Jaap wilde regelen met achter dat hij Huub kon bellen als Lieke los ging.Huub vond het best,maar ging er niet echt op in.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:52 schreef coldstar het volgende:
??????/ De een zegt, op aandringen beloofd Jaap, Huub te bellen. De ander zegt, daar kwam Jaap zelf mee...
Ja, ja, dan ben je wel expert hoor en weet aleen jij hoe het zit. Tis maar da tje het weetquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Nou, Beequeen is wel onze kampioen met uur 16 uur per dag en dat 7 dagen per week.
ik denk mannenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik ben er ook nog![]()
dank!...weet je ook iets van de voorkeur van de nieuwe butler Chris?
Aan zijn gesprek met Huub te horen is hij ook meegeweest als bodyguard bij hen laatste optreden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:53 schreef miesy het volgende:
[..]
nee, heb niet echt opgelet vanavond.
hij komt iig niet echt interesant over.
Dank je schatje. Het is de laatste tijd alleen maar op de man/vrouw spelen hier, daar baal ik zo van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ga je nu alweer op de man spelen?
Ik heb er een note van gemaakt. Als ie er genoeg heeft opgespaard is ie weer zo weg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je schatje. Het is de laatste tijd alleen maar op de man/vrouw spelen hier, daar baal ik zo van.
Al zit ik 24/7 achter de streams dan nog heeft iemand daar een fok mee te maken.
Dan ga ik toch echt de dokter voor je bellen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je schatje. Het is de laatste tijd alleen maar op de man/vrouw spelen hier, daar baal ik zo van.
Al zit ik 24/7 achter de streams dan nog heeft iemand daar een fok mee te maken.
Zo sinds wanneer is amanda de vijand voor Huub? De laatste 3 wkn is daar weinig meer van te zien. Weinig? Helemaal niets bedoel ik. Hij stort zich liever op zijn Jodenhoer Lieke.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:58 schreef Guuskeee het volgende:
zit die kut-lieke stiekum te fluisteren met amanda... wat is die laag gezonken zeg![]()
tgaat natuurlijk over huub
![]()
heulen met de vijand
ik heb wel opgelet vanavond..hij sprak op de bank even met Huub en gaf aan dat hij verwachtte dat Huub of Jaap de villa zullen winnen..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:53 schreef miesy het volgende:
[..]
nee, heb niet echt opgelet vanavond.
hij komt iig niet echt interesant over.
Nee klopt, moet je ook zelf weten. Van mij part zit je er 24 uur achter, maar het mag volgens mij best wel eens gezegt worden, dat jij niet altijd moet denken dat alleen jij maar het ware verteld en andere alleen maar onzin uit kramen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
oja zekers te weten!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk mannen![]()
geintje, hij lijkt me 100% hetero
Dat klinkt als een normaal mens, die zal wel niet lang blijven danquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik heb wel opgelet vanavond..hij sprak op de bank even met Huub en gaf aan dat hij verwachtte dat Huub of Jaap de villa zullen winnen..
En toen Slene en Lieke een klaagzang hielden over hoe gemeen de stemming van gisteren was, zei hij ' maar het is toch een spel? En uiteindelijk speelt iedereen toch voor z'n eigen belangen?'
Hij zei ook dat hij verwacht had dat Huub feller en gemener zou zijn dan hij nu in praktijk is.. hij vond de stemming relaxter dan verwacht geloof ik..
En verder merk ik goed dat hij een P & O -er is...goed gebekt, veel open vragen en af en toe iets zelf blootgeven om een ander ut te lokken..actief luisteren..
' dus jij vindt dat' ... jaja....okeeee...
waar in mn verhaal heb ik het over huub????quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:59 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Zo sinds wanneer is amanda de vijand voor Huub? De laatste 3 wkn is daar weinig meer van te zien. Weinig? Helemaal niets bedoel ik. Hij stort zich liever op zijn Jodenhoer Lieke.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stream veel, so what, dat gaat niemand ene moer aan en dat ik daardoor veel weet is volgens mij alleen maar meegenomen hier.
nergens, maar je had het over vijanden en Amanda. Dus dat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
waar in mn verhaal heb ik het over huub????![]()
Ik ben de laatste om te zeggen dat andere onzin uitkramen, dan let je niet goed op. Ik geef commentaren op streams, niet op users, dit itt tot vele anderen hier.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee klopt, moet je ook zelf weten. Van mij part zit je er 24 uur achter, maar het mag volgens mij best wel eens gezegt worden, dat jij niet altijd moet denken dat alleen jij maar het ware verteld en andere alleen maar onzin uit kramen.
DGK kennende zegt dat niet veel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan zijn gesprek met Huub te horen is hij ook meegeweest als bodyguard bij hen laatste optreden.
Zo te zien konden ze wel leuk met elkaar opschieten.
wees blij dat er iemand is die zoveel feiten weet! voor mij is BQ nog altijd degene met de meeste kennis over het reilen en zeilen in de kooi. is het niet dat jij het liefst net zo veel zou willen weten als BQ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee klopt, moet je ook zelf weten. Van mij part zit je er 24 uur achter, maar het mag volgens mij best wel eens gezegt worden, dat jij niet altijd moet denken dat alleen jij maar het ware verteld en andere alleen maar onzin uit kramen.
Nou ik zal je helpen herinneren. Zodra jij op de man speelt en daar op gewezen wordt, doe je het af met sorry ik zat boos te wezen. verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, is me het niet waardquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben de laatste om te zeggen dat anderen onzin uitkramen, dan let je niet goed op. Ik geef commentaren op streams, niet op users, dit itt tot vele anderen hier.
Terug naar de streams dus.
Mike heeft het naar zijn zin aan de pokertafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |