Hoeveelste kloon is dit nu weer van je?quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Godsamme, al vijf pagina's vol. Die ga ik echt niet doorlezen.
Que est-ce que c'est?quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat leuk, je kan wel engels, maar niet normaal nederlands.
Stuart voor mongool uitmaken is een belediging voor de gemiddelde mongool. Zelfs die hebben betere dingen te doen dan 500 keer per dag posten in de reeks: 17 letter-woorden-iedere-keer-1-lettertje-veranderen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, mij is altijd geleerd dat je om mongooltjes niet mag lachen. Vandaar.
Weet ik het!quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoeveelste kloon is dit nu weer van je?
No shit. Wat gek. Jij niet?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
De user fuckbuddy. Walgelijk ventje. Zo stom geweest om hem op msn toe te voegen. Van zijn kant was alles zeer suggestief. Hij wilde afspreken, maar uiteindelijk bleek hij een vrouw en kind thuis te hebben. Vrij ordinair typje ook, vrij schunnige opmerkingen, was overduidelijk op seks uit
.
OMG dat is echt triest...quote:Op zondag 23 december 2007 00:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Stuart voor mongool uitmaken is een belediging voor de gemiddelde mongool. Zelfs die hebben betere dingen te doen dan 500 keer per dag posten in de reeks: 17 letter-woorden-iedere-keer-1-lettertje-veranderen.
ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
De user fuckbuddy. Walgelijk ventje. Zo stom geweest om hem op msn toe te voegen. Van zijn kant was alles zeer suggestief. Hij wilde afspreken, maar uiteindelijk bleek hij een vrouw en kind thuis te hebben. Vrij ordinair typje ook, vrij schunnige opmerkingen, was overduidelijk op seks uit
.
Whats in a usernamequote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
.
ooit weleens een man gezien die niet op seks uit was en geen homo was ?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
.
Wacht even... hij heet ook echt fuckbuddy? En dan vind je het raar dat hij op seks uit is? Serieus?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MLI het volgende:
.
Whehehe, pagina's...quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Godsamme, al vijf pagina's vol. Die ga ik echt niet doorlezen.
fuckbuddyquote:Op zondag 23 december 2007 00:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wacht even... hij heet ook echt fuckbuddy? En dan vind je het raar dat hij op seks uit is? Serieus?
PC Hooftletter is géén n00bquote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Whehehe, pagina's...![]()
Kijk een in opties, kun je Maximum aantal berichten per pagina instellen, hoef je geen pagina's meer door te lezen, n00b1..
He bedankt man !quote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Kijk een in opties, kun je Maximum aantal berichten per pagina instellen, hoef je geen pagina's meer door te lezen, n00b1..
Het topic is bijna volquote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
fuckbuddy
Zullen we de categorie 'ik-doe-alsof-ik-heel-naïef-ben-want-dat-vinden-mannen-zo-leuk-meisjes' aansnijden, om het ontopic te houden?
Hij post in VBL!!!quote:
Purrrr.quote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
fuckbuddy
Zullen we de categorie 'ik-doe-alsof-ik-heel-naïef-ben-want-dat-vinden-mannen-zo-leuk-meisjes' aansnijden, om het ontopic te houden?
Ik gaf zonet een beetje over in mijn eigen mond...quote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Tism het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij post in VBL!!!
Dan weet je het toch wel?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |