BOEDIEBOEquote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
IK GA HET NIET ZEGGEN YVONNE !!111ONE!!111
Eens, maar eerst hun zakie ontvellen graag...quote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, oh ja, oh ja, ooooooooh ja!!
Al die walgelijke, lurkende kutkneuzen die ongevraagd gore mails met foto's van hun stijve lul sturen moeten ook dood..
Alsnog, met terugwerkende kracht a.u.b.
Ow God, ik heb nog hele mappen volquote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef MUUS het volgende:
Al die walgelijke, lurkende kutkneuzen die ongevraagd gore mails met foto's van hun stijve lul sturen moeten ook dood..
Ik ga zo uit eten, tegen de tijd dat ik terugben liggen jullie allemaal al in je nest.quote:
Naam, nuquote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eén en dezelfde dude. Tsja. Ik kan het me ook niet voorstellen, maar het gebeurt.
Elixabete.. Of hoe ze ook mag hetenquote:Op zondag 23 december 2007 00:22 schreef gelly het volgende:
GOH WAT VLIEGT DE TIJD WE ZIJN ALWEER BIJ DE E !!!
ElizabethR![]()
Huldequote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, Yvon, ik heb Deox bang gemaakt.
De piemel is al een feest an sich, maar wat eraan vast zit is een ware traktatie !quote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja jezus, je denkt toch niet dat ik zoveel moeite doorga voor een simpele piemel hè?
Dat duurde lang.quote:Op zondag 23 december 2007 00:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
BOEDIEBOE
BOEDIEBOE
BOEDIEBOE
BOEDIEBOE
BOEDIEBOE
Zo, ook weer gehad.
neem een boterham met kaas en bijf gewoon door postenquote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef static het volgende:
[..]
Ik ga zo uit eten, tegen de tijd dat ik terugben liggen jullie allemaal al in je nest.
Was een straffe kerstborrel zeker?quote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef gelly het volgende:
[..]
De piemel is al een feest an sich, maar wat eraan vast zit is een ware traktatie !
Jij komt niet veel buiten hè?quote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef MouzurX het volgende:
wat leuk, al die verschillende kleurtjes aan de linkerkant
je hebt toch geen uitgegroeide aambeien hèquote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef gelly het volgende:
[..]
De piemel is al een feest an sich, maar wat eraan vast zit is een ware traktatie !
Je wát?quote:Op zondag 23 december 2007 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, dat zou m'n integriteit teniet doen.
Doe die foto nog es, verkleed als rollade?quote:
Ik kreeg al kippenvel toen yvonne zei dat ik meost oprotten omdat ze iets aan het typen was voor haar eigen forumquote:Op zondag 23 december 2007 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, Yvon, ik heb Deox bang gemaakt.
Hij is er één.quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef laffer het volgende:
[..]
je hebt toch geen uitgegroeide aambeien hè
Wat leuk, je kan wel engels, maar niet normaal nederlands.quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik heb ONGELOVELIJK de TERINGTYFUS aan iedereen die het woord 'auto' en 'milieu' in één zin durft te noemen.
Die mensen zou ik graag op de linkse manier ritiueel slachten.
FUCK YOU Wouter Bos.
Nu al?quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef gelly het volgende:
[..]
...
Ik ben weer op m'n plaats. Yvonne.
Ik dacht dat BG de enige was die dat deed.quote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef MUUS het volgende:
En dan ?quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis gewoon wachten tot Yvonne je zat is.
Of zoals de alom gewaarde MUUS zou zeggen "het is zo niet jij".quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef MUUS het volgende:
gelly zei 'piemel'..
Ik moet even zitten.. Oh, ik zit al.
.
Dan moet ik drank.
*wijst* daar staan ze.quote:
Kun je heeeeeeeeeeeeel lang van buiten genieten.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe die foto nog es, verkleed als rollade?
O, gelukkigquote:Op zondag 23 december 2007 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets hoor. Dan zegt ze 'foei' en aait ze je over je kopje.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je heeeeeeeeeeeeel lang van buiten genieten.
Schiet me ineens iets te binnen wat ik jou al tijden wil vragen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Of zoals de alom gewaarde MUUS zou zeggen "het is zo niet jij".
Hij blijft geinigquote:
kan mij het nou schelen waar jij een hekel aan hebtquote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik heb ONGELOVELIJK de TERINGTYFUS aan iedereen die het woord 'auto' en 'milieu' in één zin durft te noemen.
Die mensen zou ik graag op de linkse manier ritiueel slachten.
FUCK YOU Wouter Bos.
wat een lamme strandbal ben je dan zegquote:
Gemist?!quote:
Ja, mij is altijd geleerd dat je om mongooltjes niet mag lachen. Vandaar.quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je twijfelt nog over je lol?
Hoeveelste kloon is dit nu weer van je?quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Godsamme, al vijf pagina's vol. Die ga ik echt niet doorlezen.
Que est-ce que c'est?quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat leuk, je kan wel engels, maar niet normaal nederlands.
Stuart voor mongool uitmaken is een belediging voor de gemiddelde mongool. Zelfs die hebben betere dingen te doen dan 500 keer per dag posten in de reeks: 17 letter-woorden-iedere-keer-1-lettertje-veranderen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, mij is altijd geleerd dat je om mongooltjes niet mag lachen. Vandaar.
Weet ik het!quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoeveelste kloon is dit nu weer van je?
No shit. Wat gek. Jij niet?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
De user fuckbuddy. Walgelijk ventje. Zo stom geweest om hem op msn toe te voegen. Van zijn kant was alles zeer suggestief. Hij wilde afspreken, maar uiteindelijk bleek hij een vrouw en kind thuis te hebben. Vrij ordinair typje ook, vrij schunnige opmerkingen, was overduidelijk op seks uit
.
OMG dat is echt triest...quote:Op zondag 23 december 2007 00:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Stuart voor mongool uitmaken is een belediging voor de gemiddelde mongool. Zelfs die hebben betere dingen te doen dan 500 keer per dag posten in de reeks: 17 letter-woorden-iedere-keer-1-lettertje-veranderen.
ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
De user fuckbuddy. Walgelijk ventje. Zo stom geweest om hem op msn toe te voegen. Van zijn kant was alles zeer suggestief. Hij wilde afspreken, maar uiteindelijk bleek hij een vrouw en kind thuis te hebben. Vrij ordinair typje ook, vrij schunnige opmerkingen, was overduidelijk op seks uit
.
Whats in a usernamequote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
.
ooit weleens een man gezien die niet op seks uit was en geen homo was ?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
.
Wacht even... hij heet ook echt fuckbuddy? En dan vind je het raar dat hij op seks uit is? Serieus?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
.
Whehehe, pagina's...quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Godsamme, al vijf pagina's vol. Die ga ik echt niet doorlezen.
fuckbuddyquote:Op zondag 23 december 2007 00:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wacht even... hij heet ook echt fuckbuddy? En dan vind je het raar dat hij op seks uit is? Serieus?
PC Hooftletter is géén n00bquote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Whehehe, pagina's...![]()
Kijk een in opties, kun je Maximum aantal berichten per pagina instellen, hoef je geen pagina's meer door te lezen, n00b1..
He bedankt man !quote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Kijk een in opties, kun je Maximum aantal berichten per pagina instellen, hoef je geen pagina's meer door te lezen, n00b1..
Het topic is bijna volquote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
fuckbuddy
Zullen we de categorie 'ik-doe-alsof-ik-heel-naïef-ben-want-dat-vinden-mannen-zo-leuk-meisjes' aansnijden, om het ontopic te houden?
Hij post in VBL!!!quote:
Purrrr.quote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
fuckbuddy
Zullen we de categorie 'ik-doe-alsof-ik-heel-naïef-ben-want-dat-vinden-mannen-zo-leuk-meisjes' aansnijden, om het ontopic te houden?
Ik gaf zonet een beetje over in mijn eigen mond...quote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij post in VBL!!!
Dan weet je het toch wel?!
Das lekker hequote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Ik gaf zonet een beetje over in mijn eigen mond...
Tuulk welquote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij post in VBL!!!
Dan weet je het toch wel?!
edit -nevermind.quote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Die was zonder u.quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
volgens mij is half oldbie fok daar overheen geweest, toch?
Je hebt een SOA-wijf gebeft, sterkte!quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
yvonne, ik zit thuis met anti-herpescreme op mijn kin, wat is aan de hand?!
..quote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Nee, BS ging net slapen.quote:
Heb je geen nieuwe voor me?quote:Op zondag 23 december 2007 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt een SOA-wijf gebeft, sterkte!
Nu raak ik in de war.quote:Op zondag 23 december 2007 00:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die was zonder u.. Alleen prrrrrrrrrr.
Huuuuuuuuu..
Hoe zou die tatouage er nú uitzien vraag ik me weleens afquote:Op zondag 23 december 2007 00:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die was zonder u.. Alleen prrrrrrrrrr.
Huuuuuuuuu..
Een kin? Zat!quote:Op zondag 23 december 2007 00:47 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Nee, BS ging net slapen.
[..]
Heb je geen nieuwe voor me?
Voor SOA's moet je bij Gellarboy zijn, maar ik denk/hoop dat die niet meer op Fok zit.quote:Op zondag 23 december 2007 00:47 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
Nee, BS ging net slapen.
[..]
Heb je geen nieuwe voor me?
Je weet hoe yvonne over QuBe denkt.quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
M'n nieuwe sig al gezien trouwens yvonne?
quote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
M'n nieuwe sig al gezien trouwens yvonne?
Je lachte, geef toe.quote:
Hoi, ik ken U niet,, maar als yvonne U puickend vind, moet dat wel zo zijnquote:
Owowowow.quote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe zou die tatouage er nú uitzien vraag ik me weleens af
weeral?quote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Zo. Het is (weer) piktrektijd.!
Veel plezierquote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Zo. Het is (weer) piktrektijd.!
Dribbel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een grafpestpleuristyfus-hekel aan al die hersenloze aartslelijke puistenkoppen met d't pseudo grote bekken die als lemmingen achter aandachtsgeile no-upperlip, no brains, just tits wijven aanlopen.
Hijg, hijg, zie je me, ik vind jou leuk hoor, post eens in m'n fobo. Hijg hijg, nou, op jou zou ik het wel kunnen hoor.
Get a fucking life, puistenkuttekoppen.
Ga sjorren op je buurmeisje, die bestaat tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |