de schimquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:11 schreef Marieke_B het volgende:
wie heeft het ijs in brand gestoken?
Lekker dan met die chemische rotzooi.quote:
Thnx PYquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef Py het volgende:
vervolp op: http://forum.fok.nl/topic/1107923/1/50
Niet dat er veel is gebeurd. Toch?
Ik zal voor de zekerheid nog even in de vorige cos koekeloeren
Voor nu dan even dit plaatje alvast (zie ook de fipo):
[ afbeelding ]
Ben ik weer. Zie dat er toch nog een relletje is geweest![]()
Tijdens het eten is de stemming van gisteren nog even nabesproken.
Huub (aan de ene kant) en Jaap vonden het niet echt sympathiek dat Amanda de stemming voor het rijbewijs niet aan Miky gunde.
Amanda (aan de andere kant) zei dat ze een deal hadden waarbij én Amanda én Miky hun rijbewijs zouden halen. Jaap echter, blokkeerde dat, en wilde de stemming alleen naar Miky laten gaan.
Ze kreeg commentaar van Zeur, het rokje was te kort en ze luister nog ook naar dat kutwijf.quote:
dat wijf is zo klef omdat ze al maanden geen ... ehhm ... man (in zich) heeft gehadquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Zeur likt Amamda's tieten af. Ik ga toch voor de optie van Py dat ze zo lesbisch als een deur is.
Men, wat is dat wijf klef, misschien nog wel erger dan Naad.
En dan pak je ipv een vent Amanda?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat wijf is zo klef omdat ze al maanden geen ... ehhm ... man (in zich) heeft gehad
Verdomdquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:36 schreef kit2u het volgende:
Keith R. heeft met peuk dichtbij snavel wel wat weg van Nel veerkamp.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke is er klaar voor...strak in de lak, hoog op de hakken..ze draagt die jurk als een soort van uniform
in marstempo betreedt ze het strijdtoneel..
Nu je het zegt...inderdaadquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:36 schreef kit2u het volgende:
Keith R. heeft met peuk dichtbij snavel wel wat weg van Nel veerkamp.
Top OP PYquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:50 schreef Py het volgende:
[..]
Op de streams is het niet te beleven op het moment
Mooi. Dan klopt de OP iig op dat puntquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top OP PYen de nieuwe butler heet Chris.
Schat, ik zal Flens opdragen je een extra bonus te geven!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg... de bewoners "zeur" en "zuur" noemen, maar hier komt er ook weinig anders meer uit dan zuur gezeur.
Nee jij hebt een goed weekend.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg... de bewoners "zeur" en "zuur" noemen, maar hier komt er ook weinig anders meer uit dan zuur gezeur.
ben je er nog?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef miesy het volgende:
[..]
hj had wel zjn voorkeur, maar wist zijn mening over het algemeen wel voor zich te houden.
en dat waardeerde ik juist aan hem.
niet zoals een ricardo die zich het liefst overal mee bemoeit.
Twee mogelijkheden:quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
samsam?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand Zeur een nekschot geven, ik betaal.
jazeker..er is werk aan de wraakwinkel!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:05 schreef kit2u het volgende:
[..]
Nee jij hebt een goed weekend.
Huis vol visite zeker?
Komt af en toe langs de pc als je metde hapjes loopt.
druk druk druk.
En altijd maar in het middelpunt.
Gaap.
Dealquote:
Wat doet ze behalve lullig tegen huub doen op haar principes staan (wanneer het haar uitkomt) en zeiken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand Zeur een nekschot geven, ik betaal.
Goeie van Huub!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:13 schreef schatje het volgende:
Die vraag zag Lieke niet aankomen waarom ze het hem wel kwalijk neemt van die stemming en Jaap niet.
Ik denk ook dat er dingen zijn gebeurd die LIeke echt hebben geraakt. Waarin er een diep vertrouwen is geschonden. Dat ging om die leugen onder de dekens. Lieke ziet dat Huub hierin geen steek is veranderd en zal een nieuwe manier moeteb zien te vinden om samen te spelen. Maar dat zal zonder genegenheid zijn en op basis van gelijkwaardigheid. En op die voorwaarden wil Huub weer niet spelen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:14 schreef riri het volgende:
tja....maandenlang verrot schelden kan je niet anders verwachten dat iemand dat zomaar kan vergeten en je dat niet heeeeel kwalijk neemt....
altijd kwam het nog goed maar er zijn toch grenzen overschreden met hoever je iemand kan beledigen
hij is dom geweest iets kapot te maken waar hij ook profijt van had kunnen hebben...door net zoals Lieke wilde die relatie eerder om te zetten naar vrienden was het nooit zo uit de hand gelopen.
Voor het spel was het veel beter geweest dat Huub steun van haar had gehad...nu moet ie maar afwachten hoe het gaat lopen...stel dat Jaap ineens genoeg heeft van Huub dan ligt ie er zo uit...
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:14 schreef riri het volgende:
Voor het spel was het veel beter geweest dat Huub steun van haar had gehad...nu moet ie maar afwachten hoe het gaat lopen...stel dat Jaap ineens genoeg heeft van Huub dan ligt ie er zo uit...
Ook Lieke heeft gelogen over dingen die ze niet uit kan/mag spreken van het hokje, kom op zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:20 schreef Py het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er dingen zijn gebeurd die LIeke echt hebben geraakt. Waarin er een diep vertrouwen is geschonden. Dat ging om die leugen onder de dekens. Lieke ziet dat Huub hierin geen steek is veranderd en zal een nieuwe manier moeteb zien te vinden om samen te spelen. Maar dat zal zonder genegenheid zijn en op basis van gelijkwaardigheid. En op die voorwaarden wil Huub weer niet spelen.
Ik ben blij dat Lieke er tegenwoordig wat moderner uit ziet voor zo'n jonge meid. Heel in het begin leek het wel een oude muts in die kleding die ze kreeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:09 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Huub komt erbij zitten: 'Heb je een feestje vanavond? Is dat de reden dat je zo hatelijk doet?'
Heeft hij dat dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Goeie van Huub!
Omdat Liekutje niets positiefs van huub kan zien. Alleen het negative.
Ik zou hem zo graag eens flink door elkaar willen schudden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
Huub, stomme sukkel ben je ook. Luister dan ook naar Theo.
Dat heeft niks met liegen te maken als Lieke denkt dat ze een geheim maar beter zelf kan vertellen dan dat iemand anders ermee komt. Dat is gewoon een inschatting.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook Lieke heeft gelogen over dingen die ze niet uit kan/mag spreken van het hokje, kom op zeg.
Het meest frappante voorbeeld van het achterbakse gedrag is te vertellen de ze een aantal jaren geleden zwanger is geweest omdat ze bang is dat Huub dat om zeker moment tegen haar gaat gebruiken.
Daar ga ik letterlijk van over mijn nek, zeker weten dat Huub dat nooit zou doen.
Dan kent ze Huub dus niet, punt!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef Py het volgende:
[..]
Dat heeft niks met liegen te maken als Lieke denkt dat ze een geheim maar beter zelf kan vertellen dan dat iemand anders ermee komt. Dat is gewoon een inschatting.
bijna triest.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Wel leuk dat Huub jaloers is omdat ie bang is dat Lieke met een kerel aan de haak gaat.
Wie kent Huub wel, behalve Huub zelf, vraagteken!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan kent ze Huub dus niet, punt!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:13 schreef FSR het volgende:
Dennix wil een nieuw nummer opnemen...
Met Poep, Reet en Anus....
Jemig, dat het zo erg was bij Huub had ik niet verwacht ...... Jeetje. Japio zegt nog : "Je hebt toch geen relatie met Lieke.".quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Wel leuk dat Huub jaloers is omdat ie bang is dat Lieke met een kerel aan de haak gaat.
Na een jaar Huub observeren kan ik daar een aardige inschatting van maken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:33 schreef Py het volgende:
[..]
Wie kent Huub wel, behalve Huub zelf, vraagteken!
als glazenzetters?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deal
Nu nog even kijken hoe we ongemerkt dat hok in kunnen sluipen.![]()
Nee, die vleermuis is een wegwerpertquote:
Zijn maatschappelijk werker en zijn psychiaterquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:33 schreef Py het volgende:
[..]
Wie kent Huub wel, behalve Huub zelf, vraagteken!
Je hebt maar de helft gezien. Wat weten wij nou?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na een jaar Huub observeren kan ik daar een aardige inschatting van maken.![]()
Terug naar de streams. Jaap en Huub gaan snode plannen maken.
Erger nog, je vraagt je af waar hij het lef vandaan haalt om nog jarloers te zijn ook. Hij die iedereen op haar bek bept, met zij n ex sex hebben naast zijn ex, met een derde rangs hoerige stripper aan de haal gaat, hij is jarloersquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jemig, dat het zo erg was bij Huub had ik niet verwacht ...... Jeetje. Japio zegt nog : "Je hebt toch geen relatie met Lieke.".
Die hebben ze op Brian gezet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Zijn maatschappelijk werker en zijn psychiater
Daar kwam Jaap zelf mee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:44 schreef Py het volgende:
Op aandringen belooft Jaap Huub te bellen als de dingen out of control raken vanavond
beetje laat, als je er nog bent,quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:06 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ben je er nog?
kun je vertellen wat zijn voorkeur is?
ik krijg een vermoeden dat hij op het eerste gezicht voor Huub en Jaap is...klopt dat?
Huub laat zich wel flink in z'n kaarten kijken ..... 'n maatje die zelfs moet bellen als hij 'n paar uurtjes weg is. Veel ziekelijker kun je toch niet zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:44 schreef Py het volgende:
Op aandringen belooft Jaap Huub te bellen als de dingen out of control raken vanavond
Is dit niet erg dan......ik hoop echt dat Lieke lekker uit haar bol gaat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:44 schreef Py het volgende:
Nou, Beequeen is wel onze kampioen met uur 16 uur per dag en dat 7 dagen per week.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Py het volgende:
[..]
Je hebt maar de helft gezien. Wat weten wij nou?
Ja, nu huub weg isquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
ooookeeeee...nu gaat Lieke pas echt goed los...
Mitch is de enige die trots opzichzelf mag zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef miesy het volgende:
[..]
beetje laat, als je er nog bent,
mitch leek huub erg te mogen en keurde vooral wat amanda en natass deden vaak af.
wat ik me ervan kan herrineren, iig.
al met al wist hij zich toch zo neutraal mogelijk te houden en er niet teveel mee in te gaan.
Huub vroeg daar niet om, Jaap kwam er zelf mee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub laat zich wel flink in z'n kaarten kijken ..... 'n maatje die zelfs moet bellen als hij 'n paar uurtjes weg is. Veel ziekelijker kun je toch niet zijn.
ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef miesy het volgende:
[..]
beetje laat, als je er nog bent,
mitch leek huub erg te mogen en keurde vooral wat amanda en natass deden vaak af.
wat ik me ervan kan herrineren, iig.
al met al wist hij zich toch zo neutraal mogelijk te houden en er niet teveel mee in te gaan.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:45 schreef Guuskeee het volgende:
en de belangrijkste:
principe 11 > pas je pricipes constant aan aan je stemming / dag vd week / uur vd dag / het weer / kleur van je shirt / omgeving / mensen / dieren / enz. enz. enz.
en dan hou ik die achterlijke reiki-shit er nog buiten
![]()
![]()
Klopt..met een ' we maken samen tv en buiten deze situatie lekker uit' blik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub vroeg daar niet om, Jaap kwam er zelf mee.
ik heb het helemaal gehad met lieke. Elke keer, echt 24 uur per dag, elke keer als ik haar on-mute is ze over huub aan het zeiken... Wie is er nu niet over wie heen? Lieke iig zeker nog lang niet over huub...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
, Hier weet Piet Piraat en zijn wortelchakra wel raad mee.
Avondje Huub beige op de streams en op FOK, gezellig.
Ga je nu alweer op de man spelen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Nou, Beequeen is wel onze kampioen met uur 16 uur per dag en dat 7 dagen per week.
dit werd opgezeg door Jaap in MB en ze gingen het voor het tv-shotje uitwerken op kantoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub laat zich wel flink in z'n kaarten kijken ..... 'n maatje die zelfs moet bellen als hij 'n paar uurtjes weg is. Veel ziekelijker kun je toch niet zijn.
nee, heb niet echt opgelet vanavond.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik ben er ook nog![]()
dank!...weet je ook iets van de voorkeur van de nieuwe butler Chris?
Jaap kwam er zelf mee, ik zat ernaast.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:52 schreef coldstar het volgende:
??????/ De een zegt, op aandringen beloofd Jaap, Huub te bellen. De ander zegt, daar kwam Jaap zelf mee...
Jaap wilde regelen met achter dat hij Huub kon bellen als Lieke los ging.Huub vond het best,maar ging er niet echt op in.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:52 schreef coldstar het volgende:
??????/ De een zegt, op aandringen beloofd Jaap, Huub te bellen. De ander zegt, daar kwam Jaap zelf mee...
Ja, ja, dan ben je wel expert hoor en weet aleen jij hoe het zit. Tis maar da tje het weetquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Nou, Beequeen is wel onze kampioen met uur 16 uur per dag en dat 7 dagen per week.
ik denk mannenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik ben er ook nog![]()
dank!...weet je ook iets van de voorkeur van de nieuwe butler Chris?
Aan zijn gesprek met Huub te horen is hij ook meegeweest als bodyguard bij hen laatste optreden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:53 schreef miesy het volgende:
[..]
nee, heb niet echt opgelet vanavond.
hij komt iig niet echt interesant over.
Dank je schatje. Het is de laatste tijd alleen maar op de man/vrouw spelen hier, daar baal ik zo van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ga je nu alweer op de man spelen?
Ik heb er een note van gemaakt. Als ie er genoeg heeft opgespaard is ie weer zo weg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je schatje. Het is de laatste tijd alleen maar op de man/vrouw spelen hier, daar baal ik zo van.
Al zit ik 24/7 achter de streams dan nog heeft iemand daar een fok mee te maken.
Dan ga ik toch echt de dokter voor je bellen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je schatje. Het is de laatste tijd alleen maar op de man/vrouw spelen hier, daar baal ik zo van.
Al zit ik 24/7 achter de streams dan nog heeft iemand daar een fok mee te maken.
Zo sinds wanneer is amanda de vijand voor Huub? De laatste 3 wkn is daar weinig meer van te zien. Weinig? Helemaal niets bedoel ik. Hij stort zich liever op zijn Jodenhoer Lieke.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:58 schreef Guuskeee het volgende:
zit die kut-lieke stiekum te fluisteren met amanda... wat is die laag gezonken zeg![]()
tgaat natuurlijk over huub
![]()
heulen met de vijand
ik heb wel opgelet vanavond..hij sprak op de bank even met Huub en gaf aan dat hij verwachtte dat Huub of Jaap de villa zullen winnen..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:53 schreef miesy het volgende:
[..]
nee, heb niet echt opgelet vanavond.
hij komt iig niet echt interesant over.
Nee klopt, moet je ook zelf weten. Van mij part zit je er 24 uur achter, maar het mag volgens mij best wel eens gezegt worden, dat jij niet altijd moet denken dat alleen jij maar het ware verteld en andere alleen maar onzin uit kramen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
oja zekers te weten!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk mannen![]()
geintje, hij lijkt me 100% hetero
Dat klinkt als een normaal mens, die zal wel niet lang blijven danquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik heb wel opgelet vanavond..hij sprak op de bank even met Huub en gaf aan dat hij verwachtte dat Huub of Jaap de villa zullen winnen..
En toen Slene en Lieke een klaagzang hielden over hoe gemeen de stemming van gisteren was, zei hij ' maar het is toch een spel? En uiteindelijk speelt iedereen toch voor z'n eigen belangen?'
Hij zei ook dat hij verwacht had dat Huub feller en gemener zou zijn dan hij nu in praktijk is.. hij vond de stemming relaxter dan verwacht geloof ik..
En verder merk ik goed dat hij een P & O -er is...goed gebekt, veel open vragen en af en toe iets zelf blootgeven om een ander ut te lokken..actief luisteren..
' dus jij vindt dat' ... jaja....okeeee...
waar in mn verhaal heb ik het over huub????quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:59 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Zo sinds wanneer is amanda de vijand voor Huub? De laatste 3 wkn is daar weinig meer van te zien. Weinig? Helemaal niets bedoel ik. Hij stort zich liever op zijn Jodenhoer Lieke.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stream veel, so what, dat gaat niemand ene moer aan en dat ik daardoor veel weet is volgens mij alleen maar meegenomen hier.
nergens, maar je had het over vijanden en Amanda. Dus dat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
waar in mn verhaal heb ik het over huub????![]()
Ik ben de laatste om te zeggen dat andere onzin uitkramen, dan let je niet goed op. Ik geef commentaren op streams, niet op users, dit itt tot vele anderen hier.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee klopt, moet je ook zelf weten. Van mij part zit je er 24 uur achter, maar het mag volgens mij best wel eens gezegt worden, dat jij niet altijd moet denken dat alleen jij maar het ware verteld en andere alleen maar onzin uit kramen.
DGK kennende zegt dat niet veel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan zijn gesprek met Huub te horen is hij ook meegeweest als bodyguard bij hen laatste optreden.
Zo te zien konden ze wel leuk met elkaar opschieten.
wees blij dat er iemand is die zoveel feiten weet! voor mij is BQ nog altijd degene met de meeste kennis over het reilen en zeilen in de kooi. is het niet dat jij het liefst net zo veel zou willen weten als BQ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee klopt, moet je ook zelf weten. Van mij part zit je er 24 uur achter, maar het mag volgens mij best wel eens gezegt worden, dat jij niet altijd moet denken dat alleen jij maar het ware verteld en andere alleen maar onzin uit kramen.
Nou ik zal je helpen herinneren. Zodra jij op de man speelt en daar op gewezen wordt, doe je het af met sorry ik zat boos te wezen. verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, is me het niet waardquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben de laatste om te zeggen dat anderen onzin uitkramen, dan let je niet goed op. Ik geef commentaren op streams, niet op users, dit itt tot vele anderen hier.
Terug naar de streams dus.
Mike heeft het naar zijn zin aan de pokertafel.
wow...klink toch wel als een ok vent.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik heb wel opgelet vanavond..hij sprak op de bank even met Huub en gaf aan dat hij verwachtte dat Huub of Jaap de villa zullen winnen..
En toen Slene en Lieke een klaagzang hielden over hoe gemeen de stemming van gisteren was, zei hij ' maar het is toch een spel? En uiteindelijk speelt iedereen toch voor z'n eigen belangen?'
Hij zei ook dat hij verwacht had dat Huub feller en gemener zou zijn dan hij nu in praktijk is.. hij vond de stemming relaxter dan verwacht geloof ik..
En verder merk ik goed dat hij een P & O -er is...goed gebekt, veel open vragen en af en toe iets zelf blootgeven om een ander ut te lokken..actief luisteren..
' dus jij vindt dat' ... jaja....okeeee...
[X] Jullie gaan eens posten wat je ziet op de streams ipv constant dat gedram en gedrein over de bewoner die je niet bevalt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Twee mogelijkheden:
[..] Of je kijkt geen streams.
[..] Of je komt de boel opfleuren hier.
ik kan je niet volgen. please don't reply anymore, just like me.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:03 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nergens, maar je had het over vijanden en Amanda. Dus dat.
Heb je net de waarschuwing van Schatje gemist? Niet meer op de man spelen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou ik zal je helpen herinneren. Zodra jij op de man speelt en daar op gewezen wordt, doe je het af met sorry ik zat boos te wezen. verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, is me het niet waard
Mij kan het niet schelen wie er schrijft. Anderen doen het ook goed en hebben ook veel kennis vind ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wees blij dat er iemand is die zoveel feiten weet! voor mij is BQ nog altijd degene met de meeste kennis over het reilen en zeilen in de kooi. is het niet dat jij het liefst net zo veel zou willen weten als BQ?
kap nou met die aanvallen op personen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kinderachtig gedoe
Ik heb met jou niets te maken en wil dat jij voortaan niet meer op mijn reageerd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je net de waarschuwing van Schatje gemist? Niet meer op de man spelen?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb met jou niets te maken en wil dat jij voortaan niet meer op mijn reageerd.
wij zeiken over hen, en jij zeikt over ons.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
[X] Jullie gaan eens posten wat je ziet op de streams ipv constant dat gedram en gedrein over de bewoner die je niet bevalt.
Tering zeg, ik snap niet waar jullie het nog vandaan halen om zo te zeiken over de bewoners, ga het zure zeurgehalte van je eigen posts eens evalueren en begin eens wat positiever te posten.. desnoods met de kerstgedachte in het achterhoofd.
de kerstgedachte?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:12 schreef miesy het volgende:
[..]
wij zeiken over hen, en jij zeikt over ons.
wat is het verschil?
Ik ga een poging wagen, ben de lulligste niet hoor. Zal lekker rustig blijven in de COS met zoveel trailer trash en randdebielen in dat hok.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
[X] Jullie gaan eens posten wat je ziet op de streams ipv constant dat gedram en gedrein over de bewoner die je niet bevalt.
Tering zeg, ik snap niet waar jullie het nog vandaan halen om zo te zeiken over de bewoners, ga het zure zeurgehalte van je eigen posts eens evalueren en begin eens wat positiever te posten.. desnoods met de kerstgedachte in het achterhoofd.
Daar is mevrouw zelf ook niet vies van als je kijkt wat voor reactie ze gaf op mijn post, die overigens aan niemand in het bijzonder gericht was, maar waardoor ze zich kennelijk wel aangesproken voelde en weer eens even superieur moest gaan lopen doen in de trant van "je hebt geen streams en komt dus alleen maar rellen"quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je net de waarschuwing van Schatje gemist? Niet meer op de man spelen?
quote:
Je krijgt er helmaal de pest pokken van hier. Ik ben echt al van plan om gewoon deze kut zooi hier niet meer te bekijken. Zitten hier GVD in de COS, ze hebben niets anders dan alleen maar commentaar op iedereen. En als je dan nog een type fout maakt proberen ze je nog even te vertellen wat jij fout doet. Lekker opzoutenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
lig helemaal in een deuk als ze echt vet sex heeft met de eerste de beste gozer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:09 schreef Marieke_B het volgende:
Sinds Jaap op de bank zit, gaat het niet meer over Huub hè?
En waar blijft dat busje met mannen voor Lieke nou?...
ik heb wel zin in een gangbang![]()
Als ze maar weer opgerot zijn als Huub thuiskomt.
Ik vind jouw klacht ook wel gegrond. Er zijn teveel Huub-Lieke discussies. Daarbij, je spreekt een hele groep aan, je pikt er geen user uit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is mevrouw zelf ook niet vies van als je kijkt wat voor reactie ze gaf op mijn post, die overigens aan niemand in het bijzonder gericht was, maar waardoor ze zich kennelijk wel aangesproken voelde en weer eens even superieur moest gaan lopen doen in de trant van "je hebt geen streams en komt dus alleen maar rellen"
Ik kom hier niet rellen ik wil hier gvd lezen wat er op de streams gebeurt, en niet allemaal zeikerig geneuzel over hoe een paar overdadig aanwezige COSsers over een bepaalde bewoner denken.
Door jullie gezeik over hun (wat dus off-topic is) moet ik helaas off-topic gaan door daar weer over te zeiken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:12 schreef miesy het volgende:
[..]
wij zeiken over hen, en jij zeikt over ons.
wat is het verschil?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef Guuskeee het volgende:
Saaie zooi hier. Alleen nog maar mede-fokkers afzeiken, ik ben weg
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je krijgt er helmaal de pest pokken van hier. Ik ben echt al van plan om gewoon deze kut zooi hier niet meer te bekijken. Zitten hier GVD in de COS, ze hebben niets anders dan alleen maar commentaar op iedereen. En als je dan nog een typ[s]e[/s] fout maakt proberen ze je nog even te vertellen wat jij fout doet. Lekker opzouten
Amenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door jullie gezeik over hun (wat dus off-topic is) moet ik helaas off-topic gaan door daar weer over te zeiken.
Ik lees hier liever wat er op de streams gebeurt, niet dat jij LIeke/Selène/Amanda een kutwijf vindt, want wat je van haar vindt interesseert me geen bal, wat er in die fucking kutvilla gebeurt wil ik hier graag lezen.
En dat ik dat wil is op zich niet zo vreemd, want dit is volgens mij de COS...
poepen of plassen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik kon het ff niet laten![]()
Ontopic.
De reservebutler gaat even naar het toilet
en nu isie alweer terug.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik kon het ff niet laten![]()
Ontopic.
De reservebutler gaat even naar het toilet
Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Marieke_B het volgende:
die Mikey heeft zo'n vage mimiek...ik heb geen idee wat er in dat hoofd omgaat..
niet veel misschien?
Het is een bodyguard, die krijgen een cursus speedpissingquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:21 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
en nu isie alweer terug.
Dat doetie snel!
en ik wens je alvast een heerlijke kerst en een spetterend nieuwjaar!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door jullie gezeik over hun (wat dus off-topic is) moet ik helaas off-topic gaan door daar weer over te zeiken.
Ik lees hier liever wat er op de streams gebeurt, niet dat jij LIeke/Selène/Amanda een kutwijf vindt, want wat je van haar vindt interesseert me geen bal, wat er in die fucking kutvilla gebeurt wil ik hier graag lezen.
En dat ik dat wil is op zich niet zo vreemd, want dit is volgens mij de COS...
nee, betweter, wan jij komt er net pas in.Waarschijnlijk heb je wel mee zitten lezen, maar dan moet je eens goed lezen, dan zal je lezen dat ik antwoord geeft op een ander.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind jouw klacht ook wel gegrond. Er zijn teveel Huub-Lieke discussies. Daarbij, je spreekt een hele groep aan, je pikt er geen user uit.
En mijn post was voor Coldstar die wel op de persoon speelde.
Iemand van Idols misschien?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:22 schreef Marieke_B het volgende:
Sandy mag naar huis...
Wie was Sandy?
Tussen kwart over 10 en half 11 schat ik..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
Hoe laat zijn Brian en Huub vertrokken? Dan kan ik inschatten hoe laat ze ongeveer in Hengelo zijn
Tut tut.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
nee, betweter, wan jij komt er net pas in.Waarschijnlijk heb je wel mee zitten lezen, maar dan moet je eens goed lezen, dan zal je lezen dat ik antwoord geeft op een ander.
Half uurtje geleden. Maar je weet toch dat ze eerst om 23:30 optreden in Leidschendam .......quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
Hoe laat zijn Brian en Huub vertrokken? Dan kan ik inschatten hoe laat ze ongeveer in Hengelo zijn
Weet nog niets zeker.. maar ga mss wel even, met een camera er als ik gaquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Tussen kwart over 10 en half 11 schat ik..
Top dat je gaat!
Laat je effe weten hoe het was?
Hij heeft gezegd dat hij alleen de reguliere kijkt, leugentje om bestwil?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef mootie het volgende:
Ah, daar zijn we. Amanda vraagt hoe vaak de nieuwe butler kijkt.
over een halfuurtje moeten ze alweer naar huis..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef mootie het volgende:
Ah, daar zijn we. Amanda vraagt hoe vaak de nieuwe butler kijkt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij alleen de reguliere kijkt, leugentje om bestwil?
Ahhh je hebt mijn prijsvraag verpestquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef Scandalous het volgende:
Zo, ik zet het geluid na al die tijd weer aan en Lieke heeft het weer over Huub
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh je hebt mijn prijsvraag verpest
Is toch kicken. Huub is er niet en het gaat alleen maar over........typisch geval van het HOS virus.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh je hebt mijn prijsvraag verpest
Ahh het is volgende week kerst, ik vergeef jequote:
Ja, waar haalt ze het lef vandaan. Huub is zo'n lieve jongen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:37 schreef Varen het volgende:
Lieke zit weer over Huub te klagen tegen Dimitri
Huub is voor Lieke echt een obsessie geworden. Ze kan nergens anders meer over spreken dan over Huub.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is toch kicken. Huub is er niet en het gaat alleen maar over........typisch geval van het HOS virus.
Oliebollen met peper, zo zout heb ik het nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Py het volgende:
Ben wel blij dat o.a. Selene flink wat peper heeft gestoken in de kooi. Ze heeft heel wat onrust weten te veroorzaken.
Oliebollen![]()
Ik vraag me eerder af waar ze de adem vandaan haalt, het houdt gewoon niet op.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, waar haalt ze het lef vandaan. Huub is zo'n lieve jongen.
Wie loopt hier nu wie te stalken de hele dag?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub is voor Lieke echt een obsessie geworden. Ze kan nergens anders meer over spreken dan over Huub.
Lieke is voor Huub ook een obsessie, maar hij vergeet in ieder geval nog niet helemaal dat die met een spel bezig is.
lolquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oliebollen met peper, zo zout heb ik het nog nooit gegeten.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waar ze de adem vandaan haalt, het houdt gewoon niet op.
Vanaf het moment dat ze haar ogen open doet, tot ze jankend in slaap valt
Heb je mooi pech, die duikt vannacht met Mike tussen de vette lappen en Dilana ligt er gezellig naast.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef 64-Bitch het volgende:
Ik wil Selene ook wel eens dansles geven maar dan tussen de lakens!
Gewaagde uitspraak van Amanda. Ik vind haar zelf qua looks ook maar average. Niet bijzonder. Een pompsnol, niets meer niets minder.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Amanda nu? Toen zij bij Teasers werkte wilde ze haar fooien alleen maar delen met mooie meisjes, niet met lelijke....wat dachten die lelijke wijven wel...
Er zal wat afgeknuffeld worden idd!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je mooi pech, die duikt vannacht met Mike tussen de vette lappen en Dilana ligt er gezellig naast.
Hoe kun je nou iemand stalken in 1 huis??quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef Py het volgende:
[..]
Wie loopt hier nu wie te stalken de hele dag?
Dus wie heeft er de obsessie?
Pfffff een Huub fan in vol ornaat!!! alles recht lullen wat krom als een hoepel is!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iemand stalken in 1 huis??
Dan is Lieke eerder de stalker, want Huub woonde er al een tijdje voor ze binnen kwam.
Om een beetje advocaat van de duivel te spelen, ze heeft vandaag ook al zes keer verteld dat ze de drollen van de hond in een zakje heeft gedaan, en dat die heel erg stonken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]Een ander gespreksonderwerp heeft ze niet. Zelfs Dennis was leuker om naar te luisteren
![]()
Maar gelukkig voelt ze zich TOP
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om niet meer op mij te reageren? Dan doe ik jou hetzelfde plezierquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:53 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Pfffff een Huub fan in vol ornaat!!! alles recht lullen wat krom als een hoepel is!
Doe mij dan een lol alles een beetje objectiever te re-la-ti-veren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om niet meer op mij te reageren? Dan doe ik jou hetzelfde plezier
Jij kunt je dat misschien niet voorstellen. Maar het kan wel degelijk. Juist dan, hoef je ook niet aan te bellen en te vragen of je binnen mag komen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iemand stalken in 1 huis??
Dan is Lieke eerder de stalker, want Huub woonde er al een tijdje voor ze binnen kwam.
Ik denk toch dat 't longkanker is. Vervolgens mogen de bewoners voor of tegen een bestraling stemmen, waarop aso-Amanda natuurlijk tegen stemt en Mike sterftquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef BuffyJan het volgende:
Dat hoestje van Mike klinkt niet gezond
5 maanden niet geneukt, dan krijg je dit!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
Wat doet Selene spastisch
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef markisboer het volgende:
hoelaat komt huub terug ?
Ze had de bestraling graag zelf willen hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk toch dat 't longkanker is. Vervolgens mogen de bewoners voor of tegen een bestraling stemmen, waarop aso-Amanda natuurlijk tegen stemt en Mike sterft![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:59 schreef Py het volgende:
[..]
Ze had de bestraling graag zelf willen hebben
he getverquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk toch dat 't longkanker is. Vervolgens mogen de bewoners voor of tegen een bestraling stemmen, waarop aso-Amanda natuurlijk tegen stemt en Mike sterft![]()
![]()
.
Ja, zo gek wordt je wel na zo'n lange tijd in dat hok.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:59 schreef Py het volgende:
[..]
Ze had de bestraling graag zelf willen hebben
Hij dacht rond 04:30 terug te zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef markisboer het volgende:
hoelaat komt huub terug ?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
.
NEE het script is al geschreven.quote:Op zondag 23 december 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
Kan Mitch niet ff binnenkomen om Amanda te verleiden. Brian komt vervolgens vannacht thuis en betrapt de 2 in hun bed
Pruik heeft ze al.quote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zo gek wordt je wel na zo'n lange tijd in dat hok.
voor dat soort feestjes blijf ik wel wakker!quote:Op zondag 23 december 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
Kan Mitch niet ff binnenkomen om Amanda te verleiden. Brian komt vervolgens vannacht thuis en betrapt de 2 in hun bed
Het was toch uit tussen en Huub en Lieke en Huub en Hedda....of kan die dat nog niet accepteren? Onze midget?quote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NEE het script is al geschreven.
Jaap moet blijven om later aan huub door te kunnen vertellen hoe Lieke zich misdragen heeft en vermaakt
en misschien wel heeft gerommeld met een andere vent (weet nog niet wie het slachtoffer zou moeten zijn)
dan kunnen ze daar weer even flink ""oliebollen'' van maken.
en.... wellicht neemt huub hedda mee terug die TOEVALLIG daar was waar hij moest optreden en anders één of andere ingehuurde stoephoer die bereid is om effe een wip met huub te maken voor de camera
zoiets dus....
Aangezien Mike na de bestraling wel wat kilo's kan gebruiken beloofd hij Jaap dat hij er dan een paar van 'm zal overnemen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Nee Jaap weet hieruit de mooiste tv-momentjes te halen en vraagt Mike wat hij Jaap daarvoor TERUG wilt geven!
Dat hoort bij takkenwijven.quote:Op zondag 23 december 2007 00:05 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijke takkemuziek
quote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NEE het script is al geschreven.
Jaap moet blijven om later aan huub door te kunnen vertellen hoe Lieke zich misdragen heeft en vermaakt
en misschien wel heeft gerommeld met een andere vent (weet nog niet wie het slachtoffer zou moeten zijn)
dan kunnen ze daar weer even flink ""oliebollen'' van maken.
en.... wellicht neemt huub hedda mee terug die TOEVALLIG daar was waar hij moest optreden en anders één of andere ingehuurde stoephoer die bereid is om effe een wip met huub te maken voor de camera
zoiets dus....
huup acccepteerd het wel dat het uit is, hij is er zelfs nu blij om zei hij vanmiddag nog tegen amanda,quote:Op zondag 23 december 2007 00:05 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Het was toch uit tussen en Huub en Lieke en Huub en Hedda....of kan die dat nog niet accepteren? Onze midget?
Fijn om te horen, Ik heb alleen maar LQ-streams zonder geluid op het moment en kijk ook naar het Glazen Huis met geluid.quote:Op zondag 23 december 2007 00:05 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijke takkemuziek
mijn vader zegt altijd over dat soort wijfen;quote:Op zondag 23 december 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
Hoeveel mannen had Lieke nou al in bed gehad? Ik dacht een stuk of 18.
Misschien wordt Dimitri wel nr. 19
Vooral niets aan veranderenquote:Op zondag 23 december 2007 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fijn om te horen, Ik heb alleen maar LQ-streams zonder geluid op het moment en kijk ook naar het Glazen Huis met geluid.
Zo is het en niet anders.quote:Op zondag 23 december 2007 00:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
huup acccepteerd het wel dat het uit is, hij is er zelfs nu blij om zei hij vanmiddag nog tegen amanda,
wat hij niet kan accepteren is dat Lieke zo spastisch doet en niet normaal met hem kan omgaan,
in het normale leven ga je zo iemand uit de weg, maar Lieke snapt niet dat ze in de gouden kooi zit, en blijft lekker kinderahtig negeren enzo..........
kutwijf
Zolang het maar principieel gebeurtquote:Op zondag 23 december 2007 00:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mijn vader zegt altijd over dat soort wijfen;
''die heeft meer lullen gehad, dan ik bananen heb gegeten in mijn leven''
Waarom is Lieke nu ineens een slet? Kan je dat even uitleggen?quote:Op zondag 23 december 2007 00:06 schreef ricofromrio het volgende:
Lieke wil dat Dimitri tegen haar aan komt dansen (de slet)
quote:Op zondag 23 december 2007 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang het maar principieel gebeurt
nee hoor..dat gaat 'm niet worden.. Dimitri flirt vooral bij Lieke als Huub er bij is..dat levert nl meer tv op.quote:Op zondag 23 december 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
Hoeveel mannen had Lieke nou al in bed gehad? Ik dacht een stuk of 18.
Misschien wordt Dimitri wel nr. 19
Zoals Huub altijd hapt wel idd!quote:Op zondag 23 december 2007 00:12 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
nee hoor..dat gaat 'm niet worden.. Dimitri flirt vooral bij Lieke als Huub er bij is..dat levert nl meer tv op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |