Wat leuk, je kan wel engels, maar niet normaal nederlands.quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik heb ONGELOVELIJK de TERINGTYFUS aan iedereen die het woord 'auto' en 'milieu' in één zin durft te noemen.
Die mensen zou ik graag op de linkse manier ritiueel slachten.
FUCK YOU Wouter Bos.
Nu al?quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef gelly het volgende:
[..]
...
Ik ben weer op m'n plaats. Yvonne.
Ik dacht dat BG de enige was die dat deed.quote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, oh ja, oh ja, ooooooooh ja!!
Al die walgelijke, lurkende kutkneuzen die ongevraagd gore mails met foto's van hun stijve lul sturen moeten ook dood..
Alsnog, met terugwerkende kracht a.u.b.
En dan ?quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis gewoon wachten tot Yvonne je zat is.
Of zoals de alom gewaarde MUUS zou zeggen "het is zo niet jij".quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef MUUS het volgende:
gelly zei 'piemel'..
Ik moet even zitten.. Oh, ik zit al.
.
Dan moet ik drank.
*wijst* daar staan ze.quote:
Kun je heeeeeeeeeeeeel lang van buiten genieten.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe die foto nog es, verkleed als rollade?
O, gelukkigquote:Op zondag 23 december 2007 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets hoor. Dan zegt ze 'foei' en aait ze je over je kopje.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je heeeeeeeeeeeeel lang van buiten genieten.
Schiet me ineens iets te binnen wat ik jou al tijden wil vragen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Of zoals de alom gewaarde MUUS zou zeggen "het is zo niet jij".
Hij blijft geinigquote:
kan mij het nou schelen waar jij een hekel aan hebtquote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik heb ONGELOVELIJK de TERINGTYFUS aan iedereen die het woord 'auto' en 'milieu' in één zin durft te noemen.
Die mensen zou ik graag op de linkse manier ritiueel slachten.
FUCK YOU Wouter Bos.
wat een lamme strandbal ben je dan zegquote:
Gemist?!quote:
Ja, mij is altijd geleerd dat je om mongooltjes niet mag lachen. Vandaar.quote:Op zondag 23 december 2007 00:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je twijfelt nog over je lol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |