah, ja ik weet het al..
Pff, jaar terug ofzo..
quote:Brechtje (Hangt de 14-jarige hoer uit, is er ook alleen via mams ingeloodst en voert verder niets uit.
Oh, ik heb echt, écht een hekel aan die puberale gastjes die een stijve krijgen van het feit dat ze 3 woorden in het buitenlands kunnen schelden. Get over it, je bent een humorloos watje in het Nederlands en maakt het alleen maar erger in het Turks.quote:
maar fok is te traag, gaat niks worden zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |