Oliebollen met peper, zo zout heb ik het nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:40 schreef Py het volgende:
Ben wel blij dat o.a. Selene flink wat peper heeft gestoken in de kooi. Ze heeft heel wat onrust weten te veroorzaken.
Oliebollen![]()
Ik vraag me eerder af waar ze de adem vandaan haalt, het houdt gewoon niet op.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, waar haalt ze het lef vandaan. Huub is zo'n lieve jongen.
Wie loopt hier nu wie te stalken de hele dag?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub is voor Lieke echt een obsessie geworden. Ze kan nergens anders meer over spreken dan over Huub.
Lieke is voor Huub ook een obsessie, maar hij vergeet in ieder geval nog niet helemaal dat die met een spel bezig is.
lolquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oliebollen met peper, zo zout heb ik het nog nooit gegeten.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waar ze de adem vandaan haalt, het houdt gewoon niet op.
Vanaf het moment dat ze haar ogen open doet, tot ze jankend in slaap valt
Heb je mooi pech, die duikt vannacht met Mike tussen de vette lappen en Dilana ligt er gezellig naast.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef 64-Bitch het volgende:
Ik wil Selene ook wel eens dansles geven maar dan tussen de lakens!
Gewaagde uitspraak van Amanda. Ik vind haar zelf qua looks ook maar average. Niet bijzonder. Een pompsnol, niets meer niets minder.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Amanda nu? Toen zij bij Teasers werkte wilde ze haar fooien alleen maar delen met mooie meisjes, niet met lelijke....wat dachten die lelijke wijven wel...
Er zal wat afgeknuffeld worden idd!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je mooi pech, die duikt vannacht met Mike tussen de vette lappen en Dilana ligt er gezellig naast.
Hoe kun je nou iemand stalken in 1 huis??quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef Py het volgende:
[..]
Wie loopt hier nu wie te stalken de hele dag?
Dus wie heeft er de obsessie?
Pfffff een Huub fan in vol ornaat!!! alles recht lullen wat krom als een hoepel is!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iemand stalken in 1 huis??
Dan is Lieke eerder de stalker, want Huub woonde er al een tijdje voor ze binnen kwam.
Om een beetje advocaat van de duivel te spelen, ze heeft vandaag ook al zes keer verteld dat ze de drollen van de hond in een zakje heeft gedaan, en dat die heel erg stonken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]Een ander gespreksonderwerp heeft ze niet. Zelfs Dennis was leuker om naar te luisteren
![]()
Maar gelukkig voelt ze zich TOP
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om niet meer op mij te reageren? Dan doe ik jou hetzelfde plezierquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:53 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Pfffff een Huub fan in vol ornaat!!! alles recht lullen wat krom als een hoepel is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |