Mata Hariquote:Op zondag 23 december 2007 00:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb er één gehad die (zonder een foto of ook maar iéts had gezien) wel met me wilde daten als het msn-gesprek interessant genoeg was, want hij had nog geen Turkse gehad en dat leek 'm wel leuke blikken opleveren.
Zijn woorden. Hij noemde me z'n 'Oosterse Parel'.
Ben je toevallig geschiedenisleraar met een voorliefde voor Nederlands-Indië? In dat geval: begrijpelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 00:08 schreef gelly het volgende:
Clumsy_clown
Oh sorry.quote:Op zondag 23 december 2007 00:09 schreef yvonne het volgende:
Je slaat er heel wat over bij de "B" Gellly
Het is al zondag, zozo.quote:
Sneak, snel afzwakken hè?!quote:Op zondag 23 december 2007 00:10 schreef MouzurX het volgende:
remlof.. soms dan wanneer hij weer een leuk topic op slot doet
Neh, je nick begint met een C, da's genoeg voor onze gel.quote:Op zondag 23 december 2007 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben je toevallig geschiedenisleraar met een voorliefde voor Nederlands-Indië? In dat geval: begrijpelijk.
quote:
Nee, maar ik heb wel een dikke piemel. Weet niet of je daar wat aan hebt ?quote:Op zondag 23 december 2007 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben je toevallig geschiedenisleraar met een voorliefde voor Nederlands-Indië? In dat geval: begrijpelijk.
Umpffquote:Op zondag 23 december 2007 00:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb er één gehad die (zonder een foto of ook maar iéts had gezien) wel met me wilde daten als het msn-gesprek interessant genoeg was, want hij had nog geen Turkse gehad en dat leek 'm wel leuke blikken opleveren.
Zijn woorden. Hij noemde me z'n 'Oosterse Parel'.
Mja. Och. Vooruit. Eén meer of minder kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 23 december 2007 00:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een dikke piemel. Weet niet of je daar wat aan hebt ?
Van Mods bedoelde je he? Geef maar toequote:Op zondag 23 december 2007 00:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, je nick begint met een C, da's genoeg voor onze gel..
Ik wacht rustig op de M..
Doet me denken, iedere kneus die érgens in een gesprek 'Misschien vraag ik je wel mee uit als je braaf bent' zegt, verdient een nekschot. Ná z'n castratie.quote:
Excuus voor fotoboek kijkje niettemin.quote:Op zondag 23 december 2007 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Och. Vooruit. Eén meer of minder kan ook geen kwaad.
Wat lul je?quote:Op zondag 23 december 2007 00:13 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Van Mods bedoelde je he? Geef maar toe.
je hebt 3 gaten en 2 handen, ruimte voor 5 piemels toch?quote:Op zondag 23 december 2007 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Och. Vooruit. Eén meer of minder kan ook geen kwaad.
WTF !?quote:Op zondag 23 december 2007 00:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Excuus voor fotoboek kijkje niettemin.
BaajGuardian?quote:
rot op met je on-topic gesodemieterquote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef RickoKun het volgende:
Remlof, door hem durf ik bijna nooit meer te posten in ONZHij sloot al mijn topiques
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |